کد خبر : 37153 / /
/

سردار آزمون | سردار آزمون جام جهانی | سردار آزمون ازدواج

اولین عکس سردار آزمون و همسرش بعد از عروسی لاکچری در دبی | آقای بازیگر معروف هم مهمان سردار شد + عکس

سردار آزمون این عکس را منتشر کرد.

اولین عکس سردار آزمون و همسرش بعد از عروسی لاکچری در دبی | آقای بازیگر معروف هم مهمان سردار شد + عکس

سردار آزمون مهاجم ترکمن و جوان ایرانی است که در پست مهاجم در جام جهانی 2018 روسیه به میدان رفت و سردار آزمون پس از این رقابت ها از تیم ملی خداحافظی کرد.سردار آزمون.پس از قهرمانی ها و کسب آقای گلی در روسیه با قراردادی زمستانی به تیم بایر لورکوزن آلمان پیوسته است.سردار آزمون مشغول آموزش زبان آلمانی است. سردار آزمون در خانواده ایی ورزشی و والیبالی به دنیا آمده و عاشق اسب و اسب سواری است.سردار آزمون در دنیای فوتبال معروف به مسی ایرانی است.

سردار آزمون

تیم ملی ایران در کمپ آمادگی پیش از بازی‌های جام جهانی قطر در اتریش به سر می‌برد. ملی پوشان در اولین بازی دوستانه خود به مصاف اروگوئه رفتند و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسیدند و دومین بازی تیم ملی مقابل سنگال خواهد بود.

بنا بر اخبار رسیده، سردار آزمون مهاجم تیم بایرلورکوزن به دلیل مصدومیت در تمرینات احتمالا این بازی را از دست خواهد داد.

دیدار ایران و سنگال ساعت 18 فردا (سه شنبه) در ورزشگاه "ان وی آرنا" اتریش برگزار می شود.

سردار آزمون

پرونده دختر روس برای سردار آزمون

پرونده جنجالی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در روسیه همچنان از سوی رسانه‌های این کشور دنبال می‌شود و در تازه‌ترین مورد، حمله عجیبی به سردار آزمون صورت گرفته است.

در تازه‌ترین مورد این پرونده، «آلیا» دختر شاکی از سردار آزمون اظهارات بی سابقه‌ای را علیه او به زبان آورد و مدعی شد کمک‌های سردار به نیازمندان و معلولان و… نمایشی است.

آلیا به سایت «اسپورت اکسپرس» روسیه گفت: پس از رای دادگاه به نفع من، سردار ارسال نفقه دخترش را به کلی متوقف کرد. من و فرزندم در شرایط سخت مالی قرار گرفتیم و با کمک‌های دولتی زندگی می‌کنیم. من سعی کردم مستقیم با او تماس بگیرم، اما او پاسخی نمی‌دهد. انتظار چنین ظلمی را از سردار نداشتم. برای نمایش، او آماده است تا به همه کمک کند: کودکان، معلولان و نیازمندان. نکته اصلی این است که دوربین‌ها و خبرنگاران حضور دارند.

وی با بیان اینکه سردار آزمون قول داده بود تا آخر عمر از دخترش حمایت کند، گفت: اما او الان پولی به ما نمی‌دهد چون اگر رسانه‌ای نباشد می‌توانید سکوت و وانمود کنید اینها اصلاً مربوط به شما نیست. دختر من اکنون نیاز به خرید لباس برای فصل پاییز دارد، او در سنی است که اندازه لباس به سرعت تغییر می‌کند اما سردار هیچ کمکی به من نمی‌کند. مشکل دیگر این است که من هنوز نمی‌توانم سر کار بروم، دخترم به تازگی یک ساله شده است. ما در نوبت مهدکودک هستیم اما قبل از آن هنوز یک سال و نیم فرصت داریم.

شاکی سردار آزمون در روسیه اظهار امیدواری کرد به زودی رای نهایی دادگاه را دریافت کند و در پایان اظهارات بی سابقه و جنجالی را بر زبان آورد. او گفت: نمی دانم سردار چه چیزی در سر دارد که بیش از پنجاه اسب او در شرایط بسیار خوبی زندگی می‌کنند اما او حتی حاضر نیست به دختر خودش غذا بدهد … نمی دانم چگونه می‌تواند در آرامش زندگی کند، بخورد و بخوابد.

سردار آزمون

بیوگرافی سردار آزمون

سردار آزمون، فوتبالیست ایرانی، فرزند خلیل آزمون، بازیکن ترکمن تبار سابق تیم ملی والیبال ایران و مربی فعلی والیبال اهل ایران است. سردار آزمون وقتی تنها 17 سال داشت به لیگ روسیه رفت و برای روبین کازان بازی کرد. استعداد شگرف سردار آزمون و درخشش او در سرمای روسیه باعث شد تا آوازه اش از مرزهای سیبری هم فراتر برود.

زندگی شخصی سردار آزمون

سال ۹۸ بود که آزمون در برنامه دورهمی اعلام کرد در شرف ازدواج است و مایل است هر چه زودتر با همسر آینده اش نامزد کند. آزمون توضیح بیشتری درباره ی ازدواج خود نداد اما در پاسخ به سؤال مهران مدیری درباره ی نحوه ی آشنایی اش با همسر آینده ی خود گفت آشنایی دورادوری با یکدیگر داشتند و در اولین ملاقات به همدیگر علاقمند شدند.

سال گذشته نیز آزمون در گفتگوی خود با یکی از خبرگزاری ها گفت به احتمال ۹۹ درصد به زودی ازدواج می کند، البته اگر خانواده ی عروس موافقت کنند.

او همچنین گفت مطمئن است با ازدواج و تشکیل خانواده می تواند بیشتر از این ها پیشرفت کند و اغلب بازیکنان بزرگ روسی هم سن و سال او فرزند هم دارند و از زندگی خود بسیار راضی هم هستند.

اما آن هایی که صفحه ی اینستاگرام سردار را دنبال می کنند می دانند که این بازیکن جوان مدت ها است گهگاه تصاویری از خود در کنار همسرش منتشر می کند و تصاویر زیادی هم از این زوج جوان در فضای مجازی منتشر شده است.

آناهیتا کریمی همسر سردار آزمون متولد ۱۳۷۱ است و گفته می شود او و آزمون مدتی است با یکدیگر نامزد کرده اند. از زندگی شخصی آناهیتا کریمی اطلاعاتی در دست نیست و از او تنها یک صفحه شخصی در اینستاگرام وجود دارد که در بخش بیوگرافی آن به نامزدی او با سردار آزمون اشاره شده است.

سردار آزمون

گل‌های بین‌المللی سردار آزمون
تا بازی انجام‌شده در تاریخ ۱۵ ژوئن ۲۰۲۱. گل‌های ایران اول آورده شده، ستون گل، نتیجه بعد از هر گل آزمون را نشان می‌دهد.
copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.