کد خبر : 26286 / /
/

قیمت سکه | قیمت سکه امروز | قیمت سکه امامی | قیمت سکه و طلا

قیمت سکه صعودی شد | قیمت سکه امروز ۲۰ شهریورماه | سکه باز هم کانال عوض کرد

روند قیمت‌ها امروز در بازار طلا و سکه صعودی شده است.

قیمت سکه صعودی شد | قیمت سکه امروز ۲۰ شهریورماه | سکه باز هم کانال عوض کرد

قیمت سکه امروز ۲۰شهریور ۱۴۰۱مشخص شد. برخی از سکه بازان معتقدند در صورتی که نرخ دلار امروز آرایش صعودی به خود بگیرد این امر می تواند بر قدرت معامله گران افزایشی قیمت سکه بیفزاید. عده ای از تحلیلگران بازار سکه با اشاره به آغاز مذاکرات برجام در دوحه معتقدند که در صورت احیای توافق هسته ای ، قیمت جهانی طلا و دلار آمریکا همواره بر روی قیمت سکه تاثیر مستقیم دارد در نوسانات شدید بازار ارز ، قیمت سکه دچار حباب می شود که خرید سکه  در این مواقع با ریسک فراوان همراه است.

روند قیمت‌ها امروز در بازار طلا و سکه صعودی شده است.

هر دلار آمریکا امروز در صرافی بانکی به قیمت ۲۸ هزار و ۶۴۲ تومان به فروش می‌رسد و هر یورو نیز به قیمت ۲۸ هزار و ۶۴۲ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر مثقال طلا در بازار ۳ هزار تومان کاهش و هر گرم طلای ۱۸عیار ۲ هزار تومان افزایش قیمت داشت.

در بازار فلزات گرانبها، قیمت هر قطعه سکه امامی ۲۶ هزار تومان افزایش یافت و به ۱۳ میلیون و ۹۳۶ هزار تومان رسیده است.

قیمت انواع ارز و سکه و طلا را در روز یک شنبه، بیستم شهریورماه ۱۴۰۱ را مشاهده می‌کنید:/خبرآنلاین

دلار (در صرافی بانکی)

۲۸ هزار و ۶۴۲ تومان

یورو

۲۸ هزار و ۶۴۲ تومان

سکه تمام بهار آزادی

۱۳ میلیون و ۲۶۹ هزار تومان

سکه امامی

۱۳ میلیون و ۹۳۶ هزار تومان

نیم سکه

۷ میلیون و ۹۹۵ هزار تومان

ربع سکه

۴ میلیون و ۹۹۳ هزار تومان

سکه گرمی

۳ میلیون تومان

هر گرم طلای ۱۸ عیار

یک میلیون و ۲۸۶ هزار تومان

هر گرم طلای ٢۴ عیار

یک میلیون و ۷۱۴ هزار تومان

هر مثقال طلا

۵ میلیون و ۵۶۹ هزار تومان

هر انس طلا

۱.۷۱۷.۶۲ دلار

دلار در بازار

افزایش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه / پیش‌بینی بازار، ۲۰ شهریور ۱۴۰۱

قیمت طلا، امروز شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱، روند افزایشی دارد اما سکه در کانال ۱۴ میلیون تومانی ماندگار نبود و به کانال قبل بازگشت. قیمت دلار هم در کانال ۳۰ هزار تومان نوسان دارد. اخبار و سیگنال‌های موثر بر بازار را بخوانید.

به گزارش تجارت‌نیوز، طلا و سکه امروز در بازارهای مختلف نوساناتی داشتند. سایت اتحادیه طلا و جواهر تهران، قیمت طلا را در لحظه تنظیم این خبر کاهشی اعلام کرده است. هر گرم طلای ۱۸عیار اکنون یک میلیون و ۲۸۱ هزار و ۶۷۸ تومان داد و ستد می‌شود. این رقم حدود سه هزار تومان بیشتر از ظهر امروز است. طلا روز کاری گذشته روند افزایشی داشت و به حدود یک میلیون و ۲۸۱ هزار تومان رسید.

اما قیمت سکه طرح جدید در این لحظه روند کاهشی دارد و به قیمت ۱۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده است. این نرخ نسبت به ظهر امروز، حدود ۳۰ هزار تومان کمتر است. روند قیمتی سکه امامی روز کاری گذشته افزایشی بود.

قیمت سکه طرح قدیم اکنون روند افزایشی دارد و به ۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیده است. این رقم حدود ۵۰ هزار تومان کمتر از ظهر امروز است.

قیمت سکه

افزایش قیمت‌ سکه و طلا

شبکه اطلاع‌رسانی طلا، سکه و ارز، نیز قیمت هر گرم طلا را در لحظه تنظیم این گزارش، یک میلیون و ۲۸۳  هزار و ۸۰۰ تومان اعلام کرده است.

اما، این منبع قیمت تک‌فروشی سکه طرح جدید (امامی) را در لحظه تنظیم این خبر کاهشی و حدود ۱۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان اعلام کرده است. این رقم نسبت ظهر امروز، حدود ۵۰ هزار تومان کمتر است. سکه امامی روز پنجشنبه افزایشی بود.

به گزارش این سایت، سکه طرح قدیم (بهار آزادی) نیز در لحظه تنظیم این خبر افزایشی است و ۱۳ میلیون و ۳۴۹ هزار تومان معامله می‌شود.

اما نرخ اونس جهانی در لحظه تنظیم این خبر، با وجود تعطیلی بازارهای جهانی، بر اساس گزارش برخی سایت‌ها افزایشی و ۱,۷۱۷ دلار اعلام شده است.

پیش‌بینی قیمت سکه

علی صادقین، کارشناس بازارهای مالی در گفتگو با تجارت‌نیوز می‌گوید: با توجه به اخبار برجامی، انتظار می‌رود که سکه روند صعودی را طی کند و حتی حباب سکه نیز طی این روند بیشتر شود.

او افزود: اما با توجه به اینکه نرخ بهره در آمریکا افزایش شدید یافته و اونس نیز توان افزایش را ندارد، انتظار نمی‌رود که قیمت سکه امامی بالاتر از ۱۴ میلیون تومان و ۲۰۰ یا ۳۰۰ افزایش پیدا کند.

احتمال رسیدن قیمت سکه به زیر ۱۰ میلیون تومان وجود دارد؟

در این میان، ابراهیم محمدولی،رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران در تازه‌ترین اظهار نظر درباره این‌که آیا در صورت برقرار آرامش در بازارها، احتمال کاهش قیمت سکه به ۱۰ میلیون تومان وجود دارد، گفت: فکر نمی‌کنم این اتفاق بیفتد زیرا همانطور که گفتم نرخ دلار تأثیر مستقیم بر نرخ سکه می‌گذارد و وقتی سقف قیمت دلار در بودجه بالای ۲۰ هزار تومان تعیین شده، اگر نرخ دلار پایین‌تر از ۲۰ هزار تومان بیاید دولت ضرر می‌کند.

وی به ایسنا گفت: از سویی دیگر نیز فعلا قیمت‌ها در بازار سکه روی همین اعداد بالای ۱۱ و ۱۲ میلیون تومان تثبیت شده است؛ اگر قرار باشد نرخ به ۱۰ میلیون تومان و یا پایین‌تر برسد نیاز به مرور زمان و ثبات در مباحث اقتصادی دارد.(خبرآنلاین)

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.