کد خبر : 25456 / /
/

این خودرو را 222 میلیون تومانی زیر قیمت بازار بخرید + جزییات

ایران خودرو اولین فروش خود در بورس کالا را کلید زد.

این خودرو را 222 میلیون تومانی زیر قیمت بازار بخرید + جزییات

بررسی فروش هایما در بورس کالا نشان می دهد رنگ مشکی این خودرو 222 میلیون تومان زیر قیمت بازار به متقاضیان عرضه شد.

امروز ایران خودرو در مجموع 481 دستگاه هایما S7  را در بازار کالا در دسترس متقاضیان قرار داد. سهم هایما سفید 200 دستگاه و سهم هایما مشکی 281 دستگاه بود.

آن طور که اطلاعات منتشر شده توسط بورس کالا نشان می دهد قیمت پایه در نظر گرفته شده برای هایما S7 742 میلیون و 500 هزار تومان در نظر گرفته شده بود. ایران خودرو هایما S7 مشکی را با همان قیمت پایه در اختیار متقاضیان قرار داد. اما قیمت هایما S7 سفید حدود 1.5 درصد بالاتر از قیمت پایه رفت و متقاضیان نهایی هایما سفید رقم 753 میلیون و 342 هزار و 500 تومان را به عنوان قیمت پایانی برای در اختیار گرفتن این خودرو پرداخت کردند.

بررسی قیمت های بازار نشان می دهد هایما S7 مدل 1401 این روزها با قیمتی حول و حوش 965 میلیون تومان در بازار قابل خریداری است.

با توجه به قیمت نهایی برای این خودروی مونتاژی ایران خودرو مشتریان هایما S7 مشکی سودی حدود 222 میلیون تومانی را از قبل خرید این خودرو از مسیر بورس کالا به حساب خود واریز کردند.

مشتریان هایما S7 سفید نیز 212 میلیون سود کردند.

به نظر می رسد خرید خودرو از مسیر بورس کالا سود خوبی برای متقاضیان به دنبال داشته باشد این در حالیست که شرکت های خودروساز نیز این امکان را دارند تا محصولات خود را با قیمتی بالاتر از قیمت های دستوری بفروش برسانند. بنابراین عرضه خودرو در بورس کالا معامله ای دو سر سود محسوب می شود./اکو ایران

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.