کد خبر : 34124 / /
/

قیمت سکه | قیمت سکه امروز | قیمت سکه و طلا

جدیدترین قیمت طلا و سکه امروز 18 بهمن | قیمت طلا نجومی شد

امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲ میلیون و ۷۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۲۴ میلیون تومان است.

جدیدترین قیمت طلا و سکه امروز 18 بهمن | قیمت طلا نجومی شد

قیمت طلا دست دوم مانند طلای نو است و تنها مقدار بسیار کمی با آن تفاوت دارد. قیمت طلای 18عیار هر گرم 2 میلیون و 71 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم 22 میلیون و 800 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز 24 میلیون تومان است. در صورتی که کاهش قیمت دلار ادامه داشته باشد و تقاضا هم ثابت بماند، قیمت طلا و سکه کاهشی خواهد شد و زمان مناسبی برای ورود به بازار و خرید طلا و سکه است.جدیدترین قیمت طلا اعلام شد.   تغییرات مهم قیمت طلا  ۱۸ عیار امروز را بخوانید

هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای 18عیار هر گرم 2 میلیون و 71 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم 22 میلیون و 800 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز 24 میلیون تومان است.

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 14 میلیون و 200 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی 9 میلیون و 200 هزار تومان و سکه یک‌گرمی 4 میلیون و 900 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، 8 میلیون و 975 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی 1873 دلار است.

علاوه بر این، در صرافی‌ها در لحظه انتشار این گزارش، قیمت دلار 43 هزار و 85 تومان و قیمت یورو 46 هزار و 513 تومان اعلام شده است. بنا به دستور بانک مرکزی از 4 بهمن دلار و یورو توافقی از معاملات بازار متشکل حذف شده است.

بروز رسانی: سه‌ شنبه 18 بهمن 11:20

نوع

قیمت لحظه (تومان)

دلار

43085

یورو

46513

 

بروز رسانی: سه‌ شنبه 18 بهمن 11:20

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت سکه بهار آزادی

22 میلیون و 800 هزار

قیمت سکه بهار آزادی (طرح جدید)

 

24 میلیون

قیمت نیم سکه بهار آزادی

14 میلیون و 200 هزار

قیمت ربع سکه بهار آزادی

9 میلیون و 200 هزار

قیمت سکه گرمی

4 میلیون و 900 هزار

 

بروز رسانی: سه‌ شنبه 18 بهمن 11:20

نوع

قیمت لحظه (تومان)

گرم طلای 18 عیار

 

2 میلیون و 71 هزار

مثقال طلا

8 میلیون و 975 هزار

انس طلا(دلار)

 

1873

 

قیمت طلا و سکه

پیش بینی قیمت طلا و سکه 18 بهمن 1401 / دستکاری دلاری در بازار طلا؟

دیروز قیمت طلا و سکه متاثر از افزایش ۶۰۰ تومانی قیمت دلار، آرایش افزایشی داشت. به اعتقاد فعالان بازار همگرایی بازار دلار و فلز زرد در ایران، باعث شده معامله‌گران این بازار که توان مالی بالایی نیز دارند در بازار ارز مداخله کنند. به گونه‌ای که با خریدهای سنگین دلار مانع کاهش قیمت می‌شوند تا قیمت سکه نریزد.

دیروز روند صعودی نمودار دلار تهران متاثر از زلزله ترکیه و سرازیر شدن معامله‌گران لیر به بازار دلار بود.

با وجودی که افزایش قیمت سکه مانند روندهای شارپی روزهای گذشته نبود اما در تمامی قطعات افزایش داشت. روند قیمت طلا در میانه امروز برخلاف سکه کاهش داشت. هر چند طلا با روند افزایشی روز را آغاز کرد اما در ادامه ریخت.

با باز شدن بازارهای بین‌المللی قیمت انس جهانی طلا با روند افزایشی آغاز به کار کرد. در لحظه نگارش این گزارش طلای جهانی با نرخ ۱.۸۷۲.۶۳ دلار معامله می‌شود.

قیمت طلا

قیمت طلا | سکه گرمی گران نشد

امروز دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ قیمت سکه امامی در کانال ۲۴ میلیون تومانی معامله شد. اکنون قیمت سکه امامی ۲۴ میلیون و ۱۶۴ هزار تومان است و نسبت به روز گذشته ۵۸ هزار تومان گرانتر شده است.

سکه بهار آزادی امروز بیشترین افزایش قیمت را در خانواده سکه‌ها داشت و با ۴۰۲ هزار تومان با افزایش با نرخ ۲۳ میلیون تومان معامله شد.

نیم‌سکه امروز ۱۰۰ هزار تومان گران شد. نیم سکه با قیمت ۱۴ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان در حال معامله است و ربع سکه نیز ۵۰ هزار تومان گران شد و به قیمت ۹ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید.

سکه گرمی همچنان بدون کاهش قیمت با نرخ ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در حال معامله است.

هر مثقال طلا امروز مقدار محدودی کاهش داشت با قیمت ۹ میلیون و ۴۰ هزار تومان رسید. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با قیمت ۲ میلیون و ۸۶ هزار تومان معامله شد.

هر گرم طلای دست دوم امروز به قیمت ۲ میلیون و ۵۸ هزار تومان رسید.

روند حباب سکه امروز در سکه امامی و گرمی کاهش و در سایر قطعات افزایش داشت.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.