کد خبر : 37785 / /
/

قیمت سکه | قیمت سکه امروز | قیمت سکه امامی | قیمت سکه و طلا

سکه یک روزه یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان گران شد | سکه به ۳۳میلیون تومان نزدیک شد

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (پنج‌شنبه، هفتم اردیبهشت ۱۴۰۲) در بازار تهران ۳۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش قیمت داشت.

سکه یک روزه یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان گران شد  | سکه به ۳۳میلیون تومان نزدیک شد

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (پنج‌شنبه، هفتم اردیبهشت ۱۴۰۲) در بازار تهران ۳۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش قیمت داشت.

هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید بر اساس نرخ اعلامی اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران در پایان معاملات امروز (پنج‌شنبه، هفتم اردیبهشت ماه) حدود ۳۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله شد.

قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۲۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خرید و فروش شد که نسبت به روز گذشته رشد ۷۰۰ هزار تومانی داشت.

نیم‌سکه امروز در بازار تهران ۱۸ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان، ربع‌ سکه ۱۲ میلیون و سکه یک گرمی ۷ میلیون خرید و فروش شد.

علاوه بر این، در بازار طلای تهران نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار ۲ میلیون و ۶۷۳ هزار تومان اعلام شد.

بهای هر اُنس طلا در بازارهای جهانی به ۲۰۰۰ دلار رسید./ایرنا

نرخ دلار در مرکز مبادله ارز و طلا ثابت ماند

قیمت هر دلار آمریکا امروز (پنج‌شنبه، هفتم اردیبهشت ماه) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۱ هزار و ۹۶۶ تومان و نرخ حواله دلار نیز به نرخ ۳۸ هزار و ۱۵۰ تومان معامله شد.

به گزارش ایرنا، برپایه داد و ستد بازار مبادله ارز و طلای ایران در هفتم روز اردیبهشت در ساعت ۱۵ و ۱۰ دقیقه، قیمت هر اسکناس دلار امروز به ۴۱ هزار و ۹۶۶ تومان و قیمت حواله دلار به ۳۸ هزار و ۱۵۰ تومان رسید.

همچنین بهای هر اسکناس یورو ۴۶ هزار و ۳۷۲ تومان و بهای حواله یورو ۴۲ هزار و ۱۵۶ تومان، هر اسکناس درهم ۱۱ هزار و ۴۲۷ تومان و هر حواله درهم ۱۰ هزار و ۳۸۸ تومان کشف شد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.