کد خبر : 14497 / /
/

موتور اقساطی | لاستیک اقساطی | خرید اقساطی

موتور اقساطی | لاستیک اقساطی | خرید اقساطی

متاسفانه اخیرا با این مشکل مواجه شده ایم که نه تنها قیمت ها به طور روزانه افزایش پیدا می کند، بلکه برای مدت مشخصی ثبات ندارد و مرتبا در حال تغییر است؛ و این بی ثباتی بازار، مصرف کنندگان را سردرگم کرده است. افراد برای خرید کالای مورد نیاز خود ممکن است مدت ها برنامه ریزی کرده باشند، اما موقع خرید با قیمت بسیار بالاتری روبرو می شوند و ناچارا باید از خرید انصراف دهند. حالا به این فکر کنید که یک کارت اعتباری در جیب خود داشته باشید و برای خرید هر چه که نیاز دارید، همان لحظه کارت بکشید و نقدا خرید کنید؛ سپس مدتی بعد هزینه آن را به صورت اقساطی بپردازید. چطور است؟ عالی است نه؟ خبر خوب این است که، امکان خرید هرآنچه نیاز دارید از خرید اقساطی لوازم خانگی گرفته تا موتور اقساطی، لاستیک اقساطی و ... از این طریق برای شما امکان پذیر شده است. تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنیم.

اهمیت تعویض لاستیک خودرو

یکی از مواردی که باید به آن اهمیت دهید؛ سلامت تایرهای ماشین است. بهترین لاستیک ها هم پس از چند صد کیلومتر رانندگی فرسوده شده و نیاز به تعویض دارند. اگر زمان تعویض لاستیک های خودرو خود را به تعویق بیندازید؛ ممکن است حادثه ای برای شما رخ دهد و جان خود و خانواده تان را به خطر بیندازید.

پس متناسب با میزان زمانی که رانندگی می کنید؛ ضخامت رویه لاستیک خودرو خود را چک کنید، اگر پنج سال از زمان خرید آن گذشته هر سال سلامت آن ها را چک کنید و اجازه ندهید بیش از ده سال از لاستیک خودرو خود استفاده کنید.

اگر می خواهید برای خرید لاستیک اقدام کنید و پرداخت هزینه آن برای شما میسر نیست؛ به شما خرید اقساطی  را پیشنهاد می کنیم. اطلاعات تکمیلی را در ادامه می توانید مطالعه کنید.

چگونه موتور اقساطی بخریم؟

اگر تاکنون برای خرید موتورسیکلت هیچ تصمیمی نداشته اید، اما اکنون به این وسیله نقلیه نیاز پیدا کرده اید، در حالی که هزینه ی کامل یک موتور سیکلت ایده آل را در حال حاضر در اختیار ندارید، می توانید موتور اقساطی بخرید.

برای این منظور می توانید یک کارت اعتباری تهیه کنید، مبلغی را به عنوان پیش پرداخت بپردازید و مابقی را در قالب چند قسط، به صورت ماهیانه پرداخت کنید.

2

آیا تا کنون تجربه ی خرید با کارت اعتباری را داشته اید؟ اگر پاسختان به این سوال مثبت است ولی چندان به این کار تمایل ندارید و دلیل تان شرایط سخت دریافت آن کارت بوده است، ما به شما یک شرکت صادر کننده ی کارت اعتباری منحصر به فردی را معرفی خواهیم کرد که از خرید به واسطه آن شگفت زده خواهید شد. از این طریق شما می توانید هر چه مورد نیازتان است اقساطی بخرید، موبایل اقساطی ، موتور اقساطی، لاستیک اقساطی و ... . پس همچنان با ما همراه باشید.

خرید اقساطی آسان و سریع به واسطه قسطا

قسطا اولین حوزه فعال در صنعت لندتک است و البته اولین در ایران! آیا با صنعت لندتک آشنا هستید؟

قسطا از فعالان صنعت لندتک در ایران است که با هدف آسان نمودن امر خرید برای مصرف کنندگان محترم، امتیاز الکترونیکی بدون ضامن به آن ها ارائه می دهد و این امتیاز در قالب یک کارت اعتباری به نام قسطا کارت در اختیار آن ها قرار می گیرد. با استفاده از قسطا کارت شما می توانید نقدا خرید کنید و بعدا آن هزینه را به صورت اقساطی به قسطا بپردازید.

3

چرا قسطا را برای خرید اقساطی انتخاب کنیم؟

برترین مزیت قسطا نسبت به سایر رقبای خود این است که شما برای استفاده از خدمات قسطا نیاز به ضامن ندارید. قسطا به شما امتیاز الکترونیکی بدون ضامن می دهد. بنابراین برای خرید اقساطی کالاهای مورد نیاز خود، خرید موتور اقساطی، خرید سیستم صوتی اقساطی و خلاصه هر آنچه که فکرش را می کنید، لازم نیست دنبال ضامن بگردید.

از دیگر مزیت های قسطا تعداد اقساط قابل پرداخت انعطاف پذیر با حداقل سود بازپرداخت می باشد. بنابراین شما برای پرداخت اقساط نه تنها به یک الی دو ماه محدود نمی شوید؛ بلکه متحمل پرداخت مبالغ قابل توجه به عنوان سود یا کارمزد نخواهید شد.

چگونه قسطا کارت داشته باشیم؟

برای خرید اقساطی از طریق قسطا، لازم است که قبل از هر چیز برای دریافت قسطا کارت درخواست خود را ثبت نمایید. برای این منظور لازم است که ابتدا در سایت قسطا یک حساب کاربری ایجاد کنید. سپس مراحل ثبت درخواست قسطا کارت را مرحله به مرحله انجام دهید و مدارک خواسته شده را بارگذاری کنید.

4

پس از آن قسطا بررسی های لازم را انجام داده و از طریق سیستم اعتبارسنجی خود، اعتبار فرد متقاضی را مورد سنجش قرار داده و در صورتی تایید، برای صدور قسطا کارت اقدام می نماید.

مزیت های قسطا کارت

  • تمامی مراحل ثبت درخواست تا دریافت قسطا کارت به صورت غیرحضوری قابل انجام است و شما می توانید در کمترین زمان ممکن درخواست خود را ثبت نمایید. پس از آن در اسرع وقت قسطا کارت برای شما ارسال شده و شارژ می شود.
  • با استفاده از قسطا کارت می توانید از تمامی فروشگاه های مجهز به دستگاه pos در سراسر کشور خرید کنید و به چند فروشگاه خاص محدود نخواهید بود.
  • امکان خرید از فروشگاه های آنلاین نیز با قسطا کارت وجود دارد. کافیست برای کارت اعتباری قسطا کارت خود یک رمز اینترنتی دریافت کنید.

کلام پایانی

در این مقاله به ذکر نکات مهمی در مورد استفاده از کارت های اعتباری برای خرید اقساطی پرداختیم. همچنین مجموعه قسطا پیشرو در صنعت لندتک را برای شما عزیزان جهت خرید موتور اقساطی، خرید لاستیک اقساطی و ... معرفی کردیم.

اگر از مشاهده قیمت های گران انواع کالا در بازار خسته شده اید و چون برنامه ریزی مالی منظمی دارید که با وضعیت بی ثبات بازار هماهنگی ندارد؛ برای اینکه دچار محدودیت نشوید، خرید اقساطی را انتخاب کنید.

ما در این مقاله به شما یکی از بهترین راه های خرید اقساطی را معرفی کردیم که از طریق آن می توانید موبایل اقساطی، موتور اقساطی، سیستم صوتی اقساطی ، لاستیک اقساطی و حتی ابزار کار خود را اقساطی بخرید.

قسطا راهی مطمئن برای خرید اقساطی کالا می باشد. به علاوه شما می توانید از طریق قسطا از خدمات مختلف پزشکی، گردشگری و ... در سراسر کشور استفاده کنید و هزینه آن را به صورت اقساطی به قسطا بپردازید. پس زمان را از دست ندهید و هم اکنون به سایت قسطا سری بزنید و برای دریافت قسطا کارت درخواست خود را ثبت کنید.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.