کد خبر : 31794 / /
/

کشف جسد مرد جوان نزدیکی معدن شن بعد از یک هفته | جسد مرد ناشناس طعمه پرندگان شده بود

جسد مرد جوانی که 2 روز پیش توسط ماموران اداره آگاهی در حالی که علت فوت او مشخص نیست پیدا شد، در دست بررسی اداره دهم پلیس آگاهی است.

کشف جسد مرد جوان نزدیکی معدن شن بعد از یک هفته | جسد مرد ناشناس طعمه پرندگان شده بود

 روز 3 دی ماه امسال، ماموران کلانتری 179 خلیج فارس در بیابان‌های شرق محله خلیج فارس در حال گشت‌زنی بودند که جسد مرد جوانی را نزدیک معدن شن پیدا کردند و همین کافی بود تا ماجرای کشف جسد به کارآگاهان پلیس آگاهی تهران و بازپرس ویژه قتل مخابره شود

تحقیقات ابتدایی ماموران کلانتری حکایت از آن داشت، مرد جوان یک هفته قبل به دلایل نامشخصی فوت کرده است و جسد وی توسط پرندگان خورده شده است.

تیم جنایی در نخستین گام، نگهبان معدن شن را هدف تحقیق قرار دادند؛ وی گفت: کیوسک نگهبانی نسبت به محل کشف جسد فاصله زیادی دارد برای همین متوجه این حادثه نشدم، در این چند وقت هم تردد مشکوکی ندیدم.

تیم جنایی پس از دریافت این اطلاعات برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده اقدامات اطلاعاتی را کلید زدند و دوربین‌های مداربسته اطراف بیان و معدن را مورد هدف بازبینی قرار دادند.

جسد مرد جوان برای معاینات دقیق‌تر  مورد بررسی و تحقیقات اداره 10 پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات در مورد این پرونده ادامه دارد./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.