کد خبر : 24328 / /
/

اختلاف عجیب قیمت بازار و کارخانه خودروی محبوب ایران خودرو !

قیمت هایما S7 توربو پلاس صفر، این روزها اندکی افزایش داشته است. این خودرو در کارخانه و بازار چقدر اختلاف قیمت دارد؟

اختلاف عجیب قیمت بازار و کارخانه خودروی محبوب ایران خودرو !

قیمت روز هایما s7 این روز در بازار با افزایش همراه بوده است. این محصول ایران خودرو، امروز چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱، با حدود ۲ دهم درصد افزایش، به ۹۸۲ میلیون تومان رسیده است.

در حالی که هایما s7 در کارخانه ۶۸۰ میلیون و ۹۹۶ هزار تومان به فروش می‌رسد. این ارقام گویای اختلافی در حدود ۳۰۱ هزار تومان میان کارخانه و بازار است.

هایما S7 در فهرست تولیدات ایران خودرو

سایت خودرو ۴۵ نوشت: هایما s7 یا هایما ۷ یکی از تولیدات گروه خودروسازی هایما وابسته به کمپانی فاو است که از سال ۲۰۱۰ به سبد تولیدات این خودروساز چینی اضافه شد و نخستین مرتبه در نمایشگاه اتومبیل چین به نمایش درآمد.

گروه خودروسازی ایران خودرو که استقبال مشتریان از محصولاتی همچون جک اس ۵ و سایر تولیدات کراس اوور چینی موجود در بازار همچون ام وی ام ایکس۳۳ را دیده بود، سریعا دست به کار شد و هایما اس ۷ را از سال ۱۳۹۴ به مشتریان تحویل داد.

حال به دلیل آنکه توان پیشرانه تنفس طبیعی ۲ لیتری هایما اس ۷ چندان رضایت خاطر مشتریان را به دنبال نداشت، شرکت ایران خودرو تصمیم گرفت تا فیس‌لیفت دوم هایما اس ۷ را تحت‌عنوان هایما اس ۷ توربو در لیست تولیدات خود جای دهد. البته این روزها خرید ماشین کارکرده هایما همتای فروش صفر آن در بازار مورد استقبال است.

هایما اس ۷ توربو به واسطه چهره جذاب‌تر و پیشرانه پرقدرت‌تر توانست مشتریان بیشتری را با خود همراه سازد. تولید نسخه ۲ لیتری این کراس اوور نیز از ابتدای سال ۹۷ به پایان رسید. از آن به بعد مدل توربو تنها نماینده شرکت هایما است که در لیست تولیدات بزرگترین خودروساز ایران جای دارد./تجارت نیوز

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.