کد خبر : 24380 / /
/

نوید محمدزاده | نوید محمدزاده حاشیه | بیوگرافی نوید محمدزاده

آیا نوید محمدزاده ممنوع الکار شده؟

به تازگی خبری جدید درباره ممنوع الکار نوید محمدزاده منتشر شده است.

آیا نوید محمدزاده ممنوع الکار شده؟

نوید محمدزاده ستاره سینمای ایران است.نوید محمدزاده همسر فرشته حسینی است.نوید محمدزاده بازیگر سریال قورباغه است.نوید محمدزاده در فیلم ابد و یک روز چهره شد.نوید محمدزاده به تازگی ایجادکننده حواشی زیادی در جشنواره کن بوده است.

نوید محمدزاده

بیوگرافی نویدمحمدزاده

نوید محمدزاده متولد 17 فروردین 1365 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته عمران می باشد که قرار بود فوتبالیست شود اما دیدن یک فیلم مسیر زندگی اش را تغییر داد و حالا از گرانقیمت ترین بازیگران ایرانیست.

فرزندان خانواده نوید محمدزاده

در تهران بعنوان دوازدهمین و آخرین فرزند بدنیا آمد اما در سال 1367 وقتی 2 ساله بود به همراه خانواده به ایلام نقل مکان کردند و تا اتمام دوره راهنمایی در آنجا ماندند.

نوید محمدزادهعلاقمندیهای نوید محمدزاده

دوم دبیرستان عاشق فوتبال شد و حتی قرار بود در تیم نوجوانان سایپا بازی کند اما با دیدن فیلم سوته دلان علی حاتمی با بازی بهروز وثوقی متحول شد. همان شب به ویدیو کلوپ رفت و فیلم «قیصر» و «صورت زخمی» ال پاچینو را گرفت و با دیدن آنها دچار جنون هنری شد و به این ترتیب تصمیم گرفت بازیگر شود.

حضور نویدمحمدزاده در کلاس بازیگری

در سال 1382 وقتی 17 ساله بود به کلاس های بازیگری موسسه هنر هفت کرج رفت. او زیر نظر اساتیدی چون مهتاب نصیرپور ، علی سلیمانی ، محمد یعقوبی و امیر قنبری دوره دید اما تا سال 1386 هیچ فعالیت هنری نداشت.

اولین بار در سال 1386 وقتی 21 ساله بود با فیلم در میان ابرها به کارگردانی روح الله حجازی بعنوان نقش مکمل مرد جلوی دوربین رفت.

نوید محمدزادهبازی نوید محمدزاده در تئاتر

بعد از اولین تجربه بازیگری در جلوی دوربین وارد تئاتر شد و سال 1387 با نمایش «ماه در آب» جایزه بهترین بازیگر مرد را از جشنواره استان تهران از آن خود کرد. محمدزاده سپس سال 88 در فیلم آندو بازی کرد که که مجوز اکران نگرفت.

تجربه مجری گری نوید محمدزاده

نوید محمدزاده در سال 1390 به همراه سارا رسول زاده اجرای قسمت هایی از برنامه دوستان را که از شبکه جام جم پخش می شود برعهده داشت.

شروع شهرت نوید محمدزاده

بازی محمدزاده از سال 93 با فیلم ناهید به کارگردانی آیدا پناهنده و کسب حوایز مختلف از جشنواره های بین المللی دیده شد و سر زبان ها افتاد. اما بازی در فیلم لانتوری ، خشم و هیاهو و بخصوص ابد و یک روز در سال 94 بود که خیلی زود او را به شهرت رساند و توانست مخاطبان زیادی را جذب سینما کند.

نوید محمدزادهسیمرغ های نویدمحمدزاده

او اولین بار در سال 94 برای بازی در فیلم ابد و یک روز موفق به دریافت سیمرغ بلورین و تندیس زرین جشنواره دنیای تصویر بعنوان بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. یکسال بعد با فیلم بدون تاریخ و بدون امضا دومین سیمرغ را از جشنواره فجر و تندس بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از بیستمین دوره جشن بزرگ سینما بدست آورد.

جسارت نوید محمدزاده در پوشش

سلیقه شخصی او در انتخاب لباس به هیچ وجه سنتی نیست و همیشه شاهد هنجار شکنی در پوشش او هستیم که مهمترین استایل او همین هنجارشکنی است. اغلب پوشش های روزانه او اسپرت و معمولا با رنگ های تند همراه است.

نوید محمدزاده برای بازی در فیلم ناهید در جشنواره فیلم کن حضور پیدا کرد که پوشش این بازیگر در این فستیوال واکنش‌هایی را به همراه داشت.

کاربران در شبکه‌های اجتماعی از پوشش پژمان بازغی تعریف و تمجید کرده اند، اما پوشش نامناسب نوید محمد زاده را انتقاد کرده اند و بسیاری گفتند:این پوشش اصلا مناسب فرهنگ اصیل ایرانی نیست و حتی خارجی‌ها هم با پوشش رسمی آمده اند، اما تنها یک فرد با این پوشش در میان آن‌ها حضور دارد که آن هم ایرانی است! امسال سینمای ایران در جشنواره کن یک نماینده دارد، فیلم ” ناهید ” به کارگردانی آیدا پناهنده با حضور پژمان بازغی و نوید محمد زاده به عنوان نماینده ایران در فرانسه راهی جشنواره شدند، اما پوشش ظاهری نامناسب نوید محمد زاده انتقاد و واکنش‌های مردم را در پی داشت.

درست زمانی که پژمان بازغی این عکس که خودش و نوید محمد زاده در آن حضور دارند را منتشر کرد، حاشیه‌هایی در شبکه‌های اجتماعی شروع شد. کاربران زیادی از پوشش نامناسب نوید محمد زاده در جشنواره کن سخن گفتند و معترض شدند که این پوشش اصلا مناسب نماینده‌ای که از طرف مردم ایران به جشنواره کن فرانسه رفته است، نمی‌باشد. برخی دیگر از کابران گفتند:باید در مراسم رسمی از پوشش رسمی استفاده کرد و وقتی تمامی افراد لباس‌های رسمی پوشیده اند نباید یک نفر آن هم ایرانی چنین لباس‌های زننده‌ای به تن کند.

دقایقی بعد از انتشار عکس پژمان بازغی و نوید محمد زاده، این بار نوید محمد زاده عکسی را در صفحه پروفایلش منتشر کرد و گفت:این لباس توریستی من است که درجشنواره کن پوشیده ام. عکس لباس اصلی رو میزارم. نگران آبروی ایران هم نباشید! مرسی از این همه محبتتون! سپس کامنت‌هایی گذاشته شد که عده‌ای گفتند طرز لباس پوشیدن هر کس به خودش مربوط است و عده‌ای دیگر گفتند شما فقط بخاطر خودتان نرفته اید و نماینده یک ملت هستید پس باید متناسب با فرهنگ ایران لباس بپوشید. تعدادی از کامنت‌های مردم در شبکه اجتماعی اینستاگرام رو با هم میخونیم:” نوید جان به خدا هیچ کدوم از هنرمندان اونجا با این تیپ نمیان که تو اومدی! همشونکت شلوار میپوشن تو مثلا نماینده مردم ایرانی! بازیت خوبه، اما‌ای کاش اونجا نبودی…”

نوید محمدزاده بازیگر خوش آتیه تئاتر که این روز‌ها روی پرده نقره‌ای سینما هم خوش درخشیده است، برای بازی در فیلم «عصبانی نیستم» نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد شد، ولی اتفاقاتی افتاد که این جایزه به رضا عطاران تعلق گرفت و دست نوید محمدزاده برای گرفتن سیمرغ کوتاه ماند.

نوید محمدزاده

ازدواج نوید محمدزاده

نوید محمدزاده مدتها به دلیل پوشیدن لباسهای ست با فرشته حسینی، مورد توجه کاربران قرار گرفته بودند تا اینکه در 4 اردیبهشت 1400 با انتشار ویدئویی خبر از ازدواج خود با فرشته حسینی بازیگر کشرمان داد و در 29 تیرماه از حلقه ازدواج همسرش رونمایی کرد. نوید محمدزاده و فرشته حسینی در سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی نقش خواهر و برادر را ایفا کردند.

فیلموگرافی نوید محمدزاده

متری شش و نیم – سعید روستایی 1397

سرخ پوست – نیما جاویدی  – 1397

فیلم مغزهای کوچک زنگ زده – هومن سیدی 1396

خفگی فریدون جیرانی 1395

بدون تاریخ بدون امضا جلیلوند 1395

ابد و یک روز سعید روستایی 1394

خشم و هیاهو هومن سیدی 1394

لانتوری رضا درمیشیان 1394

ناهید آیدا پناهنده 1393

سیزده هومن سیدی 1392

عصبانی نیستم رضا درمیشیان 1392

لرزانندهٔ چربی محمد شیروانی 1391

در میان ابرها روح‌الله حجازی 1387

تئاترهای نویدمحمدزاده

پسران آفتاب 1387

ماه در مرداب 1388

فاصلهٔ تاریک ستاره‌ها 1398

دهانی پر از پرنده 1389

نورگیر 1390

زمستان ۶۶ 1390

ورود آقایان ممنوع 1390

ایستاده‌ها سر سوراخ سوپ خوری 1391

پچ پچ‌های پشت خط نبرد 1391

ویران 1391

مرد بالشی 1392

یک دقیقه سکوت 1392

هم طناب 1392

روایت ناتمام یک فصل معلق 1382

شکلک 1393

دل سگ 1393

آخرین نامه 1393

بالاخره این زندگی مال کیه؟ 1393

کامنت 1394

ستوان اینیشمور 1394

شب آوازهایش را می‌خواند 1394

خدای کشتار 1395

دکلره 1395

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.