کد خبر : 27483 / /
/

سایپایی ها هم گران کردند | افزایش 2 میلیونی«کوییک معمولی»

ارزیابی محصولات سایپا در بازار نشان دهنده آن است که سایپایی ها هم مانند پرتیراژهای ایران خودرو امروز در بازار برخی تغییر قیمت داشتند و برخی دیگر با افزایش یک تا 2 میلیون تومان قیمت گذاری شدند.

سایپایی ها هم گران کردند | افزایش 2 میلیونی«کوییک معمولی»

روند قیمت خودرو در بازار در حالی رقم خورد که امروز نرخ دلار هم شکل افزایشی به خود گرفت نوسانی که به گفته فعالان بازار خودرو سایه آن بر بازار خودرو هم افتاده است.

هرچند بازار خودرو امروز نوسان قیمتی در بازار خودرو امروز در حالی رقم خورد که به گفته فعالان بازار، همچنان بازار خودرو در رکود بسر می برد.

 قیمت محصولات سایپا

خودروهای «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

خودرو «شاهین» امروز در بازار تغییر قیمت نداشت و 361 میلیون تومان قیمت خورد. اما رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» در بازار افزایش یک میلیونی داشت و 207 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک امروز «کوییکR » افزایش یک میلیونی داشت و در بازار 216 میلیون تومانی قیمت خورد و «کوییک معمولی» هم در بازار افزایش 2 میلیونی داشت و 210 میلیون تومان دست به دست.

امروز خانوداده تیبا هم رشد قیمت در بازار داشت و هم بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شد. با این شرایط «تیبا صندوقدار» امروز در بازار بدون تغییر 198میلیون تومان قیمت خورد و «تیبا 2 معمولی» هم با افزایش یک میلیونی در بازار 207 میلیون تومانی شد./اقتصادنیوز

سایپا

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.