کد خبر : 36896 / /
/

جیب بر حرفه ای مترو دستگیر شد

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری جیب بری در ایستگاه مترو حین سرقت خبر داد و گفت: متهم در تحقیقات اولیه به 20 فقره جیب بری معترف شد.

جیب بر حرفه ای مترو دستگیر شد

 سرهنگ " محمد گودرزی"  اظهار کرد: در پی افزایش سرقت در ایستگاه های مترو  به روش جیب بری موضوع به کلیه ماموران مستقر در ایستگاه ها  اعلام و گشت زنی های هدفمند برای پیشگیری از سرقت و دستگیری سارقان افزایش داده شد.

وی با بیان اینکه ماموران مستقر در ایستگاه " مولوی " روز گذشته به یک مرد  که در حال پرسه زنی بی هدف در ایستگاه ها بود مشکوک می شوند افزود: مراقبت های ویژه آغاز تا اینکه ماموران متهم را در حال سرقت از شهروندی با استفاده از ازدحام جمعیت مشاهده می کند و سریعا وارد عمل شده و متهم را غافلگیر و دستگیر می کند. 

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: متهم 24 ساله در تحقیقات پلیسی بعمل آمده به جرم خود و 20 فقره سرقت به روش جیب بری در ایستگاه های مترو های تهران اعتراف کرد. 

سرهنگ گودرزی با اشاره به اینکه یک دستگاه تلفن همراه سرقتی از متهم کشف شد افزود :تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم و شناسایی مال باختگان ادامه دارد و متهم بهمراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.