کد خبر : 26163 / /
/

قیمت سکه | قیمت سکه امروز | قیمت سکه امامی | قیمت سکه و طلا

قیمت سکه بالا رفت | قیمت سکه و دلار امروز پنجشنبه ۱۷ شهریور

در بازار امروز قیمت سکه و قیمت دلار بالا رفت.

قیمت سکه بالا رفت | قیمت سکه و دلار امروز پنجشنبه ۱۷ شهریور

قیمت سکه امروز ۱۷شهریور ۱۴۰۱مشخص شد. برخی از سکه بازان معتقدند در صورتی که نرخ دلار امروز آرایش صعودی به خود بگیرد این امر می تواند بر قدرت معامله گران افزایشی قیمت سکه بیفزاید. عده ای از تحلیلگران بازار سکه با اشاره به آغاز مذاکرات برجام در دوحه معتقدند که در صورت احیای توافق هسته ای ، قیمت جهانی طلا و دلار آمریکا همواره بر روی قیمت سکه تاثیر مستقیم دارد در نوسانات شدید بازار ارز ، قیمت سکه دچار حباب می شود که خرید سکه  در این مواقع با ریسک فراوان همراه است.

در بازار امروز قیمت سکه و قیمت دلار افزایش یافت.

قیمت سکه امامی امروز

قیمت سکه امامی امروز نسبت به روز قبل بالا رفت. سکه امروز 54 هزار تومان افزایش را تجربه کرد و در محدوده 13 میلیون و 911 هزار تومان معامله شد . 

جدول قیمت 3 روز اخیر سکه امامی
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۱۳,۹۱۱,۰۰۰ ۵۴,۰۰۰ ۰.۳۸ 11:30
۱۳,۸۵۷,۰۰۰ -۶۹,۰۰۰.۰۰ -۰.۵ روز قبل
۱۳,۹۲۶,۰۰۰ ۵۴,۰۰۰ ۰.۳۸ ۲ روز پیش

قیمت نیم سکه امروز

نیم سکه امروز بر خلاف قیمت سکه امامی حرکت کرد . قیمت نیم سکه امروز 20 هزار تومان ارزان  شد  و با 7 میلیون و 980 هزار تومان مبادله شد .

جدول قیمت 3 روز اخیر نیم سکه
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۷,۹۸۰,۰۰۰ -۲۰,۰۰۰.۰۰ -۰.۲۵  11:30
۸,۰۰۰,۰۰۰ -۳۰,۰۰۰.۰۰ -۰.۳۸ روز قبل
۸,۰۳۰,۰۰۰ ۱۰,۰۰۰ ۰.۱۲ ۲ روز پیش

آخرین نرخ ربع سکه

ربع سکه امروز 4 میلیون و 980 هزار تومان بود .

قیمت سکه گرمی امروز

قیمت سکه گرمی امروز 2 میلیون و 990 هزار تومان معامله شد . 

آخرین نرخ دلار در بازار آزاد

دلار در بازار آزاد امروز به قیمت 30 هزار و 200 تومان به فروش رسید . 

جدول قیمت 3 روز اخیر دلار در بازار آزاد
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۳۰,۲۰۰ ۲۲۰ ۰.۷۲ 11:47
۲۹,۹۸۰ -۱۴۰.۰۰ -۰.۴۷ روز قبل
۳۰,۱۲۰ ۳۵۰ ۱.۱۶ ۲ روز پیش

قیمت سکه

پیش‌بینی قیمت‌ها امروز پنجشنبه ۱۷ شهریور

قیمت طلا و سکه دیروز چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱، روند نوسانی داشت. بازار دلار هم در کانال ۲۹ و ۳۰ هزار تومانی در نوسان بود اما کار خود را در کانال بالاتر تمام کرد. اخبار و سیگنال‌های موثر بر بازار را بخوانید.

به گزارش تجارت‌نیوز، بازارهای دلار، طلا و سکه امروز نوساناتی داشتند. دلار در کانال ۲۹ و ۳۰ هزار تومان در نوسان بود. بازار ارز از کانال ۳۰ هزار تومانی استارت زد. به سطح ۲۹ هزار تومانی رفت و بار دیگر به کانال بالاتر برگشت.

کارشناسان معتقدند این روزها سیگنال‌های صادره از مذاکرات وین، در کنار اقداماتی چون ارزپاشی از سوی بازارساز، قیمت دلار و پیرو آن طلا و سکه را هدایت می‌کند.

در بازار طلا و سکه چه گذشت؟

طلا و سکه امروز در بازارهای مختلف نوساناتی داشتند. سایت اتحادیه طلا و جواهر تهران، قیمت طلا را در لحظه تنظیم این خبر افزایشی اعلام کرده است. هر گرم طلای ۱۸عیار اکنون یک میلیون و ۲۷۶ هزار و ۳۶۹ تومان داد و ستد می‌شود. این رقم حدود ۱۶۰۰ تومان بیشتر از روز گذشته است. طلا امروز بعد از ظهر، کاهشی بود. اما، روز گذشته روند افزایشی داشت و در این منبع به محدوده یک میلیون و ۲۷۷ هزار تومان نیز رسید.

اما قیمت سکه طرح جدید در این لحظه روند کاهشی دارد و به قیمت ۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است. این نرخ تفاوتی با بعد از ظهر امروز ندارد و نسبت به روز گذشته، حدود ۳۹ هزار تومان کمتر است. روند قیمتی سکه امامی روز گذشته افزایشی بود و در بر اساس اعلام این منبع، به ۱۳ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان هم رسید.

همچنین قیمت سکه طرح قدیم اکنون روند نزولی دارد و به ۱۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسیده است. این رقم تفاوتی با بعد از ظهر امروز ندارد و حدود ۶۱ هزار تومان کمتر از روز گذشته است. سکه بهار آزادی، روز گذشته نیز در این منبع روند کاهشی داشت و به حدود ۱۳ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسیده بود.

روند افزایشی قیمت‌ها از بعد از ظهر امروز

شبکه اطلاع‌رسانی طلا، سکه و ارز، نیز قیمت هر گرم طلا را در لحظه تنظیم این گزارش، کاهشی و یک میلیون و ۲۷۵ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام کرده است. حدود ۴۰۰ تومان کمتر از دیروز. بعد از ظهر امروز، این اختلاف کاهشی، ۵۱۰۰ تومان بود. طلا دیروز روند افزایشی داشت و به یک میلیون و ۲۷۸ هزار و ۸۰۰ تومان رسید.

همچنین، این منبع قیمت تک‌فروشی سکه طرح جدید (امامی) را در لحظه تنظیم این خبر نزولی و حدود ۱۳ میلیون و ۹۳۱ هزار تومان اعلام کرده است. این رقم نسبت به بعد از ظهر امروز ۳۷ هزار تومان بیشتر و نسبت به روز گذشته حدود ۱۸ هزار تومان کمتر است. سکه امامی دیروز افزایشی بود و ۱۳ میلیون و ۹۶۵ هزار تومان نیز معامله شد.

به گزارش این سایت، سکه طرح قدیم (بهار آزادی) در لحظه تنظیم این خبر کاهشی است و ۱۳ میلیون و ۳۱۸ هزار تومان معامله می‌شود. این رقم شش هزار تومان از بعد از ظهر امروز و ۵۷ هزار تومان از روز گذشته کمتر است. دیروز قیمت سکه بهار آزادی در این منبع، صعودی بود و به ۱۳ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان نیز رسید.

نرخ اونس جهانی در لحظه تنظیم این خبر، بر اساس گزارش برخی سایت‌ها افزایشی و ۱,۷۱۷٫۲ دلار اعلام شده است.

پیش‌بینی قیمت طلا و سکه

محمد کشتی‌آرای، رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر به تجارت‌نیوز گفت: قیمت طلا و سکه و ارز تحت تاثیر مذاکرات است. در یک هفته اخیر به دلیل اینکه بحث مذاکرات متوقف شده بود و خبری از برجام منتشر نشده بود، طلا و سکه نوسان چندانی را تجربه نکرد.

او افزود: این بازار در حد متعارف، با نوسانات جزئی همراه بود. بنابراین پیش‌بینی می‌شود که در هفته آینده یا تا روز دوشنبه، قیمت‌ها در همین سطح باقی بماند و تغییر چندانی نداشته باشد.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.