کد خبر : 25155 / /
/

سکته در بازار خودرو| ارزانی خودروها متوقف شد | قیمت خودروهای سایپا و ایران خودرو چند؟

بازار خودرو پس از اینکه از ابتدای هفته کاهش های متوالی به ثبت رساند و قیمت خودروها کاهش های قابل توجهی داشتند، امروز روند کاهشی متوقف شد و اغلب خودروهای پر فروش بازار بدون تغییر قیمت بودند. یکی از اخبار مهم امروز بازار خودرو صحبت های امید قالیباف، سخنگوی وزارت صمت بود که خبر از اعلام آئین نامه واردات و دستورالعمل نهایی آن طی چند روز آینده داد. هر چند تحلیلگران در خصوص میزان کاهش قیمت خودرو پس از احیای احتمالی برجام اختلاف نظر دارند اما همگی معتقدند در صورتی که مذاکرات هسته ای به نتیجه برسد،‌ حداقل در کوتاه مدت افت محسوس قیمت ها دور از انتظار نیست. بنابراین به نظر می رسد که اگر برجام احیای شود،‌ باید منتظر ریزش بیش‌تر قیمت ها در بازار خودرو بود.

سکته در بازار خودرو| ارزانی خودروها متوقف شد | قیمت خودروهای سایپا و ایران خودرو چند؟

پژو ۲۰۶ تیپ دو بدون تغییر بود و ۲۹۵ میلیون تومان معامله شد. ۲۰۶ تیپ ۵ فول هم در مدل  ۱۳۹۹ هم در قیمت خود نغییری نداشت و ۳۵۸ میلیون تومان قیمت خورد.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای سقف پانوراما تغییری در قیمت خود نداشت و ۴۰۳ میلیون تومان معامله می شود. نسخه اتوماتیک با سقف شیشه ای و در مدل ۱۴۰۰، بدون تغییر بود و ۶۱۰  میلیون تومان معامله شد. نسخه دنده ای با سقف فلزی و مدل ۱۴۰۱ تغییری در قیمت خود نداشت و ۳۹۲ میلیون تومان معامله می شود.

پژو ۴۰۵ در نسخه بنزینی تغییری نداشت و ۲۸۶ میلیون قیمت خورد. این خودرو در نسخه دوگانه هم بدون تغییر بود و ۳۰۴ میلیون تومانی به ثبت رساند.

پژو پارس LX مدل ۱۴۰۱ روند کاهش خود را متوقف کرد و ۳۶۵ میلیون تومان معامله شد. این خودرو در مدل ۱۴۰۱ و با موتور XU7، هم تغییری نداشت و ۳۰۶ میلیون تومان معامله می شود.

پارس ELX-TU5، خودروی جدید ایران خودرو بدون تغییر بود و ۴۱۵ میلیون تومان قیمت خورد.

پژو ۲۰۰۸ بدون تغییر بود و  ۱ میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان معامله شد.

سمند LX  در مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر بود و ۳۰۲ میلیون تومان قیمت خورد. این خودرو با موتور  EF7 تغییری نداشت و ۳۳۲ میلیون تومان معامله شد.

دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر ۳۹۵ میلیون تومان قیمت خورد. این خودرو در نسخه توربو اتوماتیک تغییری نداشت و ۵۰۴ میلیون تومان معامله می شود.

تارا اتوماتیک بدون تغییر بود و ۵۷۵ میلیون تومان معامله می شود. نسخه دنده ای هم بدون تغییر ۴۴۸ میلیون تومان معامله می شود.

ایران خودرو

پراید ۱۱۱ بدون تغییر بود و ۲۰۳ میلیون تومان معامله شد و نسخه ۱۳۱ هم تغییری نداشت و ۱۸۳ میلیون تومان قیمت خورد. پراید وانت یا همان ۱۵۱ در بازار امروز بدون تغییر بود و ۱۷۸ میلیون تومان قیمت خورد.

کوییک اتوماتیک پلاس در مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر قیمت بود و ۳۰۲ میلیون تومان معامله می شود. نسخه ساده و دنده ای این خودرو تغییر قیمت نداشت و ۱۹۶ میلیون تومان معامله شد.

سایناEX بدون تغییر ۲۰۱ میلیون تومان معامله می شود.

تیبا هاچبک تغییری نداشت و  ۲۰۳ میلیون قیمت خورد. نسخه صندوقدار تغییری نداشت و ۲۰۱ میلیون تومان قیمت خورد.

سایپا

قیمت شاهین در مدل ۱۴۰۰ بدون تغییر در بازار ۳۴۸ میلیون تومان اعلام می شود. قیمت مدل ۱۴۰۱ با ۴ میلیون کاهش ۳۶۰ میلیون تومان معامله شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.