کد خبر : 37455 / /
/

اختلال در سایت ثبت نام سایپا | زمان ثبت نام و تکمیل وجه تمدید می شود؟

در حالی که مهلت ثبت نام برای متقاضیان خرید از شرکت سایپا طرح یکپارچه عرضه خودو امروز به پایان می‌رسد، اما به علت اشکالاتی که در سایت ثبت نام وجود دارد، هنوز برخی از مشتریان موفق به تکمیل فرآیند ثبت نام و تکمیل وجه نشده‌اند.

اختلال در سایت ثبت نام سایپا | زمان ثبت نام و تکمیل وجه تمدید می شود؟

بعد از اعلام نتایج نوبت‌دهی طرح یکپارچه عرضه خودرو،  شرکت خودروسازی سایپا طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که متقاضیان خرید خودرو از محصولات گروه سایپا که در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی در سایت https://esalecar.ir نسبت به انتخاب خودرو درخواستی اقدام کرده‌اند، در صورتی که حائز شرایط ثبت نام بوده‌اند، امکان واریز وجه و ثبت نام طرح فروش فوق العاده در سایت https://saipa iranecar.com یا نمایندگی‌های گروه سایپا از  روز  ۲۸ فروردین به مدت ۳ روز دارند.

براین اساس در حالی که امروز سی ام فروردین، روز آخر ثبت نام برای متقاضیان خرید خودرو از شرکت سایپا است، اما هنوز برخی از متقاضیان موفق به تکمیل فرآیند ثبت نام و واریز وجه به حساب خودروساز نشده‌اند.

تعدادی از مخاطبان خبرگزاری فارس در تماس با این خبرگزاری اعلام کرده‌اند با وجود اینکه از روز گذشته برای ثبت نام اقدام کرده‌اند، اما با گذشت بیش از 24 ساعت هنوز موفق به ثبت نام نشده‌اند و در مرحله آخر با پیام  در حال انتقال به درگاه که تصویر آن نیز در گزارش موجود است، مواجه می‌شوند.

سایپا

این وضعیت در حالی است شرکت سایپا اعلام کرده است که متقاضی طرح باید وجه کامل خود را در بازه زمانی اعلام شده به صورت یکباره به حساب گروه سایپا واریز کند و عدم واریز وجه در بازه زمانی تعیین شده به منزله انصراف از خرید است.

با وجود مشکلاتی که برای متقاضیان وجود دارد  تا این لحظه شرکت خودروسازی سایپا زمان ثبت نام را برای متقاضیان تمدید نکرده است./فارس

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.