کد خبر : 25447 / /
/

حرکت رونالدینیویی در بازار خودرو! | گرانی ۵ میلیونی سمند | جدول قیمت سایپا و ایران خودرو

پژو ۲۰۶ تیپ دو، ۲ میلیون تومان گران شد و ۲۹۷ میلیون تومان معامله شد. ۲۰۶ تیپ ۵ فول هم در مدل ۱۳۹۹ هم به همین میزان افزایش قیمت داشت و ۳۶۰ میلیون تومان قیمت خورد.

حرکت رونالدینیویی در بازار خودرو! | گرانی ۵ میلیونی سمند | جدول قیمت سایپا و ایران خودرو

برخلاف انتظار ها پس از انتشار آئین نامه واردات، بازار خودرو نه تنها روند کاهشی به خود نگرفت بلکه در دو روز متوالی شاهد افزایش قیمت‌ها به خصوص در محصولات ایران خودرو هستیم. دقیقا همان محصولاتی که طی دو هفته گذشته، بیش‌ترین افزایش قیمت را هم تجربه کرده بودند. این موضوع را می‌توان ناشی از دو موضوع دانست؛ در نگاه اول،‌ نااطمینانی از آینده برجام متغیر اثرگذارتری نسبت به آزادسازی واردات است؛ با توجه به اینکه روند مذاکرات هسته ای مطابق انتظارها پیش نرفت و آنگونه که پیش تر به نظر می رسید، دستیابی به توافق در کوتاه مدت با چالش‌های جدی همراه است. همین موضوع منجر شد که دلار دوباره روند صعودی به خود بگیرد. نکته دوم به این موضوع بر می‌گردد که آیین نامه نتوانست انتظارات را برآورده کند. نتیجه هر چه باشد، از ابتدای هفته دوباره شاهد رشد قیمت ها در بازار خودور هستیم.

پژو ۲۰۶ تیپ دو، ۲ میلیون تومان گران شد و ۲۹۷ میلیون تومان معامله شد. ۲۰۶ تیپ ۵ فول هم در مدل  ۱۳۹۹ هم به همین میزان افزایش قیمت داشت و ۳۶۰ میلیون تومان قیمت خورد.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای سقف پانوراما تغییری در قیمت خود نداشت و ۴۰۳ میلیون تومان معامله می شود. نسخه اتوماتیک با سقف شیشه ای و در مدل ۱۴۰۰، بدون تغییر بود و ۶۱۰  میلیون تومان معامله شد. نسخه دنده ای با سقف فلزی و مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر ۳۹۵ میلیون تومان معامله می شود.

پژو ۴۰۵ در نسخه بنزینی تغییری نداشت و ۲۸۶ میلیون قیمت خورد. این خودرو در نسخه دوگانه هم بدون تغییر بود و ۳۰۴ میلیون تومانی به ثبت رساند.

پژو پارس LX مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر ۳۶۹ میلیون تومان معامله شد. این خودرو در مدل ۱۴۰۱ و با موتور XU7، هم ۳ میلیون گران شد و ۳۱۰ میلیون تومان معامله می شود.

پارس ELX-TU5، خودروی جدید ایران خودرو بدون تغییر بود و ۴۱۵ میلیون تومان قیمت خورد.

پژو ۲۰۰۸ بدون تغییر بود و ۱ میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان معامله شد.

سمندLX  در مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر ۳۰۶ میلیون تومان قیمت خورد. این خودرو با موتور  EF7،۵ میلیون گران شد و ۳۵۵ میلیون قیمت خورد.

دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ با ۲ میلیون افزایش ۴۰۲ میلیون تومان قیمت خورد. این خودرو در نسخه توربو اتوماتیک با ۵ میلیون افزایش ۵۰۵ میلیون تومان معامله می شود.

تارا اتوماتیک ۲ میلیون گران شد و ۵۶۰ میلیون تومان معامله می شود. نسخه دنده ای هم با همین میزان افزایش ۴۵۰ میلیون تومان معامله می شود.

رانا پلاس بدون تغییر بود و ۳۰۰  میلیون تومان معامله می شود. این خودرو در نسخه با سقف شیشه ای  هم گران شد و ۳۳۰ میلیون تومان قیمت خورد.

ایران خودرو1

پراید ۱۱۱ بدون تغییر بود و ۲۰۳ میلیون تومان معامله شد و نسخه ۱۳۱ هم تغییری نداشت و ۱۸۳ میلیون تومان قیمت خورد. پراید وانت یا همان ۱۵۱ در بازار امروز بدون تغییر بود و ۱۷۸ میلیون تومان قیمت خورد.

کوییک اتوماتیک پلاس در مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر قیمت بود و ۳۰۲ میلیون تومان معامله می شود. نسخه ساده و دنده ای این خودرو تغییر قیمت نداشت و ۱۹۸ میلیون تومان معامله شد.

سایناEX بدون تغییر ۲۰۱ میلیون تومان معامله می شود.

تیبا هاچبک بدون تغییر ۲۰۷ میلیون قیمت خورد. نسخه صندوقدار تغییری نداشت و ۲۰۱ میلیون تومان قیمت خورد.

سایپا

قیمت شاهین در مدل ۱۴۰۰ بدون تغییر در بازار ۳۴۸ میلیون تومان اعلام می شود. قیمت مدل ۱۴۰۱ با ۵ میلیون افزایش ۳۶۵ میلیون تومان معامله شد.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.