کد خبر : 33663 / /
/

قیمت سکه | قیمت سکه 10 بهمن

شوک جدید به خریداران سکه | قیمت سکه و قیمت دلار امروز ۱۰ بهمن

امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲ میلیون و ۱۲۸ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۲۴ میلیون تومان است.

شوک جدید به خریداران سکه | قیمت سکه و قیمت دلار امروز ۱۰ بهمن

امروز قیمت سکه 10 بهمن 1401 افزایش داشت. امروز قیمت‌ سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۲۴ میلیون تومان است. امروز قیمت سکهبالای کانال ۲۴ میلیونی قرار گرفت و تحلیلگران فنی باور دارند تا زمانی که فلز گرانبهای داخلی بالای مرز 20 میلیون تومان قرار دارد، احتمال نزول معنی‌دار در قیمت سکهوجود نخواهد داشت. آخرین قیمت سکه و طلا امروز 8 بهمن  1401 را در خبر آزاد بخوانید .

امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲ میلیون و ۱۲۸ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۲۴ میلیون تومان است.

هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای 18عیار هر گرم 2 میلیون و 128 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم 22 میلیون و 500 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز 24 میلیون تومان است.

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 14 میلیون و 400 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی 9 میلیون و 200 هزار تومان و سکه یک‌گرمی 4 میلیون و 800 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، 9 میلیون و 220 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی 1924 دلار است.

علاوه بر این، در صرافی‌ها در لحظه انتشار این گزارش، قیمت دلار 43 هزار و 235 تومان و قیمت یورو 46 هزار و 957 تومان اعلام شده است؛ بنا به دستور بانک مرکزی از 4 بهمن دلار و یورو توافقی از معاملات بازار متشکل حذف شده است.

بروز رسانی: دو‌شنبه 10 بهمن 11:20

نوع

قیمت لحظه (تومان)

دلار

43 هزار و 235

یورو

46 هزار و 957

بروز رسانی: دو‌شنبه 10 بهمن 11:20

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت سکه بهارآزادی

22 میلیون و 500 هزار

قیمت سکه بهارآزادی(طرح جدید)

24 میلیون

قیمت نیم سکه بهارآزادی

14 میلیون و 400 هزار

قیمت ربع سکه بهارآزادی

9 میلیون و 200 هزار

قیمت سکه گرمی

4 میلیون و 800 هزار

بروز رسانی: دو‌شنبه 10 بهمن 11:20

نوع

قیمت لحظه (تومان)

گرم طلای 18 عیا ر

2 میلیون و 128 هزار

مثقال طلا

9 میلیون و 220 هزار

انس طلا(دلار)

1924

قیمت سکه

پیش بینی قیمت سکه 10 بهمن 1401 / صعود سکه به کانال‌های بالاتر

دیروز رشد قیمت طلا و سکه متعاقب افزایش قیمت دلار رخ داد و سکه امامی در کانال جدید قیمتی قرار گرفت. تحلیلگران بازگشت سکه امامی به پایین محدوده ۲۰ میلیون تومانی را محتمل نمی‌دانند.

به گزارش تجارت‌نیوز روند قیمت در بازار فلز زرد، امروز صعودی بود و با وجودی که به نظر می‌رسد نوسانات امروز دلار، قیمت طلا و سکه را در روند صعودی قرار داده است اما تلاش بازارساز و بازار انتظامی روزهای گذشته نیز نتوانست روند صعودی قیمت در بازار فلز زرد را تدام ببخشد. هر چند دیروز سکه امامی از بازار تبعیت نکرد و روند افزایشی داشت.

قیمت سکه/دلار طلا را گران کرد یا حباب سکه دلار را؟

روند قیمت طلا و سکه در حالی امروز صعودی بود که بازارهای جهانی در تعطیلات پایان هفته به سر می‌برند و قیمت انس جهانی در همان محدوده ۱.۹۲۸.۱۵ دلاری قرار داشت.

امروز قیمت سکه امامی بالای کانال ۲۴ میلیونی قرار گرفت و تحلیلگران فنی باور دارند تا زمانی که فلز گرانبهای داخلی بالای مرز 20 میلیون تومان قرار دارد، احتمال نزول معنی‌دار در بازار سکه وجود نخواهد داشت.

برخی تحلیلگران در روزهای گذشته افزایش حباب سکه را سیگنال افزایش قیمت برای دلار می‌دانستند. امروز قیمت دلار بار دیگر در محدوده ۴۴ هزار تومانی قرار گرفت و به نظر می‌رسد سیگنال حباب سکه که کارشناسان نسبت به آن هشدار داده بودند در قیمت دلار خود را نشان داده است.

بازگشت سکه به کانال ۲۴ میلیونی

امروز یکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ قیمت سکه امامی سقف جدیدی زد و با بیش از ۴۰۰ هزار تومان افزایش، به میانه کانال ۲۴ میلیون تومانی رسید. سکه امامی با قیمت حدودی ۲۴ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان معامله شد. هر چند در لحظه نگارش این گزارش، نوسان زیادی نیز داشت.

سکه بهار آزادی در لحظه نگارش این گزارش ۵۰۰ هزار تومان گران شد. این قطعه از سکه امروز ۲۲ میلیون و ۷۹۹ هزار تومان شد و نوسان زیادی داشت.

نیم و ربع سکه هر کدام ۱۰۰ هزار تومان گران شدند و به ترتیب با قیمت ۱۴ میلیون و ۴۰۰ و ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شدند. سکه گرمی امروز با همان نرخ ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی روز گذشته معامله شد.

قیمت سکه و حباب سکه 9 بهمن 1401

امروز حباب سکه به غیر از سکه گرمی روند افزایشی داشت و بیشترین افزایش حباب مربوط به سکه بهار با ۲۳۰ هزار تومان افزایش بود.

روز گذشته قیمت طلا، روند کاهشی داشت و امروز گران شد. هر مثقال طلا، امروز ۱۱۸ هزار تومان گران شد و به قیمت ۹ میلیون و ۱۵۶ هزار تومان رسید.

این روند صعودی قیمت در بازار فلز زرد در حالی اتفاق افتاد که بازارهای بین‌المللی در تعطیلی پایان هفته به سر می‌برند و طلای جهانی به عنوان یکی از فاکتورهای موثر بر قیمت طلا و سکه در نرخ ثابتی قرار داشت.

هر گرم طلای ۱۸ عیار ۲۶ هزار تومان گران شد و با قیمت ۲ میلیون و ۱۲۲ هزار تومان معامله می‌شود.

طلای دست دوم امروز به قیمت ۲ میلیون و ۹۴ هزار تومان معامله شد و بیش از ۲۵ هزار تومان رشد قیمت داشت.

قیمت سکه/آینده طلا در دستان دلار

میثم رادپور، تحلیلگر بازارهای مالی در باره قیمت طلا و سکه در بازار به تجارت‌نیوز گفت: «اگر بخواهیم آینده قیمت طلا و سکه را بفهمیم، باید ببینیم آینده قیمت دلار چه می‌شود. اکنون آینده دلار تمام عوارض دولت‌های قبل را دارد و پیامد ناشی از تورم در اوج خود به سر می‌برد.»

رادپور گفت:«درباره بازار طلا بهترین و ساده‌ترین تحلیل، توجه به بازار و قیمت دلار است. اگر قیمت دلار ‍۱۰۰ درصد رشد کند، طلا به همین نسبت رشد خواهد کرد.»

این کارشناس بازار معتقد است: «انس طلای جهانی حداقل در مقطع فعلی در ماه‌ها و سال‌های اخیر بازیگر فعالی در قیمت طلا در ایران نبوده است.»

با وجود اثرپذیری قیمت طلا و سکه به طور سنتی از بازار ارز، اما در ماه‌های گذشته، قیمت این فلز گران‌‌بها مستقل عمل کرد و روند افزایشی داشت.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.