کد خبر : 35841 / /
/

فال فروشی بچه دزدیده شده | پلیس فاش کرد

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از بازگرداندن پسر بچه گمشده به آغوش گرم خانواده‌اش خبر داد.

 فال فروشی بچه دزدیده شده | پلیس فاش کرد

سرهنگ کارآگاه " علی ولیپور گودرزی " رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: اسفند ماه سال جاری، مرد جوانی به اداره چهارم پلیس آگاهی  ویژه فقدان مراجعه کرد و هنگامی که مقابل کارآگاهان قرار گرفت گفت پسر 6 ساله‌اش که مشغول بازی کردن در محله خود در جنوب تهران بوده ناگهان ناپدید شده است. 

رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع تیمی از کارآگاهان راهی محل موردنظر شدند و تحقیقات میدانی را برای پیدا کردن این پسربچه خردسال آغاز کردند.  

وی افزود: کارآگاهان در مرحله اول تحقیقات، با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی متوجه شدند پسر خردسال پس از ناپدید شدن توسط افراد ناشناسی به محله دیگری برده شده و در آنجا مشغول فال فروشی است.  

این مقام  انتظامی تصریح کرد: همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده در کوتاه‌ترین زمان ممکن محل موردنظری که پسر گمشده در آنجا فال می‌فروخت را شناسایی کنند که در ادامه نیز این پسر بچه 6 ساله پیدا شد.  

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی خاطرنشان کرد: پسر بچه 6 ساله پس از پیدایش توسط کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی با دستور مقام قضائی به آغوش گرم خانواده‌اش بازگردانده شد و تحقیقات در رابطه با شناسایی افراد ناشناس ادامه دارد.

رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.