کد خبر : 37498 / /
/

دعوای خانوادگی وحشتناک در قزوین | عوامل درگیری دستگیر شدند

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: تعدادی از عوامل درگیری خانوادگی قاتل ومقتول 2 روز گذشته در شهراقبالیه دستگیر شدند.

دعوای خانوادگی وحشتناک در قزوین | عوامل درگیری دستگیر شدند

عباس کاظمی در گفتگو با خبرنگار رکنا  افزود: پس از اعلام درگیری خانوادگی قاتل ومقتول در شهر اقبالیه در 2 روز گذشته  به مرکز فویت‌های پلیس ۱۱۰ بلافاصله ماموران انتظامی در محل حاضر شدند.

وی اضافه کرد: موضوع نزاع خانوادگی قاتل ومقتول به دعوای 2شخص در 2 سال گذشته که منجر به فوت شخصی به هویت  ر-ا برمیگردد شده است.

کاظمی با اشاره به اینکه علت این درگیری اختلاف قبلی بوده و بررسی بیشتر موضوع در دستور کار پلیس قرار دارد افزود: ایجاد ناامنی برای مردم و انجام رفتارهای هنجارشکنانه خط قرمز پلیس است و این نیرو با حضور به موقع و مقتدرانه اجازه قدرت نمایی را به هنجارشکنان نخواهد داد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی واجتماعی استانداری قزوین گفت:هیچ گونه مشکل امنیتی در شهر اقبالیه نیست و پلیس قاطعانه با هرگونه ناامنی و برهم‌زنندگان امینت مردم برخورد می‌کند.

وی تصریح کرد: براساس پیگیری ورسیدگی دستگاه قضایی قاتل دستگیروبعداز فرایند قضایی حکم قصاص امسال اجرا شدکه این امر باعث ادامه اخلافت ونزاع  وایجاد رعب وحشت دربین مردم شهر اقبالیه شده است .

کاظمی با اشاره به حضورنیروهای انتظامی درمحل حادثه عنوان کرد: با گزارش شهروندان به  110نیروهای انتظامی بلافاصله درمحل حاضر واقدامات آرام سازی در سطح شهر صورت گرفته  وبا هماهنگی دستگاه قضا افراد وابسته به خانواده قاتل ومقتول دستگیر وراهی زندان شده اند .

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین تامین امنیت مردم در جامعه و رعایت قانون را خط قرمز پلیس ودستگاه قضا  دانست و گفت: پلیس ودستگاه قضا در سراسر استان اجازه جولان به اراذل و اوباش و مخلان نظم عمومی را نمی‌دهد.

وی بیان کرد: دستگاه قضا با عاملان ومسببان ایجاد ناامنی ، رعب وحشت درشهر اقبالیه برخورد قاطع خواهد کرد ومجازات متناسب با این اقدامات دوشب اخیر صورت میگیرد.  

کاظمی در پایان گفت: مردم شهر اقبالیه اطمینان خاطر داشته باشند که اجازه نخواهیم داد اشرار وعاملان نا امنی درآن منطقه جولان دهند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.