کد خبر : 35695 / /
/

مسافران شمال بخوانند | جاده چالوس یک‌طرفه شد

به‌دلیل تخلیه بار ترافیکی، محدودیت تردد کلیه وسایل نقلیه در مسیر شمال به جنوب جاده چالوس اجرا شده و تردد در این جاده تا اطلاع بعدی ممنوع است.

مسافران شمال بخوانند | جاده چالوس یک‌طرفه شد

 طبق آخرین اطلاعات به دست آمده از مرکز مدیریت راه‌های کشور که ساعت ۹:۳۰ امروز به‌روزرسانی شده، در جاده فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) تردد روان است؛ اما در جاده چالوس (مسیر جنوب به شمال) حدفاصل شهرستانک تا نساء و محدوده سیاه‌بیشه و در جاده هراز (مسیر جنوب به شمال) حدفاصل لاسم تا آب اسک و محدوده‌های وانا و سه راهی چلاو و در آزادراه تهران - شمال محدوده شهرستانک ترافیک سنگین است.

همچنین به‌دلیل تخلیه بار ترافیکی، محدودیت تردد کلیه وسایل نقلیه در مسیر شمال به جنوب جاده چالوس اجرا شده و تردد در این جاده تا اطلاع بعدی ممنوع است.

در جاده کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ چهارشنبه ۱۷ اسفندماه از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴  همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه، ۱۸ و ۱۹ اسفندماه نیز از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

در جاده هراز نیز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی‌ ۲۴ پنجشنبه و جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به‌صورت یکطرفه خواهد بود./ایسنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.