کد خبر : 31418 / /
/

تیرباران وحشتناک مرد جوان در سراوان + جزییات

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عاملان قتل مسلحانه مرد ۴۵ ساله و کشف ۴ قبضه سلاح کلاش در شهرستان سراوان خبر داد.

تیرباران وحشتناک مرد جوان در سراوان + جزییات

سرهنگ مرتضی جوکار اظهار داشت: 23 آبان‌ماه در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر قتل شهروندی در اطراف کوه‌های شهرستان سراوان، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی شهرستان در محل حاضر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران پس از حضور در محل مشاهده کردند فردی میانسال 45 ساله با سلاح کلاش به قتل رسیده است. با انجام تحقیقات و بررسی صورت گرفته 4 متهم شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در مخفیگاهشان دستگیر شدند و در بازرسی از محل 4 قبضه سلاح کلاش، سه تیغه خشاب و 20 تیر جنگی کشف شد.

وی ادامه داد: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های صورت گرفته و روبه‌رو شدن با شواهد و مدارک به قتل مرد میانسال اعتراف کردند.

سرهنگ جوکار با اشاره به اینکه افراد دستگیر شده انگیزه ارتکاب جرم را اختلافات قبلی اعلام، خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در تشریح خبر دیگری اظهار داشت: در پی اعلام یک مورد تیراندازی به سمت شهروند در یکی از محلات شهرستان ایرانشهر که منجر به زخمی شدن وی شد، موضوع دستگیری عامل یا عاملان تیراندازی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در این راستا با کار شبانه‌روزی و اقدامات فنی صورت گرفته توسط ماموران پلیس در نهایت عاملان اصلی این تیراندازی شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سرهنگ جوکار با بیان اینکه عاملان تیراندازی هدفشان را از این کار خصومت شخصی عنوان کرده‌اند، بیان کرد: متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی داده شد./ رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.