کد خبر : 37699 / /
/

حمله با اسید به طلافروشی در کرج | سرقت هالیوودی پیرمرد ۷۰ ساله همه را شوکه کرد

پیرمردی که با یک بطری اسید به طلافروشی حمله کرده بود، در سرقت ناکام ماند و دستگیر شد.

حمله با اسید به طلافروشی در کرج | سرقت هالیوودی پیرمرد ۷۰ ساله همه را شوکه کرد

 عقربه‌های ساعت از ۱۶ و۳۰ دقیقه ۲۸ فروردین گذشته بود که ناگهان صدای آژیر در یکی از خیابان‌های گوهردشت کرج رهگذران را به سمت خود کشاند. خیلی زود گشت کلانتری رجایی شهر سررسید و هنوز کسی نمی‌دانست داخل مغازه طلافروشی قدیمی چه خبر است.

جمعیت هر لحظه بیشتر و بیشتر شد تا اینکه چند افسر پلیس از داخل مغازه بیرون آمدند درحالی که به یک پیرمرد دستبند زده بودند. کسی باورش نمی‌شد این پیرمرد که صورتش را با نقاب سیاه پوشانده بود و دستکش هم داشت دزد طلافروشی باشد.

دزد پیر که با یک بطری اسید به مغازه طلافروشی رفته بود و درحالی که کمی از اسید را با دستان لرزانش به سمت طلافروش پاشیده بود، با به صدا درآمدن آژیر خطر، در یک چشم برهم زدن به دام افتاد.

این دزد اعتراف عجیبی کرد و گفت: من هرگز فکر نمی‌کردم آنقدر زود دستگیر شوم.... فیلم‌های پلیسی زیاد می‌دیدم تصمیم گرفتم یک‌شبه پولدار شوم.

کمی بعد تیم پزشکی در محل حضور یافت و صاحب مغازه که از ناحیه دست دچار اسید سوختگی شده بود به بیمارستان شهید مدنی منتقل شد.

سردار حمید هداوند رئیس پلیس استان البرز درباره این پرونده گفت: دزد اسیدپاش بلافاصه برای بازجویی به اداره پلیس آگاهی استان البرز منتقل شد.

وی افزود: بررسی‌های ابتدایی پلیس حاکی از این بود که سارق یک مرد ۷۰ ساله است که ضمن اقدام به اسیدپاشی به سمت صاحب یک طلافروشی قصد سرقت را داشته که با فعال‌سازی سیستم‌های امنیتی طلافروشی این دزد پیر در داخل مغازه محبوس شده و متعاقب آن توسط عوامل کلانتری ۱۵ رجایی شهر دستگیر شده است.

فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی و تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سردار هداوند خاطرنشان کرد: تجهیز اصناف به سیستم‌های امنیتی می‌تواند تأثیر بسزایی در افزایش و ارتقای امنیت واحدهای صنفی داشته باشد.

سرهنگ حکمت شجاعی سرپرست پلیس آگاهی استان البرز نیز گفت: متهم پس از بازجویی به جرم خودش اعتراف کرد. این متهم که فاقد سابقه کیفری است دارای بیماری ذهنی و کهولت سنی است و از کیفی که به همراه او بوده یک بطری اسید، یک چاقو و یک دستبند پلاستیکی کشف شده است.

خوشبختانه آثار سوختگی صاحب طلافروشی شدید نبوده وبه صورت سرپایی درمان شده است.

منبع: ایران

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.