کد خبر : 33587 / /
/

وام | وام فوری | وام ازدواج | وام ودیعه مسکن | وام بدون ضامن

اخبار داغ وام‌ امروز 9 بهمن | ثبت نام وام فوری 200 میلیون تومانی بانکی با این شرایط

بانک سینا به مشتریان واجد شرایط خود که مایل به دریافت وام 200 میلیون تومانی هستند، در قالب طرح «اعتبار ویژه» این میزان تسهیلات را پرداخت می‌کند.

اخبار داغ وام‌ امروز 9 بهمن | ثبت نام وام فوری 200 میلیون تومانی بانکی با این شرایط

وام فوری در این بانک ها پرداخت می شود و حدود شش ماه از تصویب وام فوری ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی با نرخ سود ۵ درصد در شورای عالی مسکن با حضور رییس جمهور می‌گذرد. اما از آن زمان تا کنون هنوز سازمان برنامه و بودجه ضمانت‌نامه پرداخت مابه التفاوت سود تسهیلات تا ۱۸ درصد را ارایه نکرده است. در واقع این سازمان باید تضمین دهد که ۱۳ درصد از سود این وام توسط دولت پرداخت خواهد شد وام فوری از سود کارمزد مناسبی برخوردار است. وام فوری دارای شرایط خاصی است. وام فوری از اقساط بلند مدتی بهره مند است. جزئیات جدید پرداخت  وام فوری  را بخوانید.

بانک سینا به مشتریان واجد شرایط خود که مایل به دریافت وام 200 میلیون تومانی هستند، در قالب طرح «اعتبار ویژه» این میزان تسهیلات را پرداخت می‌کند.

به نقل از رده، آن دسته از مشتریان بدون بدهی معوق یا چک برگشتی بانک سینا که مایل به دریافت وام 200 میلیون تومانی هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده جاری افتتاح کنند. ضمنا باید حداقل یه ماه از خواب سپرده متقاضیان بگذرد تا امکان درخواست برای این تسهیلات را داشته باشند. افراد برای دریافت این تسهیلات ضمن داشتن اعتبار شغلی مناسب، به ضامن رسمی هم احتیاج دارند. سود این وام بین 10 تا 18 درصد بوده و براساس بازپرداخت و ماندگاری حساب مشتریان تعیین می‌شود. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز به 60 ماه می‌رسد.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 5 میلیون و 78 هزار و 685 تومان است. کل سود وام 104 میلیون و 721 هزار و 129 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 304 میلیون و 821 هزار و 129 تومان خواهد بود.

نگاهی به برخی از خدمات بانک سینا

بانک سینا فعالیت خود را با هدف اولیه انجام عملیات پولی، مالی و اعتباری و تامین نیازهای مالی بنگاه‌های اقتصادی و همچنین جذب سپرده‌های عمومی در جهت اعطای تسهیلات اعتباری به بخش‌های مختلف اقتصادی در سال 1386 آغاز کرد. در حال حاضر این بانک انواع خدمات پولی و مالی اعم از گشایش انواع حساب‌های قرض الحسنه پس انداز و جاری، سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت، سرمایه گذاری بلندمدت، خرید و فروش ارز و حوالجات ارزی، صدور و قبول انواع چک‌های بانکی، رمزدار بین بانکی و ایران چک و … را به مشتریان واجد شرایط ارائه می‌دهد./کاماپرس

وام قرض الحسنه

شرایط دریافت وام بانک آینده

 شرط اصلی دریافت این تسهیلات نداشتن چک برگشتی و قسط معوق وام‌گیرنده و ضامن اوست.

برای دریافت این وام هم حتما لازم نیست حضوری به شعبه بانک آینده مراجعه کنید. راه ساده‌تر ثبت‌نام غیرحضوری است؛ متقاضیان دریافت این تسهیلات می‌توانند در سامانه «پیشخوان مجازی، ویژه مشتریان بانک» یا مراجعه به سامانه «ساتا، ویژه عموم» تشکیل پرونده بدهند، وام بگیرند و با روش حضوری یا خرید اینترنتی کالای موردنظرشان را بخرند.

طبق آخرین اخبار پرداخت وام یارانه ۱۰ میلیونی از ابتدای مهر سال جاری شروع شده است اما آیا واقعا این وام قرار هست پرداخت شود؟

بهتر است بدانید در حال حاضر امکان ثبت نام وام یارانه ۱۰ میلیونی در هیچ سایتی وجود ندارد و برخی از این اخبار شایعه می‌باشد. طبق مصوبه بانک مرکزی یارانه نقدی جزء مواردی است که بانک‌ها می‌توانند به عنوان ضامن وام از متقاضیان درخواست نمایند اما معمولا بیشتر بانک‌ها وام با ضمانت یارانه پرداخت نمی‌کنند. در ادامه بانک‌هایی که پرداخت وام یارانه ۱۰ میلیون تومانی را در دستور کار خود قرارداده اند بررسی می‌کنیم.

در طرح سنا بانک صادرات می‌توانید با ایجاد میانگین حساب حداقل ۲ ماهه تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات با سود ۱۰ درصد دریافت کنید.

این وام ۲۰۰ میلیونی به افرادی پرداخت می‌شود که در یکی از شعب بانک صادرات سپرده قرض الحسنه داشته باشند. مدت زمان مناسب خواب سپرده برای دریافت تسهیلات مذکور دو ماه اعلام شده است. سود این تسهیلات ۱۰ درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به ۶۰ ماه می‌رسد. در این طرح می‌توانید تا ۱۰۰٪ میانگین حساب خود تسهیلات دریافت کنید. این وام به ضامن رسمی احتیاج دارد. متقاضیان تسهیلات مذکور نباید در سیستم بانکی بدهی معوق یا چک برگشتی داشته باشند.

با توجه به میزان وام، سود و مدت زمان بازپرداخت اقساط، مبلغ هر قسط ۵ میلیون و ۷۵۳ هزار و ۵۹۳ تومان است. کل سود تسهیلات ۱۴۵ میلیون و ۲۱۵ هزار و ۵۹۰ تومان و مجموع رقم وام و سود آن ۳۴۶ میلیون و ۱۷۵ هزار و ۵۹۰ تومان خواهد بود.

وام فوری به فرهنگیان وزارت آموزش‌ و پرورش

سعید مقدم‌زاده مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌ها و خدمات دولت مردمی قابل‌ ارائه به جامعه بزرگ فرهنگیان با محوریت معیشت و رفاه، اظهار کرد: هم‌زمان با آغاز آموزش‌های حضوری و بازگشایی مدارس در راستای برنامه‌های رفاهی و معیشتی وزارت آموزش‌ و پرورش، تفاهم‌نامه اعتباری جهت اعطای تسهیلات کم‌بهره مرابحه به فرهنگیان در سرفصل وام مرابحه منعقد شد.

وی افزود: وجه تمایز تفاهم‌نامه اعتباری جدید با تفاهم‌نامه‌های سال‌های قبل، افزایش ۷ برابری منابع و تسهیلات است که از مبلغ ۲ هزار میلیارد تومان در سال ۱۳۹۹ به ۱۴ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ افزایش‌ یافته است.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: بدون تردید از محل افزایش این منابع، درصد بیشتری از فرهنگیان از تسهیلات بهره‌مند خواهند شد که قابل‌توجه و در نوع خود بی‌نظیر است.

مقدم‌زاده با اشاره به اولویت‌های اخذ تسهیلات، تأکید کرد: اولویت با فرهنگیانی است که تاکنون از تسهیلات بانک ملی بهره‌مند نشده‌اند و یا فاقد مسکن هستند که تلاش دارند با تسهیلات حمایتی وزارتخانه صاحب مسکن و سرپناه شوند.

وی تصریح کرد: سقف ارائه تسهیلات از مبلغ ۶۰ میلیون تومان در سال ۱۳۹۹ به ۱۰۰ میلیون تومان با سود ۱۲ درصد افزایش پیدا کرده است

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.