کد خبر : 30780 / /
/

داماد عصبانی خانواده زنش را گلوله باران کرد | 3 مرد و یک زن به قتل رسیدند

داماد سابق خانواده بدنبال اختلاف با خانواده همسر سابقش با اسلحه کلت کمری وارد ساختمان شده و پس از درگیری پدر زن مادرزن برادرزن سابق و یک مرد جوان که مهمان خانه پدر زن سابقش بود را به قتل رساند.

داماد عصبانی خانواده زنش را گلوله باران کرد |  3 مرد و یک زن به قتل رسیدند

ساعت 7صبح دیروز بدنبال شلیک چند گلوله دریکی ساختمان مسکونی در یکی از خیابانهای شهرستان قدس خیلی زود گشت نزدیکترین کلانتری به محل تیراندازی رفت و با تجمع  چندین نفر از ساکنان محل که روبروی ساختمان ایستاده بودند . وقتی پلیس وارد ساختمان شد با حمام خونی که در طبقه اول به راه افتاده بود روبرو شد پیکر بیجان 3 مرد و یک زن که نشان میداد با شلیک گلوله به قتل رسیدند .

تحقیقات پلیس از زمانی قوت گرفت که بازپرس ویژه قتل خیلی زود خودش را به محل جنایت رساند . در نخستین گام اجساد برای معاینه دقیق در اختیارکارشناسان پزشکی قانونی قرار گرفت.

سپس کارآگاهان با تحقیقات میدانی دریافتند که داماد سابق خانواده که 31 سال سن دارد پس از 2 سال جدایی از همسرش به دنبال کینه ای که از خانواده همسرش سابق داشته است ساعت 7صبح وارد ساختمان شده است.

این متهم جوان درابتدا با بازشدن در ساختمان  عروس خانواده همسر سابقش روبرو می شود که در همان جا درحالیکه قصد سرقت طلاهای او را داشت که برادر زن سابق او با متهم درگیر می شود و در ادامه مرد جوان دیگری که مهمان آنان بوده وقتی با صحنه درگیری روبرو می شود قصد میانجیگری داشته است که درادامه داماد سابق با اسلحه کلت کمری که در اختیار داشته است ابتدا گلوله ای را به طرف برادر زنش شلیک می کند و بعد مهمان خانواده را که یک مرد جوان بود را هدف شلیک مرگبار خود قرار می دهد. در ادامه تیراندازی ها پدر زن و مادر زن سابق متهم از طبقه دوم به طبقه اول می آیند که  آنها هم توسط مرد مسلح با شلیک گلوله کشته می شوند.

سردار ظهیری در گفتگوی اختصاصی با رکنا گفت: این متهم جوان که به نظر میرسد اعتیاد به مواد مخدر دارد از 2 سال قبل بدنبال جدایی از همسرش که از بستگانشان هم بوده اختلاف هایشان ادامه داشته است.

براساس بازجویی های بعمل آمده متهم مدعی بوده است که از وقتی از همسرش جدا شده خانواده همسرش اجازه ملاقات اورا با 2 فرزند خردسالش را نمی دادند و هر بار او را مورد ضرب شتم قرار می دادند تا اینکه به خاطر این ماجرا تصمیم می گیرد با تهیه اسلحه انتقامش را از آنها بگیرد.

به گفته سردار ظهیری این متهم 2 ساعت بعد از جنایتی که در شهرستان قدس به راه می اندازد پس از فرار محل مخفیگاهش در فاز 2 اندیشه توسط کارآگاهان جنایی غرب استان تهران شناسایی شده و او دستگیر می شود هم اکنون این متهم برای بازجویی های بیشتر و تست روانشناختی در اختیار پلیس غرب استان تهران قرار دارد./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.