کد خبر : 16877 / /
/

مادرکشی وحشتناک در این شهر| جزییات قتل عام خانوادگی

کاراگاهان پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی دریافتند جسدهای کشف شده مادر و فرزند بوده اند که ابتدا با داروی بیهوشی مسموم و سپس خفه شده اند و در ادامه ضرباتی هم با وسایل برنده به آن ها وارد شده است.

مادرکشی وحشتناک در این شهر| جزییات قتل عام خانوادگی

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از دستگیری عاملان قتل مادر و پسرش در شهرستان کنگاور خبر داد و گفت: عامل اصلی این جنایت دیگر فرزند خانواده بود که با همدستی برادرزاده خود دست به این اقدام زده بود.

سرهنگ «پرویز نظری» اظهار داشت: پس از کشف جسد خانمی سالخورده و مردی میانسال در روزهای ابتدایی اسفند ماه سال گذشته در حاشیه شهر کنگاور، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: کاراگاهان پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی دریافتند جسدهای کشف شده مادر و فرزند بوده اند که ابتدا با داروی بیهوشی مسموم و سپس خفه شده اند و در ادامه ضرباتی هم با وسایل برنده به آن ها وارد شده است.

 نظری تصریح کرد: تحقیقات پلیس نشان می داد قاتل یا قاتلان در محلی دیگر مرتکب جرم شده اند و سپس برای رد گم کردن، اجساد آن ها را به خارج از شهر منتقل کرده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی استان افزود: کاراگاهان در ادامه تحقیقات و بازجویی های تخصصی خود به دیگر عضو خانواده مقتولان مشکوک شدند که در بازجویی ها این فرد نیز با وجود انکارهای اولیه در نهایت با توجه به شواهد و قرائن موجود به قتل مادر و برادر خود اعتراف کرد.

 وی تصریح کرد: این فرد در ادامه بازجویی‌ها عنوان کرد مادر و برادرش را با همدستی برادرزاده خود و به دلیل اختلافات مالی به قتل رسانده است.نظری در پایان با اشاره به اینکه دیگر عامل قتل مادر و فرزند کنگاوری نیز دستگیر شده است، گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.