کد خبر : 37447 / /
/

خانم پرستار کودکان سارق طلا و جواهرات بود | 7 فقره سرقت به اسم پرستاری کودکان

فرمانده انتظامی ابهر از دستگیری پرستار کودکی که 7 فقره سرقت انجام داده بود خبر داد.

خانم پرستار کودکان سارق طلا و جواهرات بود |  7 فقره سرقت به اسم پرستاری کودکان

سرهنگ محمد مهدی‌خانی با بیان اینکه در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت طلا و جواهرات از منزل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان ابهر قرار گرفت، عنوان کرد: در تحقیقات اولیه انجام شده مشخص شد سارق ضمن بازکردن درب‌های ورودی ساختمان وارد منزل شده و اقدام به سرقت طلا و جواهرات به مقدار زیاد کرده است.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی با انجام یک‌سری اقدامات فنی و تخصصی و با اشراف اطلاعاتی به زنی که به عنوان پرستار کودک در آن منزل کار می‌کرده است مشکوک و با هماهنگی مقام قضایی نامبرده را دستگیر کردند، گفت: در بازرسی از مخفی‌گاه متهم اموال سرقتی را که توسط سارق مخفی شده بود کشف و به همراه متهم به پلیس آگاهی انتظامی دلالت دادند.

 مهدی‌خانی تصریح کرد: در بازجویی‌های تکمیلی از سارق، وی با دیدن مستندات و ادله جرم به ۷ فقره سرقت طلا و جواهرات اعتراف و در این راستا پرونده تکمیل و به همراه متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر در پایان به خانواده‌ها توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی از نگهداری پول، ارز و زیور آلات مازاد بر نیاز، داخل منزل خودداری و آنها را به صندوق امانات بانک‌ها بسپارند و همچنین در بکارگیری افراد به عنوان خدمه یا پرستار کودک نسبت به انجام تحقیقات لازم قبل از بکارگیری آنان اقدام و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را با تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.