کد خبر : 32047 / /
/

زورگیران خشن کرمانشاهی دستگیر شدند | خبر مهم برای مالباختگان

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: بارصد اطلاعاتی ماموران انتظامی زورگیران غرب کشور در کرمانشاه زمین گیر شدند.

زورگیران خشن کرمانشاهی دستگیر شدند | خبر مهم برای مالباختگان

سردار جمال سلمانی اظهار کرد: پس از اعلام شکایت چند تن از شهروندان مبنی بر اینکه از سوی سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مورد زورگیری قرار گرفته و اموال با ارزش شأن از جمله گوشی تلفن همراه آنها سرقت شده است، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی ۲ سارق زورگیر که با نصب پلاک سرقتی روی خودرو در مسیر کامیاران - کرمانشاه تردد می‌کردند، شده و پس از مدتی تعقیب و گریز آنها را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌ها با اعتراف به ارتکاب ۳۵ فقره سرقت عنوان کردند پس از پیدا کردن سوژه‌های مورد نظر، آنها را به عنوان مسافر سوار خودرو کرده و در میانه راه اقدام به زورگیری و سرقت اموال باارزششان از جمله گوشی تلفن همراه می‌کردند.

سلمانی تصریح کرد: طبق اعتراف متهمان آنها در استان‌های کرمانشاه، همدان و کردستانسرقت اقدام به زورگیری و سرقت از شهروندان می‌کردند.

وی در پایان از شهروندان خواست تا چنانچه به شیوه یاد شده مورد زورگیری و سرقت قرار گرفته‌اند با مراجعه به پلیس آگاهی پایگاه شمال نسبت به ثبت شکایت خود اقدام کنند./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.