کد خبر : 31304 / /
/

قیمت سکه | قیمت سکه امروز | قیمت سکه امامی | قیمت سکه و طلا

قیمت سکه 400 هزار تومان ریخت | جدیدترین قیمت سکه و دلار در ۲۸ آذر ۱۴۰۱

امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۷۶۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۸ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان است.

قیمت سکه 400 هزار تومان ریخت | جدیدترین قیمت سکه و دلار در ۲۸ آذر ۱۴۰۱

قیمت سکه امروز دوشنبه ۲۸آذر ۱۴۰۱ قیمت خرید و فروش دلار تا ساعت تنظیم این خبر، نرخ دلار در «کانال سامانه اطلاع‌رسانی ارز توافقی تهران» ۳۶ هزار و ۲۹۹۲۶۴ تومان اعلام شد.هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای 18عیار هر گرم یک‌ میلیون و 761 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم 18 میلیون و 100 هزار تومان و قیمت سکهتمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز 18 میلیون و 380 هزار تومان است.قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 11 میلیون و 900 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی 9 میلیون و 200 هزار تومان و قیمت سکه یک‌گرمی 4 میلیون و 700 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.آخرین اخبار از قیمت سکه و طلا را در خبر آزاد دنبال کنید.

امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۷۶۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۸ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای 18عیار هر گرم یک‌ میلیون و 761 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم 18 میلیون و 100 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز 18 میلیون و 380 هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 11 میلیون و 900 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی 9 میلیون و 200 هزار تومان و سکه یک‌گرمی 4 میلیون و 700 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، 7 میلیون و 630 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی 1761 دلار است.

علاوه بر این، در بازار متشکل ارزی در لحظه انتشار این گزارش، قیمت فروش دلار توافقی 36 هزار و 240 تومان و قیمت خرید دلار توافقی 36 هزار و 235 تومان اعلام شده است. قیمت فروش یوروی توافقی نیز معادل 38 هزار و 350 تومان اعلام شده است.

بروز رسانی: دو‌شنبه 28 آذر 11:00

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (توافقی)

36  هزار و 240

قیمت یورو (توافقی)

38  هزار و 350

بروز رسانی: دو‌شنبه 28 آذر 11:00

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت سکه بهارآزادی

  18  میلیون و 100 هزار

قیمت سکه بهارآزادی(طرح جدید)

18  میلیون و 380  هزار

قیمت نیم سکه بهارآزادی

11 میلیون و 900 هزار

قیمت ربع سکه بهارآزادی

9  میلیون و 200 هزار

قیمت سکه گرمی

4 میلیون و 700 هزار

بروز رسانی: دو‌شنبه 28 آذر 11:00

نوع

قیمت لحظه (تومان)

گرم طلای 18 عیار

یک میلیون و 761  هزار

مثقال طلا

7 میلیون و 630 هزار

انس طلا(دلار)

1761

قیمت سکه

پیش بینی قیمت سکه ۲۸ آذر ۱۴۰۱

روز گذشته در بازار قیمت سکه تمام، کاهش و قیمت نیم و ربع سکه افزایش داشت. به نظر می‌رسد بازار در انتظار مذاکرات هسته‌ای برجام است. اما آیا فردا قیمت طلا و سکه ارزان می‌‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز، دیروز بازارهای بین‌المللی در تعطیلی پایان هفته به سر بردند. قیمت طلای جهانی در همان محدوده ۱۷۹۳ دلاری قرار داشت و قیمت دلار نیز روند کاهشی محدودی داشت.

 بازارهای مذکور قیمت طلا و سکه را در بازار معاملات تهران تحت تاثیر قرار می‌دهد و امروز نیز روند صعودی قیمت‌ها در بازار فلز زرد اندکی کاهشی بود.

این استراحت قیمت در بازار طلا و سکه در ۲ هفته گذشته از معدود روزهایی است که اتفاق افتاد. به نظر می‌رسد به دلیل حالت انتظاری بازار نسبت به سفر اعضای آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران است.

قیمت سکه منتظر مذاکرات هسته‌ای است

در حالی که روند بازار دلار و معامله‌گران منتظر نتایج مذاکرات و ورود هیات مذکور به کشور هستند، قیمت طلا و سکه نیز به تبعیت از دلار فعلا روند باثبات با میل محدودی به کاهش قیمت را دارد.

 به اعتقاد کارشناسان بازارهای مالی، قیمت دلار مهمترین عاملی است که بر قیمت طلا و سکه در بازار داخلی تاثیر می‌گذارد.

در روز گذشته نیز تغییر کانال قیمت دلار توانست قیمت سکه را که در روزهای پایانی هفته گذشته با میل محدودی به کاهش در جریان بود، به افزایش ترغیب کند.

معامله‌گران بازار معتقدند اگر قیمت دلار در پی اخبار مذاکرات هسته‌ای برجام روند کاهشی نداشته باشد قیمت سکه به کانال ۲۰ میلیون تومانی نیز ورود می‌کند.

در مقابل کاهش قیمت اسکناس آمریکایی، قیمت طلا و سکه را نیز متاثر می‌سازد و سکه به محدوده‌های قیمتی پایین‌تر ورود می‌کند.

برخی معامله‌گران نیز معتقدند دولت قصد دارد نقدینگی را از بازار جمع کند و این افزایش قیمت‌ها در بازارهای سرمایه به ویژه دلار و سکه به همین دلیل است.‌

آن‌ها معتقدند بانک مرکزی قصد دارد کسری بودجه خود را توسط مردم جبران کند و بعد قیمت‌ها را به یکباره پایین‌ بکشد.

حباب سکه نیز که به اعتقاد برخی کارشناسان آلارم قیمت دلار را می‌دهد، روند صعودی تاریخی را در ۲ هفته گذشته شاهد بود.

حباب این قطعه فلز زردرنگ در هفته‌های گذشته با پرش‌های ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومانی همراه بود. اگر در برخی روزها نیز مسیر کاهشی داشت، این کاهش به اندازه‌ای محدود بوده که تاثیر چشم‌گیری بر قیمت حباب سکه نداشته است.

حباب ربع سکه، ۵ میلیون

حباب سکه بهار آزادی که در روزهای انتهایی آبان ماه سال جاری تا ۳۰۰ هزار تومان هم رسیده بود، امروز نزدیک به محدوده ۲ میلیون تومانی رسید.

حباب ربع سکه که ۵ میلیون تومان است، بیش از نیمی از قیمت این قطعه از سکه را شامل می‌شود.

همچنین حباب سایر قطعات سکه نیز دست‌کمی از سکه‌های مذکور ندارند و در محدوده‌هایی نزدیک به ۴ میلیون تومان در نیم سکه و بیش از ۲ میلیون تومان در سکه امامی و سکه گرمی قرار دارند.

امروز یکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱، قیمت سکه امامی حدود ۵۰ هزار تومان کاهش داشت و با قیمت ۱۸ میلیون و ۸۴۷ هزار تومان معامله شد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.