کد خبر : 25219 / /
/

زورگیر قمه به دست خیابان نامجو دستگیر شد | یک محله راحت شدند

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری زورگیری که با همکاری همدستش با استفاده از قمه از شهروندن زورگیری می کرد، خبر داد .

زورگیر قمه به دست خیابان نامجو دستگیر شد | یک محله راحت شدند

سرهنگ "صادق ضرونی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره زورگیری خشن در محله "نامجو" از یکی از شهروندان بلافاصله دستگیری  متهمان در دستور کار تیم عملیاتی کلانتری نامجو قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران با بررسی دوربین های محل سرقت یکی از متهمان شناسایی شد افزود: در بازبینی فیلم لحظه سرقت نشان از این داشت، سارقان که در یک مرحله سرقت ناکام مانده بودند از قمه برای تهدید استفاده و در نهایت  اموال با ارزش مال باخته را زورگیری کرده و  متواری شده اند.

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: با شناسایی هویت و مخفیگاه یکی از متهمان، روز گذشته تیمی از ماموران کلانتری پس از  هماهنگی های قضائی مخفیگاهش  اعزام و مراقبت های ویژه پلیسی را آغاز کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در یک عملیات منسجم پلیسی این متهم 30 ساله  که از افراد سابقه دار می باشد داخل مخفیگاه دستگیر شد و به جرم خود مبنی بر زورگیری از شهروندان معترف شد.

سرهنگ ضرونی در پایان با اشاره به اینکه تاکنون 5نفر از مال باختگان متهم را  شناسایی کردند خاطرنشان کرد: تلاش برای  دستگیری همدست وی همچنان ادامه دارد./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.