کد خبر : 34420 / /
/

نوید محمدزاده | نوید محمدزاده بازیگر | نوید محمدزاده و فرشته حسینی

چهره غافلگیر کننده نوید محمدزاده | زخم کاری روی صورت نوید محمد زاده همه را شوکه کرد+عکس

قصه «آکتور» درباره دو دوست به نام «علی» (احمد مهرانفر) و «مرتضی» (نوید محمدزاده) است که بازیگران توانمند تئاتر هستند، اما به ناچار و برای کسب درآمد، هنرشان محدود به نقش بازی کردن در جشن‌ ها و مراسم ‌افراد ثروتمند برای غافلگیر کردن فرد مورد علاقه‌شان شده است.

چهره غافلگیر کننده نوید محمدزاده | زخم کاری روی صورت نوید محمد زاده همه را شوکه کرد+عکس

نوید محمدزاده بازیگر معروف سینمای ایران است. نوید محمدزاده با فرشته حسینی ازدواج کرده است. نوید محمدزاده در جشنواره فیلم برتر شده است. نوید محمدزاده و همسرش در جشنواره فیلم کن حاشیه ساز شدند و مدتی از دوربین ها دور بودند. نوید محمدزاده با ایفای نقش در فیلم جدیدش نظرات مثبت زیادی را درپی داشت.

نوید محمدزاده

زندگی هنری و سینمایی نوید محمدزاده

همچنین در این چند سال اخیر به دلیل کیفیت بالای فیلم‌هایی که در آن ها به ایفای نقش پرداخته است و همنیطور توانایی بسیار زیادی که مردم و منتقدان از او بر روی پرده‌های سینما مشاهده کرده‌اند باعث شد تا جوایز متعددی را در سطوح و انواع مختلفی کسب کند و بعد از هر چند مدت نام او در رسانه‌ها بر سر زبان‌ها بیفتد.

در یک سال اخیر هم به دلیل لباس‌ها و استایل‌های خاصی که در مجالس گوناگون به تن می‌کند حواشی خاص زیادی را در رسانه‌ها به دنبال خود کشیده و در مجموع تمامی این موضوعات سرانجام باعث شدند تا این بازیگر کردستانی بیشتر از هر کس دیگری در رسانه‌ها از اهمیت بالایی برخوردار باشد و حواشی زندگی بیشتر از پیش مورد توجه مردم قرار بگیرد.

 زندگی نامه نوید محمدزاده

نوید محمدزاده در 17 فروردین 1365 در تهران متولد گردید، وی اصالتا کرد می باشد نوید محمدزاده همراه با خانواده تا دوسالگی در تهران سکونت داشتند و سپس بعد از آن به ایلام رفتند و تا پایان دوره راهنمایی در ایلام زندگی می کرد.

نوید محمدزاده بخاطر علاقه به بازیگری از سال 82 در مؤسسه ای در کرج دوره بازیگری را آغاز نمود  و در این موسسه زیر نظر هنرمندانی همچون محمد یعقوبی،‌ مهتاب نصیرپور، علی سلیمانی و امیر قنبری آموزش دید. وی تا سال 86 فعالیت حرفه‌ای نداشت اما در سال 86 در فیلم «در میان ابرها» به کارگردانی روح‌الله حجازی در نقش مکمل مرد بازی کرد. وی در همان سال‌ها در جشنواره استانی تئاتر تهران جوایزی را دریافت کرد و پس از آن نیز در جشنواره یازدهم تئاتر دانشگاهی جایزه بازیگری دوم مرد را دریافت کرده است.

نوید محمدزاده در سال 87 با بازی در نمایش «ماه در آب» به تئاتر حرفه‌ای راه پیدا کرد و برای بازی در این نمایش جایزه بازیگری مرد را در جشنواره استانی تهران دریافت کرد. پس از آن در فیلم «آندو» به کارگردانی بهروز قبادی بازی کرد که این نمایش مجوز اکران نگرفت.

نوید محمدزاده سپس فعالیتش را با بازی در نمایش‌های «فاصله تاریک ستاره‌ها» (ایثار ابومحبوب)، «یک دقیقه سکوت» (آیدا کیخانی)، «دهانی پر از پرنده» (فارس باقری)، «آخرین نامه» (مهرداد کوروش‌نیا)، «بالاخره این زندگی مال کیه» (اشکان خیل‌نژاد)، «زمستان 66» (محمد یعقوبی)، «ورود آقایان ممنوع»(کتایون فیض مرندی)، «نورگیر» (اشکان خیل‌نژاد)، «ویران» (یوسف باپیری)، «عشق و عالیجناب» (حسین پاکدل)، «روایت ناتمام یک فصل معلق» (هومن سیدی)، «ایستاده‌ها سر سوراخ سوپ‌خوری» (علی ثقفی) و «پچ‌پچه‌های پشت خط نبرد» (اشکان خیل‌نژاد) ادامه داد. بازی او در این نمایش بسیار مورد توجه قرار گرفته بود.

نوید محمدزاده با بازی در فیلم ناهید به کارگردانی آیدا کیخانی شناخته شد، در فیلم عصبانی نیستم بیشتر شناخته شد و با بازی در فیلم‌های "لانتوری"،" ابدویک روز" و "خشم و هیاهو" به اوج شهرت رسید.

نوید محمدزاده

ازدواج نوید محمدزاده

نوید محمدزاده مدتها به دلیل پوشیدن لباسهای ست با فرشته حسینی، مورد توجه کاربران قرار گرفته بودند تا اینکه در 4 اردیبهشت 1400 با انتشار ویدئویی خبر از ازدواج خود با فرشته حسینی بازیگر کشرمان داد و در 29 تیرماه از حلقه ازدواج همسرش رونمایی کرد.نوید محمدزاده و فرشته حسینی در سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی نقش خواهر و برادر را ایفا کردند.

حواشی در مورد پوشش نوید محمد زاده

درست زمانی که پژمان بازغی این عکس که خودش و نوید محمد زاده در آن حضور دارند را منتشر کرد، حاشیه هایی در شبکه های اجتماعی شروع شد. کاربران زیادی از پوشش نامناسب نوید محمد زاده در جشنواره کن سخن گفتند و معترض شدند که این پوشش اصلا مناسب نماینده ای که از طرف مردم ایران به جشنواره کن فرانسه رفته است، نیست.

کاربران در شبکه های اجتماعی از پوشش پژمان بازغی تعریف و تمجید کرده اند اما پوشش نامناسب نوید محمد زاده را انتقاد کرده اند و بسیاری گفتن:این پوشش اصلا مناسب فرهنگ اصیل ایرانی نیست و حتی خارجی ها هم با پوشش رسمی آمده اند اما تنها یک فرد با این پوشش در میان آنها حضور دارد که آن هم ایرانی است! سینمای ایران در جشنواره کن یک نماینده دارد، فیلم ” ناهید ” به کارگردانی آیدا پناهنده با حضور پژمان بازغی و نوید محمد زاده به عنوان نماینده ایران در فرانسه راهی جشنواره شدند اما پوشش ظاهری نامناسب نوید محمد زاده انتقاد و واکنش های مردم را در پی داشت.

نوید محمدزاده

فیلم های سینمایی نوید محمدزاده

تفریق به کارگردانی مانی حقیقی 1399

شب، داخلی، دیوار به کارگردانی وحید جلیلوند 1399

متری شیش و نیم به کارگردانی سعید روستایی 1397

سرخ پوست به کارگردانی نیما جاویدی 1397

مغزهای کوچک زنگ زده به کارگردانی هومن سیدی 1396

خفگی به کارگردانی فریدون جیرانی 1395

بدون تاریخ بدون امضا به کارگردانی وحید جلیلوند 1395

ابد و یک روز به کارگردانی سعید روستایی 1394

خشم و هیاهو به کارگردانی هومن سیدی 1394

ناهید به کارگردانی آیدا پناهنده 1393

سیزده به کارگردانی هومن سیدی 1392

عصبانی نیستم به کارگردانی رضا درمیشیان 1392

لرزاننده چربی به کارگردانی محمد شیروانی 1391

در میان ابرها به کارگردانی روح الله حجازی 1387

نوید محمدزاده

سریال های نوید محمدزاده

سهمی برای دوست 1391

فیلم های تلویزیونی نوید محمدزاده

داستان ما، قصهٔ تو 1391

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.