کد خبر : 27480 / /
/

گرانی دوباره ایران خودرویی ها | افزایش 2 میلیونی قیمت «پژو 207 دنده ای»

ارزیابی پرتیراژهای ایران خودرو نشان می دهد برخی از ایران خودرویی ها امروز بدون تغییر و برخی دیگر با رشد یک تا 2 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شدند.

گرانی دوباره ایران خودرویی ها | افزایش 2 میلیونی قیمت «پژو 207 دنده ای»

نوسان قیمتی در بازار خودرو امروز در حالی رقم خورد که به گفته فعالان بازار، همچنان بازار خودرو در رکود بسر می برد. به گفته فعالان این بازار نوسان های موجود در بازار این روزها سردرگمی قیمت در بازار خودرو را به همراه داشته است.

از سوی دیگر در روزهای اخیر نرخ دلار هم شکل صعودی به خود گرفته که این عامل هم بر تغییر قیمت خودرو اثرگذار بوده است.  

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «هایما S7»، «سمند LX با موتورEF7 » و «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمندLX با موتورEF7» در بازار امروز با افزایش یک میلیونی 349 میلیون تومان دست به دست شد. اما «هایما» در بازار تغییر قیمت نداشت و  947 میلیون تومانی ماند. رصد بازار نشان دهنده آن است که «تارا» هم در بازار 444 میلیون تومان قیمت خورد و افزایش یک میلیون تومانی داشت.

از سوی دیگر ارزیابی ها نشان دهنده آن است که در میان خانواده دنا هم «دنامعمولی» رشد قیمت نداشت و در بازار 311 میلیون تومان قیمت خورد و «دنا پلاس توربو اتومات» هم بدون تغییر 515 میلیون تومان قیمت گذاری شد. «پژو 207 دنده‌ای» در بازار با افزایش 2 میلیونی در بازار 404 میلیون تومان قیمت خورد./ اقتصادنیوز

قیمت خودرو

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.