کد خبر : 32582 / /
/

دستگیری 5 زن و مردی که زنجان را به هم ریخته بودند

فرمانده انتظامی شهرستان خرمدره از دستگیری ۵ سارق زن و مرد و کشف بیش از ۱۶ فقره انواع سرقت در طرح زاجرات پلیس خرمدره در ۴۸ساعته گذشته خبر داد.

دستگیری 5 زن و مردی که  زنجان را به هم ریخته بودند

سرهنگ هادی نوروزی اظهار کرد: به منظور کشف سرقت‌های متعدد داخل خودرو و اماکن خصوصی، با تشکیل اکیپی مجرب از عوامل انتظامی طرح زاجرات در سطح شهرستان خرمدره به مدت ۲ روز به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران انتظامی شهرستان با به کارگیری شیوه‌های خاص علمی و پلیسی و گسترش چتر اطلاعاتی خود، ۵ سارق زن و مرد را در سطح شهرستان شناسایی و در عملیات‌ هایی مجزا دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمدره تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات به عمل آمده توسط عوامل انتظامی به ۱۶ فقره انواع سرقت اعم از سرقت معابر، اماکن خصوصی و ... اعتراف و از مخفیگاه آنان انواع اموال مسرقه کشف و ضبط شد.

این مسئول با اشاره به اینکه بیشتر افراد دستگیر شده در این طرح دارای سابقه بودند، افزود: متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.