کد خبر : 37297 / /
/

حمله 2 نفر از اراذل و اوباش خطرناک به یک کارواش | ایجاد رعب و وحشت با سلاح گرم و سرد

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری هر 2 عامل ضرب و جرح عمدی و قدرت نمایی با سلاح گرم خبر داد و گفت: متهمان هنگام درگیری در واحد صنفی کارواشی در اقدسیه دستگیر شدند.

حمله 2 نفر از اراذل و اوباش خطرناک به یک کارواش | ایجاد رعب و وحشت با سلاح گرم و سرد

سرهنگ " محمد گودرزی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت:  روز جمعه  25 فروردین ماه سال جاری در پی شکایت مالک  یک واحد صنفی کارواش در اقدسیه مبنی بر اینکه حضور 2 نفر از اراذل و اوباش و درگیری با کارگران با استفاده از گاز اشک آور  موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 164 قائم قرار گرفت.

وی افزود: در رصدهای اطلاعاتی و پی جویی های انتظامی مشخصات متهمان شناسایی و تحویل واحد گشت این کلانتری قرار گرفت . 

این مقام انتظامی گفت: تحقیقات پلیسی ادامه تا اینکه ساعت 20 روز همان طی تماس با مرکز فوریت های پلیس  ماموران از حضور  مجدد متهمان  به واحد صنفی کارواشی  با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت مطلع و گزارش اولیه نشان از این داشت: در این مرحله هم متهمان با درگیری و ایجاد رعب و وحشت با سلاح گرم و سرد قدرت نمایی کرده اند.

سرهنگ گوودرزی به آمادگی ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با حضور به موقع و  درخواست نیروی کمکی ، به سرعت نیروهای کمکی به محل اعزام شدند و در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی متهمان را دستگیر  و به کلانتری 164 انتقال دادند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به اینکه متهمان به بزه ارتکابی خود اقرار کردند  تصریح کرد: در این رابطه موتورسیکلت متهمان توقیف و  متهمان علت اعمال مجرمانه را تسویه حساب شخصی اعلام کرده اند.

وی ادامه داد: از متهمان 28 و 30 ساله یک قبضه سلاح کمری ، دو خشاب، شش عدد تیر جنگی ، 2 عدد اسپری اشک آور و یک قبضه سلاح سرد کشف و مشخص شد متهمان سابقه جرایم خشن و سرقت را دارند که چندین مرحله به عنوان مظنون دستگیر شده اند.

سرهنگ  گودرزی یاد آورشد : در این درگیری که یکی از کارگران  دچار جراحت شده بود پس از انتقال به بیمارستان از بیمارستان ترخیص و حال عمومی وی را  مساعدی اعلام کرده اند.

وی   با بیان اینکه پرونده به پایگاه یکم آگاهی تهران بزرگ  ارسال و روند جمع آوری مستندات اقدامات مجرمانه متهم و تشکیل پرونده در جریان است در پایان خاطر نشان کرد: برخورد با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت مطالبه عموم مردم است و پلیس با اشرافیت اطلاعاتی، قاطعانه و برابر قانون با هرگونه اقدام مجرمانه برخورد خواهد کرد./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.