کد خبر : 23381 / /
/

جهش وحشتناک قیمت خودروهای وارداتی+جدول

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودروهای وارداتی حاکی از جهش قیمت خودروهای هیوندای، کیا، رنو، تویوتا و میتسوبیشی در بازار است.

جهش وحشتناک قیمت خودروهای وارداتی+جدول

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودروهای وارداتی حاکی از جهش قیمت خودروهای هیوندای، کیا، رنو، تویوتا و میتسوبیشی در بازار است.

 

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از جهش قیمت‌ خودروهای وارداتی از چهارشنبه گذشته تا امروز است به طوری که در بین خودروهای هیوندای قیمت هیوندای توسان (ix۳۵) ۲.۰ لیتر دو دیفرانسیل مدل ۲۰۱۸ از ۲ میلیارد و ۷۱۰ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان رسیده است و قیمت هیوندای سانتافه (ix۴۵) ۴ سیلندر دو دیفرانسیل مدل ۲۰۱۸ نیز از ۳ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان رسیده است و قیمت هیوندای آزرا (گرنجور) ۴ سیلندر مدل ۲۰۱۸ نیز از ۳ میلیارد تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۳ میلیارد و ۶۰ میلیون تومان رسیده است و مدل ۲۰۱۹ این خودرو نیز در این مدت ۷۰ میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر ۳ میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

در بین خودروهای تویوتا نیز این جهش قیمتی رخ داده است به طوری که قیمت تویوتا C-HR تمام چرخ محرک مدل ۲۰۱۸ از ۲ میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان رسیده است و قیمت تویوتا C-HR هیبرید مدل ۲۰۱۸ نیز از ۲ میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان رسیده است.

در بین خودروهای رنو نیز این جهش قیمتی مشهود است به طوری که رنو کپچر مدل ۲۰۱۷ از یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان رسیده است.

این افزایش قیمت‌ها در بین خودروهای میتسوبیشی نیز مشهود است به طوری که قیمت میتسوبیشی لنسر ۱.۸ لیتر اتوماتیک از یک میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان رسیده است./خبرآنلاین

قیمت روز خودروهای وارداتی در جدول زیر آمده است:

11

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.