کد خبر : 29706 / /
/

وام | وام فوری | وام فوری بانکی | وام فوری بدون ضامن

متقاضیان با شرایط آسان و فوری وام بگیرید | جزئیات و شرایط وام 1 میلیارد تومانی با نرخ سود 4 درصد

افرادی که مشتری بانک اقتصاد نوین هستند و تمایل دارند تا با پشتوانه سپرده خود، تسهیلات دریافت کنند و در عین حال از سود سپرده‌یشان هم بهره مند شوند، امکان درخواست وام 1 میلیارد تومانی «طرح کوشان» را دارند.

متقاضیان با شرایط آسان و فوری وام بگیرید | جزئیات و شرایط وام 1 میلیارد تومانی با نرخ سود 4 درصد

افرادی که مشتری بانک هستند وام یکی از راهکارهایی است که مردم از آن برای تأمین نقدینگی لازم برای کارهای مختلف خود استفاده می‌نمایند. وام بانکی مجموعه‌ای از وام‌ های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. وام برای ایجاد آسایش در زندگی مردم است و می‌تواند از  وام  بانکی به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. آخرین اخبار مربوط به وام را در خبر آزاد بخوانید.

افرادی که مشتری بانک اقتصاد نوین هستند و تمایل دارند تا با پشتوانه سپرده خود، تسهیلات دریافت کنند و در عین حال از سود سپرده‌یشان هم بهره مند شوند، امکان درخواست وام 1 میلیارد تومانی «طرح کوشان» را دارند.

افرادی امکان درخواست وام 1 میلیارد تومانی بانک اقتصاد نوین را دارند که در یکی از شعب این مجموعه سپرده بلندمدت داشته باشند. افراد برای این وام نیازی به معرفی ضامن ندارند و ضمانت اصلی برای آن‌ها مسدودی سپرده‌یشان است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت اقساط 36 ماه است که طول زمانی مسدودی سپرده هم به همین میزان می‌رسد. البته در طول انسداد سپرده به اصل پول حساب مشتریان سود تعلق می‌گیرد. سود این تسهیلات با توجه به نرخ سود دریافتی و دوره زمان بازپرداخت متفاوت بوده و بین 4 تا 18 درصد است.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود 4 درصد و حداکثر مدت زمان بازپرداخت، مبلغ هر قسط 29 میلیون و 523 هزار و 985 تومان اعلام شده است. کل سود تسهیلات 62 میلیون و 863 هزار و 460 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 1 میلیارد و 61 میلیون و 786 هزار و 667 تومان خواهد بود.

دیگر وام های پرداختی بانک اقتصاد نوین

بانک اقتصاد نوین یکی از مجموعه‌های بانکی خصوصی کشور است که طی شش ماهه ابتدایی امسال 262 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کرد. این مقدار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 99 درصد بیشتر شده بود. این مجموعه همواره به مسائل اجتماعی توجه داشته و در راستای ایفای مسئولیت‌های خود در این بخش اقدامات زیادی صورت داده است. در همین راستا بانک اقتصاد نوین طی نیمه نخست سال جاری 84 میلیارد و 200 میلیون تومان تسهیلات به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد پرداخته است./کاماپرس

وام

شرایط وام 100 میلیونی دولت به سرپرستان خانوار

در بخشنامه بانک مرکزی به بانک‌های مسکن، کشاورزی، صادرات، تجارت، توسعه تعاون و شرکت دولتی پست بانک آمده است: «درخصوص ابلاغ بندهای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و در راستای اجرای تبصره‌های ۱ و ۲ ذیل ماده ۶۹ قانون مذکور، با احتساب نرخ تورم سالانه، سهمیه آن بانک جهت اعطای تسهیلات موصوف مبلغ ۱۰۲ میلیارد تومان و مدت بازپرداخت حداکثر ۱۰ سال و مبتنی بر اعتبارسنجی متقاضیان با اخذ سفته از متقاضی و یا یک ضامن معتبر و در نظر گرفتن شرایط خانوار به شرح زیر تعیین و ارسال می‌شود. بدیهی است دستورالعمل مربوطه متعاقباً ارسال خواهد شد.

الف) خانوارهایی که بعد از سال ۱۳۹۹ به بعد صاحب دو فرزند شده یا می‌شوند، هر خانواده به مبلغ ۱۳۰ میلیون تومان

ب) خانوارهایی که بعد از سال ۱۳۹۹ به صاحب یک فرزند شده یا می‌شود، هر خانواده به مبلغ ۱۱۰ میلیون تومان.

ج) خانوارهای دونفره ( زوج و زوجه) به هر خانواده مبلغ ۷۰ میلیون تومان.

لازم به ذکر است استعلام‌های لازم جهت بهره‌مندی متقاضیان از تسهیلات مسکن مبنی بر عدم اخذ تسهیلات مسکن از بانک‌ها و موسسات اعتباری از سامانه سمات بانک مرکزی دریافت شود.

امید قالیباف در رابطه با تسهیلات جدید خرید لوازم خانگی گفت: براساس توافقات بعمل آمده قرار است تا سقف ۲۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات اعتباری برای خرید لوازم خانگی ایرانی به متقاضیان اختصاص پیدا کند.

وام باورنکردنی برای خرید لوازم خانگی

وی افزود: این کارت های اعتباری دارای سه سقف ۳۰ میلیون و ۵۰ میلیون و ۱۰۰ میلیون تومان است که در ۵ بانک صادر می شود و در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

سخنگوی وزارت صمت با اشاره به برگزاری نمایشگاه دائمی لوازم خانگی گفت: متقاضیان می توانند برای خرید به نمایشگاه یا مراکز عرضه محصولات ایرانی مراجعه و نسبت به خرید کالای مورد نیاز خود اقدام کنند.

به گفته قالیباف متقاضی باید با مراجعه به سامانه جهاد کالا به آدرس اینترنتی  jahadkala.ir مراجعه و گزینه ثبت طرح ملی را انتخاب و ثبت نام کنند بعد از ثبت نام ۵ بانک برای پرداخت کارت اعتباری به متقاضی معرفی می شوند که فرد می تواند با مراجعه به هر یک از بانک ها مدارک لازم را بارگزاری کند.

وی تاکید کرد: صدور کارت ها با توجه به اعتبارسنجی مشتریان توسط سیستم بانکی انجام می شود و در نهایت کارت اعتباری به ادرس متقاضی پست خواهد شد.

سخنگوی وزارت صنعت در رابطه با متقاضیان خواستار دریافت کارت اعتباری خرید لوازم خانگی ایرانی گفت: فعلا در گام نخست زوجین جوان و به تناسب ارزیابی تقاضا افراد دیگری می توانند این کارت های اعتباری را تهیه کنند.

قالیباف در خصوص سود تسهیلات کارتهای اعتباری نیز به ارائه توضیحاتی پرداخت و افزود: سود این کارت ها ۱۸ درصد و با بازپرداخت سه ساله تعیین شده است. البته باید تاکید کنم که کالاهای خریداری شده در قالب این کارت ۵ درصد زیر قیمت بازار فروخته می شود.

وی اضافه کرد: در گام نخست این کارت ها برای ۲۵۰ هزار نفر درنظر گرفته شده است./همشهری آنلاین

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.