کد خبر : 34525 / /
/

قیمت سکه | قیمت سکه بهار آزادی | قیمت سکه امامی

شوک عجیب امروز به سکه بازان | سکه تغییر کانال داد | افزایش ۳۰۰ هزار تومانی قیمت سکه

قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز (سه‌شنبه، ۲۵ بهمن‌ماه) با ۳۰۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۲۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد.

شوک عجیب امروز به سکه بازان | سکه تغییر کانال داد | افزایش ۳۰۰ هزار تومانی قیمت سکه

قیمت سکه امروز 25 بهمن۱۴۰۱ اعلام شد. نوسان قیمت سکه در بازار تهران عادی شد. قیمت سکه بهار آزادی طرح جدید امروز (سه‌شنبه، ۲۵ بهمن‌ماه) با ۳۰۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۲۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد.قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۱۰۰ هزار تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته، ۲۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان خرید و فروش شد.آخرین قیمت سکه و طلا را در خبر آزاد بخوانید .

قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز (سه‌شنبه، ۲۵ بهمن‌ماه) با ۳۰۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۲۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد.

هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید بر اساس نرخ اعلامی اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران در ساعت ۱۴ و ۵۰ دقیقه امروز ۲۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان داد و ستد شد.

سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۱۰۰ هزار تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته، ۲۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان خرید و فروش شد؛ همچنین امروز نیم‌سکه ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، ربع‌ سکه ۹ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی پنج میلیون تومان قیمت خورد.

علاوه بر این، در بازار طلا نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار ۲ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان و قیمت هر مثقال طلا ۹ میلیون و ۲۲۸ هزار تومان شد.

بهای هر اُنس طلا در بازارهای جهانی یک‌هزار و ۸۵۹ دلار و ۱۷۴ سنت است./ایرنا

قیمت سکه | نرخ دلار در صرافی‌های بانکی ثابت ماند؛ یورو افزایشی شد  

نرخ هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی امروز (سه‌شنبه، ۲۵ بهمن‌ماه) ۳۰ هزار و ۶۹۳ تومان و هر یورو ۳۲ هزار و ۸۸۷ تومان معامله شد که قیمت دلار نسبت به روز گذشته ثابت و یورو ۱۴۷ تومان افزایش داشت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، نرخ خرید هر اسکناس دلار امروز در بانک‌ها و صرافی‌های بانکی ۳۰ هزار و ۴۱۶ تومان و نرخ فروش آن ۳۰ هزار و ۶۹۳ تومان است.

نرخ خرید هر اسکناس یورو ۳۲ هزار و ۸۹۱ تومان و نرخ فروش آن ۳۲ هزار و ۸۸۷ تومان اعلام شد.

همچنین در سامانه معاملات امروز، حواله دلار به قیمت ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان فروخته و حواله یورو ۳۰ هزار و ۵۳۷ تومان معامله شد.

قیمت سکه و قیمت دلار تا ساعت 1 روز 25 بهمن ماه

امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲میلیون و ۱۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۲۴میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای 18عیار هر گرم 2 میلیون و 126 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم 23 میلیون و 500 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز 24 میلیون و 900 هزار تومان است.

 در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 14 میلیون و 400 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی 9 میلیون و 350 هزار تومان و سکه یک‌گرمی 5 میلیون تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، 9 میلیون و 210هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی 1860 دلار است.

 علاوه بر این، در صرافی‌ها در لحظه انتشار این گزارش، قیمت دلار 42 هزار و 997 تومان و قیمت یورو 46هزار و 101 تومان اعلام شده است. بنا به دستور بانک مرکزی از 4 بهمن دلار و یورو توافقی از معاملات بازار متشکل حذف شده است.

قیمت سکه

پیش بینی قیمت سکه 25 بهمن 1401 / مسیر قیمت طلا و سکه جدا شد

قیمت طلا و سکه امروز از دو بازار مختلف پیروی کردند. سکه به دلار نگاه کرد و افزایش محدودی داشت. طلا در مسیر کاهش انس جهانی، ارزان شد. حباب سکه امامی پنج میلیونی شد.

به گزارش تجارت‌نیوز قیمت طلا و سکه امروز با روند ناهمسان کلید خورد. قیمت سکه با افزایش محدود قیمت دلار گران شد و قیمت طلا با ریزش انس جهانی طلا ریخت.

روند قیمت در بازار فلز زرد روز یکشنبه صعودی بود. دیروز سکه امامی سقف‌ ۲۵ میلیون تومانی را شکست و مطابق روزهای گذشته به انس جهانی طلا بی‌توجه بود. امروز قیمت انس جهانی طلا کاهش داشت و به قیمت ۱۸۵۸ دلار رسید.

در بازار فلز زرد حباب سکه امامی برای نخستین بار ۵ میلیونی شد. معامله‌گران می‌گویند ریزش ۱۰۰ دلاری اونس طی هفته گذشته مانعی برای سقف‌زنی بازار طلا شده است.

امروز اکو ایران در گزارشی به بی‌حسی بازار به خبر آزادسازی منابع ایران، در عراق و چین اشاره کرد و نوشت:«قیمت دلار و سکه به اخبار آزادسازی منابع‌ ایران در عراق و چین کشش نداشت.»

آزادسازی منابع در چین باتوجه به سفر قریب‌الوقوع رئیسی سیگنال مثبتی بود اما بازار به این خبر واکنش نشان نداد. ادعای معامله‌گران این بود که خبر آزادسازی منابع کره به اندازه کافی بازار را بی‌حس کرده است.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.