کد خبر : 37110 / /
/

خودکشی مشکوک مرد جوان در خانه اش

با وقوع مرگ ناگهانی مرد جوان پس از مشاجره خانوادگی، تحقیقات تیم جنایی آغاز شد.

خودکشی مشکوک مرد جوان در خانه اش

 روز گذشته دوشنبه بیست و یکم فروردین‌ ماه، مرگ مشکوک مرد جوانی در خانه‌ای در محله فلاح از سوی همسرش به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیمی از ماموران کلانتری 161 بوذر، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، متخصصان پزشکی قانونی و کارشناسان تیم تشخیص هویت به همراه امیرحسین علیمردان؛ بازپرس ویژه قتل شعبه دهم دادسرای امور جنایی، راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغار کردند.

تیم جنایی در محل حادثه با جسد مرد جوانی مواجه شدند که ظاهراً براثر خودشکی فوت کرده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد، متوفی خودش را به لوستر خانه‌ حلق آویز کرده و جسد توسط همسرش کشف شده است.

بدین ترتیب همسر متوفی هدف تحقیقات قرار گرفت؛ وی به تیم جنایی گفت: قبل از این حادثه به دلیل اختلافات خانوادگی با همسرم مشاجره داشتم و بعد از آن به اتاق دیگری رفتم و درب را بستم اما پسرم خردسالم گفت دستشویی دارد که به همین خاطر از اتاق بیرون آمدم و ناگهان دیدم که همسرم خودش را حلق آویز کرده است؛ من نیز بلافاصله یک قیچی آوردم و طناب را پاره کردم و سپس موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش کردم.

گزارش پزشک صحنه نیز صحت حرف‌های زن را تائید می‌کند اما تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی پس از پایان تحقیقات با دستور قاضی جنایی برای روشن شدن زوایای پنهان این حادثه وارد عمل شدند و بررسی‌های دقیق‌تر را آغاز کردند.

به گزارش تسنیم، با دستور امیرحسین علیمردان؛ بازپرس ویژه قتل شعبه دهم دادسرای امور جنایی، جسد متوفی برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در رابطه با این پرونده ادامه دارد./تسنیم

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.