کد خبر : 21348 / /
/

وام 20 میلیون تومانی خرید کالا

وام 20 میلیون تومانی خرید کالا

برای دریافت وام خرید 20 میلیونی قسطا هرچه زودتر اقدام کنید. با استفاده از قسطا کارت میتوانید هر کالایی را بدون ضامن از تمام فروشگاه های اینترنتی و غیر اینترنتی سراسر کشور بصورت اقساطی بخرید. کالا هایی مثل دستگاه جوش اقساطی ، لپتاپ اقساطی ، موبایل اقساطی و حتی هزینه انواع خدمات مثل تور اقسااطی مشهد ، به راحتی با قسطا امکان پذیر میباشد.

پس همین الان برای دریافت وام فوری قسطا اقدام کنید.

 

لپتاپ اقساطی

خرید اقساطی لپتاپ قطعا میتواند کمک خوبی در این شرایط اقتصادی باشد. اما خرید قسطی لپتاپ شاید با چالش هایی همراه باشد. شما برای خرید قسطی لپتاپ چه فروشگاه هایی را میشناسید؟ قطعا فروشگاه هایی وجود دارند که فروش اقساطی لپتاپ دارند اما شاید لپ تاپ مورد نظر شما در این فروشگاه ها موجود نباشد و یا شاید قیمت لپتاپ اقساطی در آن فروشگاه، منصفانه نباشد. شاید هم خدمات پس از فروش مناسبی برای محصولاتشان ارائه ندهند و یا شاید قصد داشته باشید از فروشگاه های اینترنتی نسبت به خرید اقساطی لپتاپ اقدام کنید.

تمام این موارد، چالش هایی هستند که برای خرید قسطی لپتاپ ممکن است برای شما پیش بیاید. اما قسطا این مشکلات و چالش ها را برطرف کرده است. شما با اعتباری که از قسطا دریافت میکنید، میتوانید نسبت به خرید قسطی هر کالایی از هر فروشگاهی حتی فروشگاه های اینترنتی هم اقدام کنید.

حتما میپرسید چطور؟ اعتبار قسطا در قالب یک کارت اعتباری به نام قسطا کارت در اختیار شما گذاشته میشود. لذا این کارت همه جا معتبر میباشد و هرجا دستگاه POS وجود داشتته باشد شما میتوانید با این کارت بصورت نقدی خرید کنید و بعدا اقساط را به قسطا پرداخت کنید.

پس خرید اگر قصد خرید لپتاپ قسطی را دارید حتما به سایت قسطا سر بزنید. با ما همراه باشید تا در ادامه مراحل ثبت سفارش و دریافت قسطا کارت را برایتان شرح دهیم.

 

تور اقساطی مشهد

همانطور که گفته شد، قسطا کارت فقط مخصوص خرید کالا نیست و بوسیله آن میتوانید هزینه انواع خدمات هم بصورت اقساطی بپردازید. یکی از این هزینه ها، هزینه های سقر میباشد که این روزها بسیار پر هزینه میباشد. با قسطا کارت میتوانید صفر تا صد هزینه های تور سفر را بصورت اقساطی بپردازید. هزینه ایی اعم از بلیط هواپیما ، رزرو هتل و ... .

لذا با استفاده از قسطا کارت ، تور اقساطی مشهد ، تور اقساطی کیش ، تور اقساطی قشم و هر نوع هزینه ای را میتوانید به راحتی پرداخت کنید و مزیت اصلی قسطا کارت این میباشد که در همه جا معتبر میباشد پس فرقی ندارد که به کدام آژانس مسافرتی مراجعه میکنید و یا از چه جایی اقدام به خرید بلیط مسافرت میکنید فقط کافیست یک درگاه پرداخت اینترنتی و یا دستگاه کارتخوان (POS)  موجود باشد. در این حالت شما میتوانید با اعتبار قسطا خرید خود را بصورت نقدی انجام دهید و بعدا اقساط را به قسطا پرداخت کنید.

فعلا حداکثر اعتبار در قسطا 20 میلیون تومان میباشد که برای دریافت این وام بدون ضامن باید ابتدا به سایت قسطا مراجعه کنید و یک حساب کاربری بسازید. بعد از آن مدارک خود را بارگذاری میکنید و پس از 1 تا سه روز کاری نتیجه اعتبارسنجی شما مشخص میشود و مبلغی تا سقف 20 میلیون تومان به شما تعلق میگیرد. سپس اقدام به ارسال مدارک میکنید و بعد از یک هفته قسطا کارت شما با مبلغ تایید شده، به دستتان میرسد.

 

یکی دیگر از مزایای قسطا ، سرعت وام دهی میباشد. توجه کنید که تمام مراحل دریافت وام از قسطا بصورت آنلاین انجام میشود و نیازی به مراجعه حضوری نمیباشد.

 

دستگاه جوش اقساطی

همانطور که بیان شد، خرید قسطی هر کالایی با قسطا کارت میسر میباشد. از لوازم خانگی اقساطی و مبل اقساطی تا دستگاه جوش اقساطی.

دستگاه جوش یکی از وسایل پر کاربرد برای افرادیست که در کارهای فنی مشغول هستند. دستگاه های جوش قدیمی که به ترانس جوش معروف بودند عملکرد مناسبی نداشتند و با روی کار آمدن اینورتر جوش، کار جوشکاری بسیار ساده تر و سریع تر شده است. لذا خرید اقساطی دستگاه جوش میتواند برای فعالان این جوزه جذاب باشد.

با استفاده از وام فوری قسطا ، میتوانید نسبت به خرید هر نوع دستگاه جوش اقساطی از هر فروشگاه و هر شهری که خواستید اقدام کنید. حتما به سایت قسطا به آدرس www.ghesta.ir مراجعه کنید.

کلام آخر:

در این مقاله نکات در مورد تور اقساطی مشهد ، خرید لپتاپ اقساطی و خرید دستگاه جوش اقساطی ذکر شد و در ادامه بیان شد که با قسطا کارت میتوانید تمام کالا ها و خدمات مد نظر خود را از سراسر کشور بصورت اقساطی تهیه کنید. برای ثبت سفارش به آدرس www.ghesta.ir مراجعه کنید.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.