کد خبر : 31243 / /
/

یارانه|یارانه معیشتی| یارانه جدید

آخرین خبر از واریز مرحله دوم یارانه نقدی امروز 1 دی| واریزی جدید دولت برای مردم| یارانه بگیران بخوانند

3 یارانه جدید معیشتی دولت رئیسی بحساب یارانه بگیران واریز شد

آخرین خبر از واریز مرحله دوم یارانه نقدی امروز 1 دی| واریزی جدید دولت برای مردم| یارانه بگیران بخوانند

یارانه نقدی جدید به گفته برخی از نمایندگان به صورت کالا پرداخت خواهد شد.هنوز برای تغییر یارانه نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی تصمیم گیری نشده است اما برخی خبرها مبنی بر تغییر مبلغ یارانه نقدی یا جایگزینی کالابرگ به جای یارانه نقدی منتشر شده است.در ادامه به آخرین اخبار از یارانه نقدی می پردازیم.

یارانه نقدی

آخرین خبر از واریز یارانه امروز 28 آذر

مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد گفت: امسال ۱۵ هزار نفر مشمول طرح «لبخند مادری» می شوند.

حمیدرضا علیان زادگان روز یکشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهار داشت: پویش «لبخند مادری» با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و بنیاد ۱۵ خرداد با هدف حمایت از جوانی جمعیت و فرزندآوری و تجلیل از خانواده‌های دارای فرزند چند قلو و متولد شده در سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: پویش «لبخند مادری» شامل خانواده‌هایی است که در سال ۱۴۰۱ دارای فرزند سه قلو و یا بیشتر شده‌اند و به ازای هر فرزند یک کارت هدیه یک میلیون تومانی، پوشک رایگان تا شش ماه و بسته «لبخندمادری» که شامل ۴۰ قلم لوازم مادر و فرزند به ارزش پنج میلیون تومان به آنان، اهدا خواهد شد.

مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد یادآور شد: ۱۵ هزار نفر مشمول این طرح می‌شوند که به خانواده‌های نیازمند مایحتاج و ضروریات یک نوزاد اختصاص می‌یابد.

علیان زادگان تاکید کرد: در طرح ملی ایران جوان به پنج هزار زوج دانشگاهی که دارای فرزند می‌شوند با اولویت فرزند سوم، بسته‌های حمایتی ارایه می‌شود، ضمن اینکه پنج هزار زوج دیگر نیز در ۱۶ استان کشور شناسایی شده است.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور از پرداخت ما‌به‌التفاوت مستمری مهرماه مددجویان سازمان بهزیستی خبر داد.

یارانه نقدی

علیرضا انجلاسی اظهار کرد: با همراهی دولت و مجلس شورای اسلامی مستمری مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور 30 درصد افزایش یافت که از آبان ماه به حساب مددجویان مستمری بگیر واریز شد.

وی با بیان این که ما‌به‌التفاوت مهرماه مستمری مددجویان امروز واریز شد، گفت: این ما به التفاوت برای خانواده‌های یک نفره یک میلیون 260 هزار ریال، خانوارهای دونفره یک میلیون 800 هزار ریال برای خانوارهای سه نفره 2 میلیون و 520 هزار ریال، برای خانوارهای چهار نفره سه میلیون و 240 هزار ریال و خانوارهای پنج نفره و بالاتر 3 میلیون و 960 هزار ریال پرداخت شده است.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور با بیان این که مستمری مددجویان از مهرماه 30 درصد افزایش داشته است در خصوص مبالغ جدید مستمری مددجویان گفت: با افزایش 30 درصدی مستمری نسبت به شهریور ماه در خانوارهای یک نفره از 420 هزار به 546 هزار تومان، در خانوارهای دونفره از 600 هزار به 780 هزار تومان، در خانوارهای سه نفره از 840 هزار به یک میلیون و 92 هزار تومان، در خانوارهای چهار نفره از یک میلیون و 80 هزار به یک میلیون و 404 هزار تومان و در خانوارهای پنج نفر و بیشتر از یک میلیون و 320 هزار به یک میلیون و 716 هزار تومان مستمری افزایش و در آبان ماه واریز شده است./تسنیم

یارانه نقدی

مشمولان یارانه معیشتی۵۰۰ میلیونی اعلام شدند

مرکزی مدیر کل دفتر پشتیبانی، فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: فناوران و پژوهشگرانی که بتوانند رویدادهای خود را به یک تفاهم با بخش خصوصی تبدیل کنند از یارانه تجاری سازی تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان بلاعوض برخوردار می‌شوند.

امید رضائی‌فر در آئین تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان مرکزی اظهار کرد: تجلیل از پژوهشگران و فناوران فرصتی برای تبادل نظر و اشتراک تجربیات در حوزه پژوهش و فناوری در کشور است

وی افزود: در نسل‌های مختلفی که در حوزه‌های فناوری و توسعه در جهان شاهد بودیم سرانه درآمدی افراد از کسب و کارهای ایجاد شده از ۲۰۰ سال پیش هزار دلار برای هر فرد بوده و پس از آن در انقلاب صنعتی (۱۵۰ سال پیش) سرانه درآمدی ۱۰ هزار دلار و در انقلاب فراصنعتی در حدود ۵۰ سال پیش به سرانه درآمدی ۴۰ هزار دلار افزایش یافته و در سال ۲۰۲۰ به سرانه ۴۰۰ هزار دلار برای هر فرد رسیده است که باید در آینده با نگاه ویژه به این موضوع توجه کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه در خصوص مالکیت فکری از زوایای دانشگاهی و صنعتی کمتر مورد توجه قرار گرفته است، اظهار کرد: چین با حدود هفت میلیون ثبت اختراع رتبه اول جهان را کسب کرده و آمریکا با ۸۰۰ هزار ثبت اختراع رتبه برتر را به خود اختصاص داده‌اند که این اختلاف اعداد به ماهیت و استاندارد مالکیت فکری بر می‌گردد.

این مقام مسئول در وزارت علوم به ابلاغ قانون جهش تولید دانش بنیان اشاره کرد و افزود: امکان در اختیار قرار دادن تحقیقات دانشگاهی در حوزه صنعت که بتواند به فضای تولیدی و تجاری سازی کمک کند در این قانون مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: قانون جهش تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین که هر کدام از آنها از اهمیت خاصی برخوردار است و امکان توسعه به مجموعه دانش بنیان و دانشگاهی می‌دهد، یک فرصتی برای بهره برداری جوامع دانشگاهی و واحدهای دانش بنیان است.

وی در ادامه گفت: یکی از برنامه‌های اصلی وزارت علوم تدوین طرح "نظام ایده‌ ها و نیازها" با مخفف "نان" است.

یارانه نقدی

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.