کد خبر : 33020 / /
/

وام فوری | وام ازدواج | وام ودیعه مسکن | وام بدون ضامن

خبر خوش برای متقاضیان وام فوری | شرایط آسان وام 200 میلیونی بانک دی + مبلغ اقساط

آن دسته از مشتریان بانک دی که پزشک یا سردفتردار یا مهندس هستند و کمبود نقدینگی دارند، می‌توانند از وام 200 میلیون تومانی طرح «دیدار» بانک دی استفاده کنند.

خبر خوش برای متقاضیان وام فوری | شرایط آسان وام 200 میلیونی بانک دی + مبلغ اقساط

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اخبار مار را دنبال کنید.وام یکی از ترفندهای دنیای اقتصاد برای ایجاد آسایش در زندگی مردم است و امروزه یکی از راهکارهایی است که مردم از آن برای تأمین نقدینگی لازم برای کارهای مختلف خود استفاده می‌نمایند. وام یکی از ترفندهای دنیای اقتصاد برای ایجاد آسایش در زندگی مردم است و می‌تواند از  وام بانکی به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. آخرین اخبار مربوط به وام را در خبر آزاد بخوانید.

آن دسته از مشتریان بانک دی که پزشک یا سردفتردار یا مهندس هستند و کمبود نقدینگی دارند، می‌توانند از وام 200 میلیون تومانی طرح «دیدار» بانک دی استفاده کنند.

به نقل از رده، افرادی که رده شغلی پزشکی، حقوقی و مهندسی هستند، امکان درخواست وام 200 میلیون تومانی بانک دی را دارند، فقط باید قبل از درخواست تسهیلات در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند. این تسهیلات به میانگین حداقل سه ماهه احتیاج دارد. ضمانت اصلی برای این وام ارائه ضامن رسمی هم صنف متقاضی است که پروانه کسب هم داشته باشد. علاوه بر این داشتن اعتبار شغلی هم یک ضمانت اصلی دیگر برای دریافت این تسهیلات است. سقف سود این تسهیلات به 18 درصد می‌رسد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام هم 60 ماه اعلام شده است.

بانک دی همواره در قالب طرح‌ها و تسهیلات گوناگون کمبود نقدینگی مشتریان را جبران می‌کند. این بانک در بخش پرداخت تسهیلات به حوزه فناوری و طرح‌های پژوهشی هم توجه دارد و از این گونه موضوعات حداکثر حمایت را به عمل می‌آورد. اخیرا روابط عمومی بانک دی اعلام کرده که این مجموعه در راستای مسئولیت اجتماعی خود تاکنون از 89 پروپوزال در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترا حمایت مادی و معنوی به عمل آورده است.

این مجموعه تا به حال به ارزیابی میزان تسهیلات پرداختی و مسائل مرتبط با آن پرداخته است. طبق آمار ارائه شده در وبسایت بانک دی، این مجموعه در زمینه نسبت تسهیلات غیرجاری به کل تسهیلات پرداختی، 50 درصد کاهش را تجربه کرده است. این نسبت که با نام ان پی ال شناخته می‌شود، یکی از مهم‌ترین شاخص‌ها در ارزیابی بانک‌ها محسوب می‌شود./کاماپرس

وام

وام قرض الحسنه 200 میلیون تومانی برای مشتریان بانک گردشگری

مشتریان بانک گردشگری که مایل به دریافت وام قرض الحسنه هستند، می‌توانند با افتتاح حساب قرض الحسنه در یکی از شعب این مجموعه برای تسهیلات 200 میلیون تومانی طرح «پارسا» درخواست بدهند.

اشخاصی که مایل به دریافت وام قرض الحسنه 200 میلیون تومانی هستند، باید حداقل مدت چهار ماه از زمان افتتاح حساب آن‌ها گذشته باشد. این وام بدون سود بوده و تنها به آن کارمزد دو یا چهار درصدی تعلق می‌گیرد. ضمانت اصلی این تسهیلات، ارائه ضامن رسمی است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات به 36 ماه می‌رسد. لازم به ذکر است متقاضیان این تسهیلات نباید بدهکار باشند یا در لیست سیاه بانک مرکزی قرار داشته باشند.

با توجه به مبلغ وام، نرخ کارمزد و مدت زمان بازپرداخت، میزان سود 5 میلیون و 555 هزار و 550 تومان است. مجموع رقم تسهیلات و سود آن به 200 میلیون و 99 هزار و 800 تومان می‌رسد.

این بانک در قالب انواع طرح‌ها و محصولات، تسهیلات زیادی به مشتریان خود پرداخت می‌کند. این بانک تسهیلات تکلیفی هم به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌کند. براساس آخرین گزارش روابط عمومی بانک گردشگری، این مجموعه در سال 1400 هزار و 650 فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان واجد شرایط پرداخت. در بخش ودیعه مسکن نیز طی سال 1400 نزدیک به 3 هزار و 787 فقره وام اعطا کرد. میزان تسهیلات فرزندآوری پرداخت شده توسط این مجموعه طی پنج ماهه نخست سال جاری 559 فقره اعلام شد.

طبق همین گزارش، تاکنون 72 درصد متقاضیان تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و 60 درصد متقاضیان تسهیلات فرزندآوری از طریق این مجموعه تامین مالی شده‌اند. در حال حاضر نیز روند پرداخت این نوع وام‌ها به متقاضیان واجد شرایط ادامه دارد.

وام 100 میلیونی بانک ایران زمین

اشخاصی که مشتری بانک ایران زمین بوده و مایل به دریافت وام 100 میلیونی از این مجموعه هستند، امکان استفاده از طرح «انتخاب» را دارند.

به نقل از رده، متقاضیان وام 100 میلیون تومانی بانک ایران زمین باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. حداقل مبلغ سپرده گذاری برای دریافت این تسهیلات، 5 میلیون تومان است. در صورتی که فردی به تازگی سپرده افتتاح کرده باشد، امکان تقاضای این تسهیلات را ندارد، زیرا باید حداقل سه ماه از خواب سپرده بگذرد. سود این تسهیلات بین 10 تا 18 درصد بوده که براساس دوره بازپرداخت و خواب سپرده تعیین می‌شود. حداکثر مدت زمان بازپرداخت تسهیلات، 24 ماه اعلام شده است.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 4 میلیون و 992 هزار و 410 تومان است. کل سود تسهیلات، 19 میلیون و 817 هزار و 845 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 119 میلیون و 870 هزار و 845 تومان خواهد بود.

بانک ایران زمین یکی از بانک‌های خصوصی کشور است که در قالب افتتاح انواع سپرده، خدمات ریالی و ارزی به مشتریان خود خدمت رسانی می‌کند.

این بانک در قالب انواع طرح‌ها و عقود اسلامی به مشتریان خود تسهیلات می‌پردازد. به علاوه این مجموعه به پرداخت تسهیلات تکلیفی نیز توجه دارد. به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، این مجموعه تا نیمه اول شهریورماه سال جاری، هزار و 214 فقره تسهیلات قرض الحسنه و هزار و 162 فقره وام فرزندآوری به متقاضیان واجد شرایط پرداخت کرد. مقدار پرداخت تسهیلات تکلیفی این مجموعه در زمان ذکر شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 382 درصد افزایش داشته است.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.