کد خبر : 27749 / /
/

گرانی در بازار پرتیراژهای ایران خودرو | افزایش 2 میلیونی قیمت دنا در بازار

امروز 24 مهر 1401 ارزیابی پرتیراژهای ایران خودرو در بازار از رشد یک تا 2 میلیون تومانی قیمت برخی از محصولات این شرکت در بازار حکایت دارد.

گرانی در بازار  پرتیراژهای ایران خودرو | افزایش 2 میلیونی قیمت دنا در بازار

 رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز در حالی که نرخ دلار در بازار رشد قیمت داشت برخی از محصولات ایران خودرو با افزایش در بازار عرضه شدند و برخی دیگر بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند. به گفته فعالان بازار خودرو بیشترین رشد قیمت در بازار امروز به خانواده دنا رسید و «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» در بازار با رشد 2 میلیونی در بازار قیمت گذاری شدند. تغییر قیمت در بازار خودرو در حالی رقم خورد که به گفته فعالان این بازار هنوز خرید و فروش در این بازار در پایین سطح خود قرار دارد.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «هایما S7»، «سمند LX با موتورEF7 » و «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمندLX با موتورEF7» در بازار امروز رشد یک میلیونی در بازار 350 میلیونی ش. اما «هایما» هم در بازار تغییر قیمت نداشت و  947 میلیون تومانی ماند. رصد بازار نشان دهنده آن است که «تارا دنده ای» هم در بازار 444 میلیون تومانی باقی ماند و تغییر قیمت نداشت.

از سوی دیگر ارزیابی ها نشان دهنده آن است که در میان خانواده دنا هم «دنامعمولی» شاهد رشد قیمت 2 میلیونی و در بازار 393 میلیون تومان قیمت خورد و «دنا پلاس توربو اتومات» هم 517 میلیون تومان قیمت گذاری شد. از سوی دیگر «پژو 207 دنده‌ای» هم در بازار با افزایش یک میلیونی در بازار 405 میلیون تومان قیمت خورد.

ایران خودرو

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.