کد خبر : 37449 / /
/

مهمونی دوستانه پسرها با قتل خونین پایان یافت | 11 نفر دستگیر شدند

رئیس دادگستری شهرستان ریگان از قتل یک جوان ۲۰ ساله در یک دورهمی دوستانه خبر داد و گفت: در این رابطه عامل اصلی قتل و ۱۰ متهم دیگر بازداشت شده‌اند.

مهمونی دوستانه پسرها با قتل خونین پایان یافت | 11 نفر دستگیر شدند

جوان دهقان در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: شامگاه گذشته در پی گزارشی مبنی بر یک فقره نزاع منجر به قتل ، بلافاصله نیروهای امنیتی و انتظامی به محل جرم اعزام و تحقیقات مقدماتی آغاز و پرونده در مسیر قضایی قرار گرفت

 این مقام قضایی ادامه داد: تعدادی جوان در یک میهمانی دوستانه شرکت کرده و پس از مصرف مشروبات الکلی ، با توجه به درگیری و نزاع به وجود آمده فردی که کمتر از ۲۰ سال سن داشت مورد جرح با چاقو قرار گرفته و در دم جان خود را از دست می‌دهد.

دهقان اظهار داشت: در این رابطه بلافاصله و ظرف کمتر از 3 ساعت قاتل و تمام افراد حاضر در این جمع، با حکم قضایی و اقدام سریع پلیس آگاهی شهر ریگان بازداشت شده و پس از تفهیم اتهام، تمامی متهمان که تعداد ۱۰ نفر هستند، بازداشت شدند.

 این مقام قضایی بیان کرد: رسیدگی به پرونده فوق به‌صورت فوری و سریع بوده و اشد مجازات در انتظار محکومان خواهد بود./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.