کد خبر : 29378 / /
/

وام | وام فوری بانکی | وام فوری بدون ضامن

اگه دنبال وام هستید این خبر را از دست ندهید | شرایط استثنایی دریافت دو وام 100 و 200 میلیونی کم سود

مشاهدات میدانی از برخی شعب بانک آینده در روند پرداخت تسهیلات بیانگر این است که اکثر شعب این بانک از طریق سپرده‌گذاری وام می‌دهند و این سپرده را به‌عنوان ضمانت بلوکه می‌کنند اما سود ۱۵ درصدی به این سپرده تعلق می‌گیرد.

اگه دنبال وام هستید این خبر را از دست ندهید | شرایط استثنایی دریافت دو وام 100 و 200 میلیونی کم سود

وام یکی از ترفندهای دنیای اقتصاد برای ایجاد آسایش در زندگی مردم است و امروزه یکی از راهکارهایی است که مردم از آن برای تأمین نقدینگی لازم برای کارهای مختلف خود استفاده می‌نمایند. وام بانکی مجموعه‌ای از وام‌ های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از  وام  بانکی به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شوید. شرایط دریافت آخرین وام ها را در سایت خبر آزاد دنبال کنید.

شرایط دریافت وام 200 میلیونی بانک آینده

در پی ممنوعیت بلوکه کردن بخشی از مبلغ وام و همچنین سپرده‌گذاری بدون سود برای دریافت تسهیلات، عملکرد بانک‌ها در این راستا و رعایت این بخشنامه مورد بررسی قرار گرفته که دراین گزارش به طور نمونه شرایط وام دهی از سوی بانک آینده و چگونگی برخورد این بانک با بخشنامه مربوطه رصد شده است.

بر اساس مشاهدات میدانی از برخی شعب بانک آینده این بانک برای پرداخت تسهیلات خرد، مبلغی از وام را بلوکه نمی کند. اما پرداخت وام مشروط به سپرده‌گذاری است که این سپرده از زمان پرداخت وام تا اتمام اقساط به‌عنوان وثیقه، بلوکه می‌شود و سود ۱۵ درصدی به آن تعلق می‌گیرد.

این در حالی است که طبق اعلام معاون بانک مرکزی، وثیقه هیچ وامی در شبکه بانکی در سال ۱۴۰۱ نمی‌تواند وجه نقد و سپرده باشد.

طبق بررسی میدانی از برخی شعب بانک آینده، این بانک فقط از سپرده‌گذاری یا در موارد محدودی با بررسی میانگین حساب وام می‌دهد. توضیح مسئول اعتبارات یکی از شعب این بانک در این زمینه حاکی از آن است که "متقاضی برای دریافت وام باید حساب جاری بدون دسته چک داشته باشد تا میانگین سه ماهه حساب بررسی شود و براساس آن تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان وام پرداخت شود. البته در این زمینه توان بازپرداخت متقاضی نیز به همراه اخذ ضامن بررسی خواهد شد".

علاوه بر این، یک شعبه دیگر اعلام کرد که "برای پرداخت وام، میانگین حساب جاری یا قرض‌الحسنه متقاضی طی بازه سه و شش ماهه بررسی می‌شود و طبق آن، وام ارائه می‌شود".

همچنین، بررسی‌ها از اکثر شعب بانک آینده نشان می‌دهد که این بانک فقط با سپرده‌گذاری حداقل سه ماهه وام می‌دهد؛ به این صورت که ۸۰ درصد میانگین مبلغ سپرده متقاضی را به صورت وام پرداخت می‌کند اما سپرده به‌ عنوان ضامن بلوکه می‌شود.

در این بین، مسئول اعتبارات یک شعبه دیگر از بانک آینده اعلام کرد که " متقاضی سپرده یکساله با نرخ ۱۵ درصد در بانک می‌گذارد و نهایت ۴۸ ساعت پس از آن ۸۰ درصد سپرده را به‌عنوان وام با نرخ ۱۸ درصد و قسط بندی چهار ماهه دریافت می‌کند که سپرده به‌عنوان ضمانت بلوکه خواهد شد".

شرایط وام 100میلیونی بانک رفاه

طرح کرامت رفاه :دریافت تسهیلات ( وام بانکی) مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی و دانشگاه های علوم پزشکی در بانک رفاه

بانک رفاه به منظور کمک به رفاه و تکریم مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی و دانشگاه های علوم پزشکی، در قالب طرح "کرامت رفاه" تسهیلات (وام بانکی) پرداخت می نماید.

وام

مشمولان طرح کرامت بانک رفاه کارگران

در راستای رسالت اجتماعی بانک در قبال جامعه هدف مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی و دانشگاه های علوم پزشکی و مساعدت مالی به آن ها، اعطای تسهیلات به جامعه مذکور در قالب طرح کرامت امکان پذیر است

مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی و دانشگاه های علوم پزشکی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می کنند، می توانند برای تأمین اموال و خدمات مورد نیاز حداکثر تا 1 میلیارد ریال و برای تعمیرات اساسی و بازسازی کامل واحدهای مسکونی نیز حداکثر تا یک میلیارد ریال تسهیلات با نرخ 18 درصد و بازپرداخت بر اساس مبلغ تسهیلات حداکثر تا 48 ماه دریافت کنند.

مدت بازپرداخت طرح: 48 ماه         نرخ تسهیلات : تا 18 درصد مستمری بگیران

پرداخت وام آنلاین

بانک ملت در سامانه فرابانک خود تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان به متقاضیان وام می‌دهد. در این طرح تا سقف ۶۰ میلیون تومان به متقاضیان با سود چهار درصد وام می‌دهد.

با استفاده از شعبه مجازی «شمس» بانک صادرات خدمات غیر حضوری از این بانک می‌توان دریافت کرد. مثل دیگر بانک‌ها شرط پرداخت وام آنلاین افتتاح حساب در بانک است که متقاضی دریافت وام باید در بانک صادرات حساب قرض‌الحسنه داشته باشد.

بانک رفاه نیز به صورت غیرحضوری به سپرده‌گذاران خود وام ۵ تا ۵۰ میلیون تومان می‌دهد.

پس از افتتاح حساب در بانک رسالت و اعتبارسنجی در سامانه «مرآت» می‌توان وام قرض‌الحسنه با سقف ۶۰ میلیون تومان و سود چهار درصد دریافت کرد.

افتتاح حساب اینترنتی

درحال حاضر اغلب بانک‌ها افتتاح حساب به صورت اینترنتی را دارند. با مراجعه به سایت بانک‌های رسالت، پارسیان می‌توان به صورت اینترننتی حساب افتتاح کرد و سپس تایید هویت کارت متقاضی درب منزل به او تحویل داده می‌شود.

برای افتتاح حساب در بانک آینده و پاسارگاد باید متقاضی برای احراز هویت از دوربین گوشی همراه خود استفاده کند و مدارک شناسایی خود را در سایت باگذاری در نهایت با امضای الکترونیک کارت بانکی خود را دریافت کند.

بانک مهر در ابتدا مشتری را به صورت بیومتریک احراز هویت می‌کند. در نهایت با اپلیکیشن همراه بانک مهر ایران می‌توان مراحل بعدی افتتاح را انجام داد و در کمتر از یک هفته کارت بانکی برای فرد ارسال می‌شود.

بانک تجارت و ملی نیز در سایت‌های خود اپلیکیشن برای افتتاح حساب دارند. البته برای افتتاح حساب در این دو بانک باید حداقل مبلغ ۵۰ هزار تومان به حساب واریز کرد و در نهایت شماره حساب به مشتری پیامک می‌شود.

خدمات اینترنتی بانک‌ها

با خدمات اینترنتی بانک‌ها می‌توان کارهای روزمره همانند انتقال پول، پرداخت قبوض، استعلام وضعیت چک، مدیریت تراکنش‌ها، دریافت رمزها و استعلام شبا را انجام داد.

طی سال جاری بانک‌ها بخش عمده‌ای از خدمات خود را به صورت اینترنتی ارائه می‌دهند، واژه بانکداری الکترونیک و اینترنت جایگاه بهتری در جامعه پیدا کرده است.

شرایط دریافت فوری وام بازنشستگان

وام هفت میلیون تومانی به حساب بازنشستگان کارگری واریز شد و رئیس کانون بازنشستگان کارگری تهران گفت: بازنشستگان سایر صندوق‌ها وام‌های مختلف و با مبالغ بالای ده میلیون تومان دریافت کردند.

در مرحله نخست مشخصات تعداد ۱۴۸هزار و ۵۰۰نفر از واجدین شرایط اعلام شد که قرار است در قالب هفت نوبت وام آن‌ها پرداخت شود.بانک رفاه در طرحی جدید اقدام به پرداخت وام بازنشستگان با شرایط خاص کرده است. در این طرح مبلغ 100 میلیون به عنوان وام بازنشستگان مطرح شده است. وام بازنشستگان شرایط و ضوابط خاصی دارد. کامل ترین اطلاعات درباره نحوه ثبت نام و دریافت وام بازنشستگان را باهم در می توانید بخوانید.وام بازنشستگان کمک به بسیاری از بازنشستگان می کند برای تامین هزینه ای درمان و غیره...

وام هفت میلیون تومانی به حساب بازنشستگان کارگری واریز شد و رئیس کانون بازنشستگان کارگری تهران گفت: بازنشستگان سایر صندوق‌ها وام‌های مختلف و با مبالغ بالای ده میلیون تومان دریافت کردند.

منابع خبری از واریز وام هفت میلیون تومانی بازنشستگان کارگری خبر دادند.از قرار، با پیگیری‌های کانون عالی بازنشستگان، وام‌های هفت میلیون تومانی در حال واریز است و مشکل پرداخت تسهیلات برطرف شده است.

اعضای کانون بازنشستگان در این رابطه می‌گویند: خوشبختانه موانع تسهیلات برطرف شده و واریز تسهیلات بازنشستگان کارگری در زمان‌های مقرر صورت خواهد گرفت.

علی دهقان کیا (رئیس کانون بازنشستگان کارگری تهران) گفت: وام هفت میلیون تومانی توسط بانک رفاه به حساب بازنشستگان مشمول پرداخت شده است؛ خوشبختانه موانع پرداخت تسهیلات برطرف شده و بازنشستگانی که این ماه در نوبت وام قرار داشتند، توانستند تسهیلات را دریافت کنند.

وی در ادامه افزود: امیدواریم تمام موانع و سختی‌های پرداخت تسهیلات برطرف شود و بازنشستگان کارگری بتوانند به سرعت وام هفت میلیون تومانی را دریافت کنند. ما انتظار داریم بانک رفاه در این زمینه همکاری لازم را به عمل آورد.

وام

کدام بازنشستگان وام ۱۰ میلیون تومانی می‌گیرند؟

بازنشستگان کارگری از مبلغ ناچیز وام و مراحل دشوار آن انتقاد دارند؛ آنها می‌گویند در حالیکه بازنشستگان سایر صندوق‌ها وام‌های مختلف و با مبالغ بالای ده میلیون تومان دریافت می‌کنند، چرا بازنشستگان کارگری باید برای دریافت وام هفت میلیون تومانی هفت خوان رستم را پشت سر بگذارند.

دهقان‌کیا درباره مبلغ عیدی بازنشستگان گفت: هنوز برای تعیین تکلیف رقم عیدی بازنشستگان هیچ اقدامی انجام نشده است و پارسال بازنشستگان به اندازه حقوق یک ماه عیدی دریافت کردند.

علی دهقان کیا گفت: در حال حاضر وضعیت درآمدی بازنشستگان تقریبا یک‌سوم سبد هزینه خانوار است و در یک شرایط بسیار سختی به سر می‌برند.

دهقان‌کیا تصریح کرد: بازنشستگان با توجه به این‌که ۳۰، ۳۵ سال کار کرده‌اند، اما امروز در شرایط مناسبی زندگی نمی‌کنند و تمام ظرفیت‌هایشان پر است و به سختی زندگی‌شان تامین می‌شود.

وی تاکید کرد: انتظار ما از دولت فعلی، آقای رییسی و آقای عبدالملکی به عنوان وزیر کار که رییس شورای عالی کار نیز است، این است که باز دوباره به ما این وعده را ندهند که در آینده قرار است با کم کردن تورم، سبد هزینه خانوار را بالا ببریم و سفره خانوار را پررنگ‌تر کنیم.

رییس کانون بازنشستگان سازمان تامین تهران متذکر شد: تاکنون از این وعده‌ها زیاد داده شده، اما هیچ کدام از این وعده‌ها اتفاق نیفتاد که ما بدانیم که دولت می‌تواند تورم را پایین آورد.

دهقان‌کیا گفت: در ماده ۴۱ قانون کار دو بند وجود دارد. یک بند، تورم بانک مرکزی است و بند دوم می‌گوید اگر این تورم جواب‌گوی سفره خانوار نبود، باید از سبد هزینه خانوار استفاده کنیم.

وی درباره مبلغ عیدی بازنشستگان گفت: هنوز برای تعیین تکلیف رقم عیدی بازنشستگان هیچ اقدامی انجام نشده است و پارسال بازنشستگان به اندازه حقوق یک ماه عیدی دریافت کردند.

وی با اشاره به این‌که پیشنهادی برای افزایش عیدی بازنشستگان، افزود: در این خصوص پیگیری‌هایی دارد صورت می‌گیرد که بازنشستگان هم باید مثل شاغلان عیدی دریافت کنند.

بازنشستگان در سال گذشته به نسبت شاغلان عیدی کمتری دریافت کردند. شاغلان حداقل دو ماه و حداکثر سه ماه حداقل دستمزد عیدی دریافت می‌کنند ولی به بازنشستگان فقط یک ماه عیدی پرداخت می‌شود.

رئیس کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی تهران عنوان کرد: درحال‌حاضر شاغلان حداقل دو ماه و حداکثر سه ماه حداقل دستمزد عیدی دریافت می‌کنند، اما وقتی افراد بازنشسته می‌شوند، به یک‌باره همه این ارقام افت پیدا می‌کند و فقط یک ماه عیدی پرداخت می‌کنند.

واریز وام ۳۵۰ میلیون تومانی بحساب بازنشسته ها

جواد اوجی وزیر نفت در صفحه توئیتر خود با اشاره به پیگیری‌های این وزارتخانه برای حل مشکلات معیشتی بازنشستگان نوشت: «خبر خوش برای پیشکسوتان صنعت نفت؛ به فضل خدا امروز در هیات امنای صندوق بازنشستگی مصوب کردیم مبالغ مربوط به متناسب سازی مستمری و مقرری پنج ماه نخست سال ۱۳۹۹ که مورد مطالبه بازنشستگان و بازماندگان عزیز بود پرداخت شود».

وی در ادامه نوشت: «در ضمن پرداخت انواع وام‌های مسکن نیز تا سقف ۳۵۰ میلیون تومان برقرار گردید».

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.