کد خبر : 37398 / /
/

شلیک وحشتناک مرد جوان به برادرش | برادرکشی هولناک وسط خیایان مردم را شوکه کرد

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در اقدام اطلاعاتی پلیس شهرستان خاش عامل اصلی قتل مسلحانه مرد خاشی که برادر وی بود در کمتر از ۷۲ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

شلیک وحشتناک مرد جوان به برادرش | برادرکشی هولناک وسط خیایان مردم را شوکه کرد

سردار دوستعلی جلیلیان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: همزمان با اعلام وقوع یک فقره قتل به صورت مسلحانه در مورخه 17 فروردین ماه سال جاری در یکی از خیابان های شهرستان خاش ، بلافاصله اقدامات تامینی پلیس در این راستا آغاز شد.

این مقام ارشد انتظامی گفت: کارآگاهان پلیس این شهرستان در ردزنی های اطلاعاتی و نامحسوس خود ردپای عامل اصلی این جنایت را که برادر مقتول بود  را در سطح یکی از روستاهای این شهرستان شناسایی کردند.

سردار جلیلیان با اشاره به تشکیل تیم ویژه عملیاتی ماموران انتظامی در این راستا گفت: قاتل در کمتر از 72 ساعت پس از ارتکاب جرم، در یک عملیات پلیسی دستگیر و از وی یک قبضه سلاح کلت و 6 تیر جنگی کشف و به پلیس آگاهی منتقل شد که قاتل انگیزه خود از ارتکاب این جنایت را اختلاف خانوادگی عنوان کرد./رکنا

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.