کد خبر : 33772 / /
/

هشدار به مسافرای شمال | سه ریزش بهمن در جاده کرج - چالوس | کدام جاده ها بسته است ؟

آخرین وضعیت راه‌ها و جاده‌های شمال اعلام شد. جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال به علت ریزش بهمن مسدود شدند.

هشدار به مسافرای شمال | سه ریزش بهمن در جاده کرج - چالوس | کدام جاده ها بسته است ؟

زندی فر،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز: ساعت ۱۲ امروز ریزش بهمن در محدوده کندوان جاده کرج-چالوس اتفاق افتاد و پنج دقیقه بعد از آن شاهد یک ریزش دیگر در محدوده شاه غلام این محور بودیم.

 

این واقعه ها باعث انسداد یک لاین عبوری در محور یادشده شده است و عوامل راهداری در حال تلاش برای پاکسازی معبر هستند.

 

ساعت ۱۱:۲۰ دقیقه امروز هم ریزش بهمن در محدوده خرگوش دره جاده کرج-چالوس اتفاق افتاد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: جاده چالوس به علت ریزش بهمن و آزادراه تهران - شمال به علت تداوم بارش برف و لزوم حفظ ایمنی مسدود شد.

 

علی زندی‌فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای استان البرز اظهار کرد: آزادراه تهران - شمال تداوم بارش برف و لزوم حفظ ایمنی مسدود شد.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز متذکر شد: همچنین ریزش بهمن منجر به مسدود شدن محور کرج-چالوس شد./فارس

 محور کرج- چالوس مسدود شد

رییس پلیس راه استان البرز از انسداد محور کرج- چالوس به علت ریزش بهمن خبر داد.

پیمان کرمی، رییس پلیس راه استان البرز، امروز در گفت‌وگو با  فارس ، با اشاره به ریزش بهمن در محور کرج- چالوس گفت: بهمن در محدوده‌های خرگوشدره، پیچ شاه‌غلام و دهانه جنوبی تونل کندوان ریزش داشته است.

این مقام مسؤول افزود: به علت سقوط بهمن محور تا اطلاع ثانوی مسدود است؛ عوامل پلیس راه برای کنترل اوضاع در محل مستقر هستند و نیروهای راهداری عملیات پاکسازی مسیر را آغاز کرده اند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در این حادثه تلفات و خساراتی گزارش نشده است، به هشدار هواشناسی مبنی بر بارش برف به ویژه در محورهای کوهستانی اشاره کرد و از شهروندان خواست تا از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و درصورت سفر حتما وسایل ایمنی لازم از جمله زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

رییس پلیس راه همچنین ضمن توصیه های ایمنی به مسافران یادآور شد: مسافران حتما وسایل گرمایشی از جمله پتو به همراه داشته باشند و قبل از سفر، از ایمنی خودرو اطمینان حاصل کنند.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.