کد خبر : 37563 / /
/

حراج سوگولی سایپا از دم قسط با شرایط استثنایی | متقاضیان سایپا سورپرایز شدند

سایپا بار دیگر امکان تکمیل وجه برای آن دسته از متقاضیانی که در سامانه یکپارچه برای محصولات این خودروساز نام نویسی کردند اما نتوانستند وجه مورد نظر را به حساب این خودروساز واریر کنند؛ فراهم کرد.

حراج سوگولی سایپا از دم قسط با شرایط استثنایی | متقاضیان سایپا سورپرایز شدند

فروش فوق العاده سایپا طرحی است که در آن، خودرو های تولید ملی به فروش می رسند. فروش فوق العاده سایپا سبب بالا رفتن توان خرید خودرو از سوی افراد جامعه می شود. طرح فروش فوق العاده سایپا نیازمند مدارک تکمیل کننده جهت ثبت نام در سایت است. همیشه برای ثبت نام فروش فوق العاده سایپا، زمان محدود و مشخصی در نظر گرفته می شود. افراد برای ثبت نام در طرح فروش فوق العاده سایپا، باید واجد شرایط مورد نظر باشند.

سایپا بار دیگر امکان تکمیل وجه برای آن دسته از متقاضیانی که در سامانه یکپارچه برای محصولات این خودروساز نام نویسی کردند اما نتوانستند وجه مورد نظر را به حساب این خودروساز واریر کنند؛ فراهم کرد.

به نقل از اکو ایران، 9 خودروساز حاضر در طرح پیش فروش گسترده خودروی صمت تکلیف متقاضیان حاضر در این طرح را را مشخص کردند. متقاضیان می توانند بر اساس بازه زمانی اعلامی برای تحویل خودروهای ثبت نامی به شرکت های خودروساز مراجعه کنند. شرکت کنندگان باید با واریز مبلغ اعلامی از سوی خودروساز به عنوان قیمت نهایی خودرو مراحل تکمیل فروش خودروی درخواستی خود را نهایی کنند.

معاون بازاریابی و فروش سایپا گفت: تمام واجدین شرایطی که امکان واریز وجه در مدت زمان معین شده برایشان مهیا نشده می‌توانند از ساعت ۱۷ روز پنج شنبه 31 فروردین 1402 با مراجعه به سایت ثبت نام خود را تکمیل کنند.

حسین کاظمی طرقی گفت: تمام مشتریانی که ثبت نام محصولات گروه سایپا در سامانه تخصیص یکپارچه خودرو را انجام داده اند باید بر اساس بخشنامه اعلامی در مدت زمان 3 روز از 28 تا 30 فروردین ماه نسبت به واریز وجه و تکمیل ثبت نام خود اقدام می‌کردند.

معاون بازاریابی و فروش سایپا افزود: با توجه به ازدحامی که در روز آخر ایجاد شد تعدادی از مشتریان امکان واریز وجه و ثبت نام نهایی برایشان مهیا نشد که این مشتریان می‌توانند از ساعت 17 روز پنج شنبه 1402/01/31 به سایت سامانه یکپارچه تخصیص خودرو مراجعه و ثبت نام خود را نهایی کنند.

خودروسازی سایپا با خودروهای شاهین و همچنین خانواده کوییک در اولین دور از طرح پیش فروش گسترده صمت شرکت کردند. این خودروساز توانست حدود 31 هزار و 500 نفر تقاضا را به سمت خود جلب کند. خودروساز ساکن کیلوکتر 15 جاده مخصوص اعلام کرده است تمام متقاضیانی ککه برای خردی محصولات این خودروساز نام نویسی کردند این امکان را دارند طی سه ماه خودروی درخواستی خود را تحویل گیرند.

فروش فوق العاده سایپا

حدود سه سال پیش اعلام شد خودروی جدیدی با نام سایپا اطلس که قرار است نسخه فیس‌لیفتی از کوییک باشد، توسط این شرکت عرضه شود. حال با نزدیک شدن به تاریخ عرضه این خودرو، شرکت سایپا مشخصات و تصاویر بیش‌تری از اطلس منتشر کرده و تیپ‌هایی که قرار است از آن عرضه شود را توضیح داده است.

تیپ‌بندی سایپا اطلس شباهت زیادی به تیپ‌های خودروی کوییک دارد.

همه تیپ‌های این خودرو از همان پیشرانه قدیمی M15 بهره می‌برند که روی کوییک و ساینا نیز می‌دیدیم. این پیشرانه با تکنولوژی آلایندگی یورو 5، توانایی تولید 90 اسب‌بخار قدرت و 137 نیوتن‌متر گشتاور را دارد.

طبق اعلام سایپا، مصرف سوخت ترکیبی خودروی اطلس در حدود 6.93 لیتر بوده که عدد قابل قبولی برای یک خودروی ایرانی محسوب می‌شود. همچنین ظرفیت مخزن سوخت این خودرو 41 لیتر است.

طبق اعلام شرکت سازنده، خودروی سایپا اطلس در دو نسخه پایه و فول تحویل مشتریان خواهد شد. نسخه‌های پایه که همان تیپ S و تیپ L بوده و نسخه‌های فول، تیپ G و E است.

اطلس S : نسخه پایه یا همان لوآپشن اطلس بوده که مجهز به گیربکس دستی و فرمان هیدرولیک است. در فهرستی که شرکت سایپا ارائه کرده، کنترل حرکت در سربالایی، سنسور دنده عقب، دی‌لایت، صندلی عقب تاشو و دستگیره‌های آسان بازشو از جمله قابلیت‌های این خودرو است.

اطلس L : نسخه پایه یا همان لوآپشن اطلس بوده که مجهز به گیربکس اتوماتیک CVT و فرمان برقی است. فهرست آپشن‌های این نسخه مشابه اطلس G بوده اما با این تفاوت که خبری از سانروف و سقف رنگی نیست.

اطلس G : نسخه فول آپشن دنده دستی اطلس بوده که از فرمان هیدرولیک بهره می‌برد. این نسخه علاوه‌بر آپشن‌های تیپ S، دارای آپشن‌هایی همچون نمایشگر 7 اینچی، دوربین دنده عقب، آینه‌های تاشو برقی، تریم دورنگ، دکمه‌های کنترلی روی فرمان، روکش صندلی‌های چرمی و سانروف است.

اطلس E : این نسخه فول‌ترین مدل از اطلس محسوب می‌شود که دارای گیربکس اتوماتیک CVT و فرمان برقی است. علاوه‌بر همه آپشن‌هایی که در سه نسخه قبلی مشاهده کردیم، کروزکنترل، سنسور باران، رادار نقطه کور، ورود و استارت بدون کلید، صندلی برقی راننده به همراه گرم‌کن و سانروف نیز دارد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.