کد خبر : 26438 / /
/

دستگیری زورگیران قمه به دست در تبریز

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری اعضا باند سارقان به عنف از یک مغازه در تبریز خبر داد.

دستگیری زورگیران قمه به دست در تبریز

سرهنگ ابراهیم محمودی با اعلام خبر فوق افزود: با وصول پرونده سرقت به عنف توسط 3 زورگیر مسلح به سلاح سرد   از یک مغازه در تبریز و سرقت تعدادی رایانه، تلویزیون و لوازم الکترونیکی با تهدید قمه و توسل به زور بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت اگاهی استان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: به لحاظ حساسیت موضوع کارآگاهان بلافاصله در صحنه جرم حضور پیدا کرده و با جمع آوری دلایل و مدارک بجای مانده از سارقان وبهره گیری از اقدامات فنی واطلاعاتی نسبت به شناسایی سارقان در کمترین زمان ممکن اقدام کردند.

سرهنگ محمودی تصریح کرد: پس از شناسایی محل اختفاء متهمان با هماهنگی قضائی صورت گرفته سارقان در عملیات غافلگیرانه دستگیر و اموال مسروقه نیز کشف و پس از صورتجلسه به مال باخته تحویل شد.

رئیس پلیس آگاهی استان ادامه داد: متهمان پس از تکمیل تحقیقات و بازسازی صحنه سرقت به همراه پرونده متشکه به مراجع قضائی تحویل شدند./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.