کد خبر : 35463 / /
/

بازگشت دختربچه گم شده به آغوش خانواده اش | اقدام خداپسندانه پلیس آستانه‌­اشرفیه + عکس

فرمانده انتظامی آستانه‌­اشرفیه گفت: با همت مسئولانه و اقدام خداپسندانه ماموران انتظامی این شهرستان، دختربچه 4 ساله گم شده به آغوش گرم خانواده بازگشت.

بازگشت دختربچه گم شده به آغوش خانواده اش | اقدام خداپسندانه پلیس آستانه‌­اشرفیه + عکس

سرهنگ" رضا شمسائی" با بیان اینکه دختر بچه غیربومی توسط ماموران انتظامی این شهرستان در یکی از خیابان‌ها پیدا شد اظهار داشت: پیگیری موضوع به منظور شناسایی و پیدا کردن خانواده این کودک به صورت ویژه در دستور کار پلیس آستانه‌­اشرفیه قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: با پیگیری‌های هدفمند و جستجوی چند ساعته پلیس، خانواده این دختر بچه توسط ماموران انتظامی آستانه‌اشرفیه شناسایی و با دعوت از آنها، کودک تحویل مادرش شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌­اشرفیه در پایان با اشاره به همت مسئولانه و اقدام خداپسندانه پلیس در بازگرداندن این دختربچه 4 ساله به آغوش گرم خانواده گفت: مادر این کودک خردسال از عملکرد خداپسندانه ماموران انتظامی این شهرستان قدردانی و تشکر کرد./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.