کد خبر : 36887 / /
/

قیمت پراید | قیمت پراید در بازار

جهش گسترده افزایش قیمت ها در بازار خودرو | گران ترین مدل پراید رکورد زد | آخرین قیمت پراید، شاهین،تیباو پژو پارس

قیمت خودرو در روزهای گذشته تحت تاثیر ثبات نسبی نرخ دلار با نوسانات کمی همراه شده بود، اما روند صعودی آن حفظ می‌شد. اما خبر افزایش قیمت خودروهای کارخانه‌ای به بازار شوک جدیدی وارد کرد.

جهش گسترده افزایش قیمت ها در بازار خودرو | گران ترین مدل پراید رکورد زد | آخرین قیمت پراید، شاهین،تیباو پژو پارس

قیمت پراید | قیمت پراید روز پنج شنبه، 17 فروردین 1402با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.قیمت پراید 111 سال گذشته نوسان قیمتی زیادی را تجربه کرد، امروز در نرخ 350 میلیون تومان عرضه شد.تغییرات قیمت پراید در بازار همراه با نوسانات دلار است. لیست کامل قیمت پراید امروز را در خبرآزاد ببیند.

قیمت خودرو در روزهای گذشته تحت تاثیر ثبات نسبی نرخ دلار با نوسانات کمی همراه شده بود، اما روند صعودی آن حفظ می‌شد. اما خبر افزایش قیمت خودروهای کارخانه‌ای به بازار شوک جدیدی وارد کرد.

قیمت خودرو روز پنجشنبه، 17 فروردین 1402، با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت کارنامه با تغییراتی همراه شد.

برخلاف سال‌های گذشته که بازار از نیمه‌های فروردین شروع به کار می‌کرد، قیمت خودرو از ابتدای فروردین‌ماه در سال جدید با نوساناتی همراه شد.

در سایت‌های خرید و فروش، قیمت خودرو در لحظه نگارش این گزارش به این شرح ثبت شده است:

66

قیمت پراید روز پنجشنبه، 17 فروردین 1402

پراید 111، سال گذشته نوسان قیمتی زیادی را تجربه کرد، امروز در نرخ ثابت 350 میلیون تومان عرضه شد.

پژو ۲۰۷i امروز با 13 میلیون تومان افزایش قیمت همراه و در نرخ 687 میلیون تومان عرضه شد.

در این میان، دنا پلاس هم 16 میلیون تومان گران و با نرخ 863 میلیون تومان عرضه شد.

پژو پارس سال، مدل ۱۴۰۰ که سال گذشته جهش قیمتی چشمگیری را تجربه کرد، 10 میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرد و به نرخ 536 میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ ۵ که یکی از پرطرفدارهای بازار خودروهای داخلی است، امروز 11 میلیون تومان گران شد و نرخ 577 میلیون تومان را در کارنامه خود ثبت کرد.

لاماری که کمتر از یک سال است پا به بازار خودرو گذاشته است، 40 میلیون تومان افزایش قیمت داشت و با نرخ دو میلیارد و 220 میلیون تومان عرضه شد. این درحالی است که این خودرو در ابتدای ورود به بازار تنها 900 میلیون تومان قیمت داشت.

دیگنیتی اما امروز 34 میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرد و وارد کانال دو میلیارد و 190 میلیون تومان شد.

کیا اپتیما هیبریدی مدل ۱۳۹۷ هم 10 میلیون تومان گران شد و به پنج میلیارد و 500 میلیون تومان رسید.

ام وی ام X22 pro نیز امروز، پنجشنبه، در قیمت یک میلیارد و 133 میلیون تومان عرضه شد.

33

نوسان قیمت خودرو و قیمت پراید در روزهای آینده

بابک صدرایی، کارشناس صنعت خودرو، در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: اگر نوسانات نرخ ارز به همین شکل ادامه یابد و جهش خاصی در این بازار مشاهده نشود، بازار مجدداً در وضعیت رکودی قرار می‌گیرد. اما اگر دلار شیب صعودی به خود بگیرد و افزایش داشته باشد، قطعا در بازار خودرو نیز افزایش قیمت ۳۰ الی ۴۰ درصدی خواهیم داشت.

او افزود: در این میان باید یادآور شد که واردات خودرو تاثیری در قیمت‌ها ندارد. چراکه خودروهای وارداتی در مقایسه با خودروهای ایرانی قرار نمی‌گیرند و در یک سگمنت جداگانه خواهند بود.

این کارشناس صنعت خودرو توضیح داد: فارغ از پارامترهای مهم تاثیرگذار در قیمت خودرو، یعنی دلار و تورم، قیمت خودرو در درب کارخانه افزایش پیدا کرده است و این اتفاق باعث می‌شود که بازار خودرو با افزایش قیمت همراه شود.

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از افزایش گسترده قیمت‌ها در این بازار است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از تداوم افزایش قیمت‌ها در بین اکثر خودروهای بازار در ۲۴ ساعت گذشته به غیر از خودروهای کوییک است؛ در ۲۴ ساعت گذشته خودروهای کوییک کاهش قیمت را تجربه کردند و کوییک دنده‌ای مدل ۱۴۰۱ از ۴۰۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۹۵ میلیون تومان رسید.

سایر خودروهای موجود در بازار در این مدت گران شدند، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ از ۵۲۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۵۸۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۱ آن نیز در این مدت ۶۰ میلیون تومان گران شده‌است و در حال حاضر ۶۰۰ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

خودروهای پراید نیز در این مدت گران شدند، به طوری که پراید ۱۵۱ مدل ۱۴۰۱ از ۲۸۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۱۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز از ۲۹۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۰۰ میلیون تومان رسیده‌است.

سایر خودروهای موجود در بازار نیز در این مدت از نوسانات صعودی قیمتی در امان نبوده‌اند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.