کد خبر : 32502 / /
/

قیمت سکه | قیمت سکه 17دی

قیمت سکه تمام‌بهار آزادی ۲۰ میلیون تومان شد | قیمت سکه و طلا و قیمت دلار هم اکنون ۱۷دی در بازار آزاد

امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۸۲۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۲۰ میلیون تومان است.

قیمت سکه تمام‌بهار آزادی ۲۰ میلیون تومان شد | قیمت سکه و طلا و قیمت دلار هم اکنون ۱۷دی در بازار آزاد

قیمت سکه امروز جشنبه 17دی۱۴۰۱قیمت خرید و فروش دلار و سکه اعلام شد.هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای 18عیار هر گرم یک‌ میلیون و 821 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم 19 میلیون تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز 20 میلیون تومان است.در بازار سبزه‌میدان، قیمت سکهنیم بهار آزادی 11 میلیون و 600 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی 8 میلیون و 300 تومان و سکه یک‌گرمی 4 میلیون و 700 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.آخرین اخبار از قیمت سکه و طلا را در خبر آزاد دنبال کنید.

امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۸۲۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۲۰ میلیون تومان است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای 18عیار هر گرم یک‌ میلیون و 821 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم 19 میلیون تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز 20 میلیون تومان است.

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 11 میلیون و 600 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی 8 میلیون و 300 تومان و سکه یک‌گرمی 4 میلیون و 700 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، 7 میلیون و 890 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی 1866 دلار است.

علاوه بر این، در بازار متشکل ارزی در لحظه انتشار این گزارش، قیمت فروش دلار توافقی 38 هزار و 655 تومان اعلام شده است. قیمت فروش یوروی توافقی نیز معادل 41 هزار و 711 تومان اعلام شده است.

بروز رسانی: ‌شنبه 17 دی 11:00

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (توافقی)

38  هزار و 655

قیمت یورو (توافقی)

41 هزار و 711

بروز رسانی: ‌شنبه 17 دی 11:00

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت سکه بهارآزادی

  19  میلیون 

قیمت سکه بهارآزادی(طرح جدید)

20  میلیون 

قیمت نیم سکه بهارآزادی

11 میلیون و 600 هزار

قیمت ربع سکه بهارآزادی

8  میلیون و 300 هزار

قیمت سکه گرمی

4 میلیون و 700 هزار

قیمت سکه

قیمت سکه گرمی امروز 17 دی 1401 / سکه ارزان شد

قیمت سکه گرمی امروز شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ با کاهش همراه بود.

 قیمت سکه گرمی امروز شنبه با کاهش همراه بود.

قیمت سکه گرمی پارسیان امروز ۱۷ دی ماه با ۱۸۰ هزار تومان کاهش قیمت نسبت به هفته گذشته، ۲ میلیون و ۳۰ هزار تومان معامله می‌شود.

رصد معاملات سکه پارسیان در بازار طلا و سکه، نشان از کاهش قیمت سکه‌های پارسیان نسبت به هفته گذشته دارد. در معاملات امروز شنبه ۱۷ دی ماه ۱۴۰۱، سکه نیم گرمی پارسیان با قیمت ۱ میلیون و ۱۸ هزار تومان معامله می‌شود.

قیمت سکه یک گرمی در بازار ۲ میلیون و ۳۰ هزار تومان است که نسبت به هفته گذشته ۱۸۰ هزار تومان کاهش قیمت داشته است. سکه دو گرمی پارسیان هم که هفته گذشته با قیمت ۴ میلیون ۴۱۵ هزار تومان معامله می‌شد در معاملات امروز با کاهش ۳۶۰ هزار تومانی نسبت به هفته گذشته با قیمت ۴ میلیون و ۵۵ هزار تومان معامله می‌شود.

سکه یک و نیم گرمی پارسیان نیز با قیمت ۳ میلیون و ۴۵ هزار تومان معامله می‌شود.قیمت دیگر اوزان سکه پارسیان در جدول زیر قابل مشاهده است. (قیمت‌ها به ریال است)

عرضه سکه کم است/قیمت سکه

عرضه سکه کم است؛ فعالان، بازار را اینگونه رصد می‌کنند. اگر معامله‌ای هم صورت می‌گیرد معاملات خرد و محدود است و کسی نه تمایل به خرید دارد و نه فروش.

برخی معامله‌گران نیز از سرک‌کشی ماموران اتحادیه طلا و جواهر برای عیارسنجی سکه‌ها در بازار خبر دادند.

قیمت سکه در طول ساعات معاملاتی هر روز این هفته افزایش و کاهش زیادی داشت اما نهایتا قیمت به محدوده ۲۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی نمی‌رسید. می‌توان گفت بعد از روز یکشنبه قیمت‌ها افزایش چشمگیری نداشتند و تغییرات قیمتی بیشتر نوسان بود.

قیمت سکه امامی روز پنجشنبه ۱۵ دی ماه ۴۴۸ هزار تومان افزایش داشت. این قطعه از سکه با قیمت ۲۰ میلیون و ۳۱۸ هزار تومان در پایان ساعت معاملاتی آخرین روز هفته بسته شد.

سکه بهار روز پنجشنبه نزدیک به ۲۰۰ هزار تومان افزایش داشت و با قیمت ۱۹ میلیون و ۴۹۷ هزار تومان معامله شد. نیم سکه ۵۰ هزار تومان گران شد و به قیمت ۱۱ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان رسید. تنها سکه‌ای که دیروز ارزان شد ربع سکه با ۱۰۰ هزار تومان کاهش بود. این قطعه از سکه به قیمت ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.

روز پنجشنبه حباب نیم و ربع سکه افزایش داشت و سایر قطعات سکه کاهش حباب داشتند.

قیمت طلا نیز تغییر چندانی نداشت و با همان قیمت روز چهارشنبه مبادله شد. هر مثقال طلا با قیمت ۷ میلیون و ۸۱۸ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با نرخ یک میلیون و ۸۰۴ هزار تومان مبادله شدند.

طلای دست دوم به قیمت یک میلیون و ۷۸۰ هزار تومان رسید. اختلاف قیمت طلای نو و دست دوم ۲۴ هزار تومان است.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.