کد خبر : 34577 / /
/

قیمت سکه | قیمت سکه امروز | قیمت سکه آب شده

قیمت سکه غوغا کرد | قیمت طلا و سکه امروز 26 بهمن 1401

قیمت طلا و سکه تا این لحظه مسیری متفاوت را طی می‌کند. قیمت طلا نوسانات محدود ولی کاهشی را تجربه می‌کند، اما سکه مطابق چند روز گذشته روند صعودی دارد.

قیمت سکه غوغا کرد | قیمت طلا و سکه امروز 26 بهمن 1401

قیمت سکه امروز 26 بهمن۱۴۰۱ اعلام شد. نوسان قیمت سکه در بازار تهران عادی شد. قیمت سکه امروز همچنان روندی صعودی دارد اما طلا نسبت به روز گذشته تا این لحظه کاهش قیمت محدودی را تجربه کرده است.قیمت سکه امروز روی قیمت 25 میلیون و 701 بازگشایی شده و آخرین قیمت روز گذشته آن نیز 25 میلیون و 501 هزار تومان بوده است.آخرین قیمت سکه و طلا را در خبر آزاد بخوانید .

قیمت سکه امروز همچنان روندی صعودی دارد اما طلا نسبت به روز گذشته تا این لحظه کاهش قیمت محدودی را تجربه کرده است. قیمت طلا ( 18 عیار) تا لحظه تنظیم این گزارش به دو میلیون و 142 هزار و 200 تومان رسیده است.

قیمت سکه امامی

قیمت سکه امروز روی قیمت 25 میلیون و 701 بازگشایی شده و آخرین قیمت روز گذشته آن نیز 25 میلیون و 501 هزار تومان بوده است.

این فلز ارزشمند در لحظه تنظیم این گزارش 25 میلیون و 801 هزار تومان قیمت دارد. حباب سکه امامی نیز در سقف تاریخی ایستاده و پنج میلیون و 510 هزار تومان برآورد می‌شود.

قیمت سکه بهار آزادی

سکه بهار آزادی اکنون 23 میلیون 995 هزار تومان قیمت دارد و نرخ بازگشایی آن نیز در همین قیمت بوده است. این سکه طرح قدیم در نوسانات امروز تا 24 میلیون تومان نیز رشد کرده است. حباب سکه بهار امروز چهار میلیون و 139 هزار تومان اعلام شده است.

قیمت سکه | نیم سکه

قیمت نیم سکه امروز 14 میلیون و 600 هزار تومان است، این در حالی است که نرخ روز گذشته این نوع سکه در روز گذشته 100 هزار تومان پایین‌تر ثبت شده است. حباب نیم‌سکه امروز چهار میلیون و 509 هزار تومان قیمت دارد.

قیمت سکه | ربع سکه

امروز قیمت ربع سکه 9 میلیون و 500 هزار تومان اعلام شده، این در حالی است که نرخ بازگشایی این سکه گوچک نیز بر روی همین نرخ بوده است. حباب ربع سکه چهار میلیون و 545 ثبت شده و که تقریبا نیمی از ارزش ذاتی آن را در بر می‌گیرد.

قیمت سکه

قیمت سکه گرمی

قیمت سکه گرمی امروز با قیمت پنج میلیون تومان معامله می‌شود. سکه گرمی تنها نوعی از سکه است که نسبت به روز گذشته تغییری پشت سر نگذاشته است.

دو عامل تعیین کننده قیمت سکه در داخل کشور، یعنی دلار و انس جهانی هر دو مسیری افزایشی را طی می‌کنند و همین عاملی برای افزایش قیمت سکه در چند روز گذشته بوده است. تمایلات نوسانی مسکوک طلا اکنون صعودی است.

البته کارشناسان و فعالان این حوزه معتقدند قیمت این فلز ارزشمند اکنون در سقف قرار دارد و زمان مناسبی برای خرید با تعداد بالا نیست.

قیمت سکه | نرخ دلار در صرافی‌های بانکی ثابت ماند؛ یورو افزایشی شد  

نرخ هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی امروز (سه‌شنبه، ۲۵ بهمن‌ماه) ۳۰ هزار و ۶۹۳ تومان و هر یورو ۳۲ هزار و ۸۸۷ تومان معامله شد که قیمت دلار نسبت به روز گذشته ثابت و یورو ۱۴۷ تومان افزایش داشت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، نرخ خرید هر اسکناس دلار امروز در بانک‌ها و صرافی‌های بانکی ۳۰ هزار و ۴۱۶ تومان و نرخ فروش آن ۳۰ هزار و ۶۹۳ تومان است.

نرخ خرید هر اسکناس یورو ۳۲ هزار و ۸۹۱ تومان و نرخ فروش آن ۳۲ هزار و ۸۸۷ تومان اعلام شد.

همچنین در سامانه معاملات امروز، حواله دلار به قیمت ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان فروخته و حواله یورو ۳۰ هزار و ۵۳۷ تومان معامله شد.

قیمت سکه

قیمت سکه و قیمت دلار تا ساعت 1 روز 25 بهمن ماه

امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲میلیون و ۱۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۲۴میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای 18عیار هر گرم 2 میلیون و 126 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم 23 میلیون و 500 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز 24 میلیون و 900 هزار تومان است.

 در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 14 میلیون و 400 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی 9 میلیون و 350 هزار تومان و سکه یک‌گرمی 5 میلیون تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، 9 میلیون و 210هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی 1860 دلار است.

 علاوه بر این، در صرافی‌ها در لحظه انتشار این گزارش، قیمت دلار 42 هزار و 997 تومان و قیمت یورو 46هزار و 101 تومان اعلام شده است. بنا به دستور بانک مرکزی از 4 بهمن دلار و یورو توافقی از معاملات بازار متشکل حذف شده است.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.